Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5342 343 344 345 346497 498 499 500 501
Vilpur1
04.03.2014 15:03:43
Jucciz: Hieno on, onnea! Onks nää Kitarapaja-ESP:t ihan samaa tavaraa kuin saman aikakauden "normaalit" ESP:t? Joskus näistä jotain tarinaa luin, mutta eihän sitä enää vanhus muista...

Muistan itekkin joskus lukeneeni aiheesta ja hatarasti muistelisin että Kitarapajalle on toimitettu noita osissa ja kasaus olis tehty Kitarapajan toimesta. Vahvistakaa ken oikeasti tietää.

Tyylikäs kitara. Oon tuota Jucciksen Teleä joskus kuolaten tihrustanut interneetin välityksellä (kuten nyt jokaista Jucciksen soittopeliä)
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
Gabe
04.03.2014 17:54:48
Vilpur1:Tyylikäs kitara. Oon tuota Jucciksen Teleä joskus kuolaten tihrustanut interneetin välityksellä (kuten nyt jokaista Jucciksen soittopeliä)

Omakin kokoelmasi on lievästi sanottuna upea. :-)
Kaihua
04.03.2014 18:22:02
Eipä ollut riemulla rajaa kun american deluxe tänään kotiutui ja pääsi styrkan kautta laulamaan! Ensivaikutelma ainakin lupaa paljon hyviä soittohetkiä tulevaisuuteen! Jopa nuilla tehtaan kuminauhoilla keppi vain soi ja soi.

Viimeistelyssä ei ole moitteelle sijaa, säädötkin tuntuu olevan kohillaan heti kättelyssä. Kyllä väkisinkin nousee hymy huulille kun kitara osuu näkökenttään.

http://muusikoiden.net/dyn/users/121339.jpg

Siinä vielä kämänen kännykuva, vaikka kyllähän kaikki tietää miltä nämä näyttää..
Tirehtööri tietää sen, se on loppu tämän sirkuksen
antnis
04.03.2014 18:57:31
Kaihua: Eipä ollut riemulla rajaa kun american deluxe tänään kotiutui ja pääsi styrkan kautta laulamaan! Ensivaikutelma ainakin lupaa paljon hyviä soittohetkiä tulevaisuuteen! Jopa nuilla tehtaan kuminauhoilla keppi vain soi ja soi.

Viimeistelyssä ei ole moitteelle sijaa, säädötkin tuntuu olevan kohillaan heti kättelyssä. Kyllä väkisinkin nousee hymy huulille kun kitara osuu näkökenttään.

http://muusikoiden.net/dyn/users/121339.jpg

Siinä vielä kämänen kännykuva, vaikka kyllähän kaikki tietää miltä nämä näyttää..

Hieno kitara. Itellekin on nousemassa jostain syystä Stratokuume, just meni torilla siisti Jeff Becki ja oiskoha pitäny ostaa. American Deluxe rosewoodila tai sit ehkä jopa EJ on myös mielessä.
WanhaWihtahousu
04.03.2014 19:54:33

Behringer FCB1010 Eventiden Spacea käskyttämään. Behku on saman kokoinen kun mun koko pedaalilauta. Järkeä? EI!

http://muusikoiden.net/dyn/users/121331.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER
Gabe
04.03.2014 21:46:24
Tänään sain poistaa taas yhden pitkään ostoslistalla olleen kitaran.

Tokai Goldstar Sound (vuosimallia 1984). Nämä tämän aikakauden japsit on kiinnostaneet jo aika pitkään, mukava saada nyt ihan omakohtaista kokemusta aiheesta. Oli kyllä pitkän odottelun väärti, erittäin mieluisa keppi. Sähköpuoli on juuri uusittu, säädöt viimeisen päälle ja mikkeinä 2X Texas Special ja Van Zandt Blues. Kaupanpäälle tuli ranskalaiset vintage kalsarit (tai gigbag... tuosta ei voi olla ihan varma).

https://www.dropbox.com/sh/ty3700gfrmnspkv/RUPVrcGsao

Tällä kertaa tuotiin ensimmäisellä kerralla oikeaan kaupunkiin ja osoitteeseenkin vielä.
JaaGeRMaisTeR
05.03.2014 00:15:25
Gabe: Tänään sain poistaa taas yhden pitkään ostoslistalla olleen kitaran.

Tokai Goldstar Sound (vuosimallia 1984). Nämä tämän aikakauden japsit on kiinnostaneet jo aika pitkään, mukava saada nyt ihan omakohtaista kokemusta aiheesta. Oli kyllä pitkän odottelun väärti, erittäin mieluisa keppi. Sähköpuoli on juuri uusittu, säädöt viimeisen päälle ja mikkeinä 2X Texas Special ja Van Zandt Blues. Kaupanpäälle tuli ranskalaiset vintage kalsarit (tai gigbag... tuosta ei voi olla ihan varma).

Tällä kertaa tuotiin ensimmäisellä kerralla oikeaan kaupunkiin ja osoitteeseenkin vielä.

Linkissä kuva kitarasta. Petyin, koska odotin näkeväni vintage kalsarit :(

Tyylikäs strato
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216
Gabe
05.03.2014 00:18:45
JaaGeRMaisTeR: Linkissä kuva kitarasta. Petyin, koska odotin näkeväni vintage kalsarit :(

Tyylikäs strato

Ne pistettiin heti jemmaan.

Oikein reipas kolmekymppinen on hän. :)
Vilpur1
05.03.2014 00:35:56
Gabe: Tänään sain poistaa taas yhden pitkään ostoslistalla olleen kitaran.

Hieno ja ompas hyvässä kunnossa. Minkälainen on kaulatuntuma?
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
kekkuliheikki
05.03.2014 09:27:33
Gabe: Ne pistettiin heti jemmaan.

Oikein reipas kolmekymppinen on hän. :)

*kyynel*

Jai projekti kesken.
En allekirjoita.
Muovinen
05.03.2014 09:33:20

Vilpur1: Muistan itekkin joskus lukeneeni aiheesta ja hatarasti muistelisin että Kitarapajalle on toimitettu noita osissa ja kasaus olis tehty Kitarapajan toimesta. Vahvistakaa ken oikeasti tietää.

Tyylikäs kitara. Oon tuota Jucciksen Teleä joskus kuolaten tihrustanut interneetin välityksellä (kuten nyt jokaista Jucciksen soittopeliä)

Yritin kysellä ameriikan ESPiltä tietoja, mutta ohjasivat pitkähkön odottelun jälkeen vain kysymään eri paikasta :P En oo vielä saanut aikaiseksi tehdä uutta kyselyä, mutta laitanpas sen nyt menemään, niin katsotaan mitä tietoja tihkuu. Eipä se kyllä siitä miksikään muutu, että tuo on joka tapauksessa loistotele.
Gabe
05.03.2014 11:15:06
Vilpur1: Hieno ja ompas hyvässä kunnossa. Minkälainen on kaulatuntuma?

On kyllä ikäisekseen erinomaisessa kuosissa. Pientä kauhtumista huomaa kun oikein läheltä katsoo, mutta se kuuluu asiaan tämän ikäisessä soittimessa. Kaulatuntuma on jokseenkin täydellinen minun käpälään. Modern C:tä pikkuisen paksumpi kaula, matalat nauhat ja aavistuksen kaareva otelauta.

kekkuliheikki: *kyynel*

Jai projekti kesken.

Noh, se pääsi hyvään kotiin ja projekti jatkuu täälläpäin maailmaa. :) Tuossa on kaikki peruspalikat niin hyvin kohdillaan että sitä laittelee oikein mielellään. Suunnittelin laittavani rautaosat vaihtoon ensimmäisenä. Nuo Erikoistuote Syväsen osat kiinnostaisi kovasti, virittimet ja nauhatkin menee vaihtoon jossain välissä. Mitään varsinaista tarvetta näille päivityksille ei oikeastaan ole, mutta tuossa on niin hyvät ja upeasti vanhentuneet puut että se ansaitsee vain parasta myös näiden osien osalta.

Kiitos vielä! Ei olisi voinut kaupanteko paremmin sujua. :)

Muovinen: Yritin kysellä ameriikan ESPiltä tietoja, mutta ohjasivat pitkähkön odottelun jälkeen vain kysymään eri paikasta :P En oo vielä saanut aikaiseksi tehdä uutta kyselyä, mutta laitanpas sen nyt menemään, niin katsotaan mitä tietoja tihkuu. Eipä se kyllä siitä miksikään muutu, että tuo on joka tapauksessa loistotele.

Kiinnostava kitaran hankit. Upean näköinen myös. :) Kun jotain selviää niin muistahan päivitellä!
Lancelot
05.03.2014 13:44:48
Gabe: Erikoistuote Syväsen osat kiinnostaisi kovasti..

Kylmät väristykset juuri läpäisivät vartaloni.. Mut anyways hieno ja charmikas Tokai.
kekkuliheikki
05.03.2014 13:52:43
Gabe: Suunnittelin laittavani rautaosat vaihtoon ensimmäisenä. Nuo Erikoistuote Syväsen osat kiinnostaisi kovasti, virittimet ja nauhatkin menee vaihtoon jossain välissä. Mitään varsinaista tarvetta näille päivityksille ei oikeastaan ole, mutta tuossa on niin hyvät ja upeasti vanhentuneet puut että se ansaitsee vain parasta myös näiden osien osalta.

Just noin. Kuvia kehiin heti kun on valmis.
En allekirjoita.
Joees
05.03.2014 14:11:52
PIM: Mulle Jani suunnittelee juuri ultimaattisen kepeään teleprojektiini kevennettyä terästallaa ja kaulalaataksi tulee luonnollisesti EKT Hercules, niin kuin on jo ennestään parissa stratossa. Eikä näitä aina tarvi järjellä perustella, joskus ihan vaan hyvä fiilis siitä, että on tukenut suomalaista innovatiivistä pienyrittäjää, joka edes yrittää kehitellä jotain uutta, riittää mulle.

Meinaatko miten laittaa hihnatapit? Funtsin vaan jotta painuu helposti kaulapainoiseksi tuo. Toisaalta jos se ei haittaa niin eihän sillä mitään väliä.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
PIM
05.03.2014 14:21:21
Joees: Meinaatko miten laittaa hihnatapit? Funtsin vaan jotta painuu helposti kaulapainoiseksi tuo. Toisaalta jos se ei haittaa niin eihän sillä mitään väliä.

Aattelin laittaa Tom Andersonin tyyliin kahdet tapit perään. Pysyy paremmin pystyssä myös kun pistää vahvistinta vasten nojalleen. Ja virityskoneistoksi tulee yhteensä 72 grammaa painavat Gotohin Stealthit. Jos vielä on pahasti keulapainoinen niin sitten löytyisi vielä yksi telen kaula lyhyemmällä Gibsonin skaalalla.

http://www.andersonguitars.com/prod … nformation/models/t_family/tfam.cfm
En tyytynyt tavanomaiseen.
klobasa
05.03.2014 14:28:06 (muokattu 05.03.2014 14:30:15)
EKT teletalla kiinnostais, mutta itse diggaan ehdottomasti perinteisen teletallan reunalipareista. Nehän noista teräsjutuista yleensä/aina* puuttuu...

*Jaa eipä puutukaan esim. Callahamilla, mutta EKT:sta puuttuu.
PIM
05.03.2014 14:42:05
klobasa: EKT teletalla kiinnostais, mutta itse diggaan ehdottomasti perinteisen teletallan reunalipareista. Nehän noista teräsjutuista yleensä/aina* puuttuu...

*Jaa eipä puutukaan esim. Callahamilla, mutta EKT:sta puuttuu.

Eiköhän se Jani sulle reunuksetkin tee kun vaan pyydät, jos sellaiset välttämättä pitää olla. Näin kun ollaan vielä samalla kielialueella niin tälläiset pienet custom yksityiskohdat on helppo neuvotella. Itse lyön vaan sormet verille niihin niin en ole kokenut niitä suureksi puutteeksi.
En tyytynyt tavanomaiseen.
Joees
05.03.2014 14:43:57
PIM: Eiköhän se Jani sulle reunuksetkin tee kun vaan pyydät, jos sellaiset välttämättä pitää olla. Näin kun ollaan vielä samalla kielialueella niin tälläiset pienet custom yksityiskohdat on helppo neuvotella. Itse lyön vaan sormet verille niihin niin en ole kokenut niitä suureksi puutteeksi.

Saako sieltä messinkistä tallaa teleen?
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)