MPU 05.03.2014 18:48:56 | |
---|
topotoo: Minulle kitaran rakennus on tutkimista. Vastaaviin soittimiin minulla ei olisi varaa millään muulla tavalla. Jep. Mulla työn alla tutustuminen hiilukuidun käyttöön. Kokohiilikuituinen solakkabodinen lavaton neljäkielinen basso on lakkausta odottelemassa verstaalla. Ei olis ikuna rahaa ostaa tollaista, tosin eipä ihan tuollaista valmistetakaan. Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
PasiB 05.03.2014 19:35:07 | |
---|
MPU: Jep. Mulla työn alla tutustuminen hiilukuidun käyttöön. Kokohiilikuituinen solakkabodinen lavaton neljäkielinen basso on lakkausta odottelemassa verstaalla. Ei olis ikuna rahaa ostaa tollaista, tosin eipä ihan tuollaista valmistetakaan. Nytpä kuulostaa aika mielenkiintoiselta, varmaan saadaan infoa kun on valmis? http://pasib.kuvat.fi/ |
MPU 05.03.2014 21:23:53 | |
---|
PasiB: Nytpä kuulostaa aika mielenkiintoiselta, varmaan saadaan infoa kun on valmis? Juu tulee kuveja ja soundia kera selitysten. Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
MPU: Juu tulee kuveja ja soundia kera selitysten. Jee, onko ollu hankala työstettävä? Täällä rupee paikat syyhyämään pelkästä odotuksesta :) Minä kuljen, Herra ohjaa! |
MPU 06.03.2014 06:56:44 | |
---|
AcLAc: Jee, onko ollu hankala työstettävä? Täällä rupee paikat syyhyämään pelkästä odotuksesta :) Ei oikeastaan. Kolme bassoa piti tavallaan tehdä. Malli, muotit ja itse basso. Työlästä siis. Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |