Kirjoitanpa sitten 1466 päivää vanhaan aiheeseen :) Mitäpä sitä uuttakaan aloittamaan.
Pakko kirjoittaa "uudesta" tuttavuudesta... on se niiiin hyvä. Tilasin noin puoli vuotta sitten Ceriatonelta OTS Minin, johon väsäsin itse kotelon. Tämä on siis periaatteessa "täysiverinen" OTS, mutta pienemmässä koossa ja 6V6 päätteellä. Ennen tilaamista olin katsellut kaksi/kolme kertaa kalliimpia 6V6 päätteisiä nuppeja, mutta ajattelin sitten kuitenkin koittaa tätä pikku ihmettä. Dumble soundit kätevässä pienessä koossa kuullosti liian hyvältä ollakseen totta.
Odotukseni eivät olleet hirveän korkealla laadun/soundin suhteen. Kuitenkin vahvistimen tultua... yllätyin positiivisesti molempien kohdalla. Työn laatu oli uskomattoman hyvää ja soundit sen mukaiset. Itsekkin muutaman vahvistimen väsänneenä ymmärrän jotain vahvaimien sisälmyksistä ja voin sanoa, että ainakin tämä yksilö oli TODELLA upeasti rakennettu. Osat olivat laadukkaita ja työn jälki siistiä.
Soundi puolella paletti on melko laaja. Puhtaat soundit ovat pehmeän kompressoidut, mutta napakkuuttakin löytyy, kiitos tehokkaan mid säädön ja boostin. Särösoundeja löytyy sitten dumblen tyyliin vaikka minkämoista. Alkuun dumble tyylinen tonestack ja muutenkin kanavien keskinäiset yhteydet tuntuivat melko hankalilta, mutta äkkiä niihin pääsi sisään. Blues/Rock/Funk/Soul hommiin soundipaletti on ollut loistava.
Nuppi on ollut nyt käytössäni kotona, treeneissä ja keikoilla. Jokaisessa tilanteessa olen löytänyt mieleiseni soundit ja suht tehokkaalla kaapilla 6V6 päätteen noin 20wattia ovat riittäneet isommassakin tilassa varsin hyvin.
Eli... kaiken kaikkiaan olen ollut enemmän kuin tyytyväinen kyseiseen vahvistimeen... etenkin kun ottaa huomioon sen naurettavan hinnan. Suosittelen!
http://muusikoiden.net/dyn/users/121176.jpg