PIM 15.05.2004 20:17:22 | |
---|
Marian Marc A & ADA8000 kustantaa yhteensä n. 400 euroa, ehkä hieman alle. Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |
Antti1 16.05.2004 11:19:38 | |
---|
Marian Marc A & ADA8000 kustantaa yhteensä n. 400 euroa, ehkä hieman alle. Noita olin minäkin katellut, mutta ihmetyttää vain kuuntelu, kun tuossa Marcissa ei oo kuin noi adatit liitäntöinä. Miten kuuntelu tuolla setillä käytännössä toimii? Vai pidänkö noita vain nauhoitusvehkeinä ja kuuntelun hoidan vanhan äänikortin kautta? Auttakee miestä mäessä, olen ulapalla... "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
samic 16.05.2004 12:23:11 | |
---|
Noita olin minäkin katellut, mutta ihmetyttää vain kuuntelu, kun tuossa Marcissa ei oo kuin noi adatit liitäntöinä. Miten kuuntelu tuolla setillä käytännössä toimii? Vai pidänkö noita vain nauhoitusvehkeinä ja kuuntelun hoidan vanhan äänikortin kautta? Auttakee miestä mäessä, olen ulapalla... No adassa on 8 ulostuloakin.... www.morian.tk |
Antti1 16.05.2004 15:35:44 | |
---|
No adassa on 8 ulostuloakin.... Selviö. Perehdynpä tässä nyt tarkemmin noihin kahteen laitteeseen, kun aikaa on. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Antti1 16.05.2004 16:15:05 (muokattu 16.05.2004 16:40:57) | |
---|
Nonih, nyt on yritetty perehtyä manuskojen voimin, mutta silti tuossa kuuntelussa seisoo edelleen kysymysmerkki. Jos ja kun mä vedän ton ADAn ulostulosta vaffistimen aux inniin, niin saanko mä ohjattua kaikki raidat ton behkun kahteen line outiin? Tämä todennäköisesti tapahtunee ihan softalla? Älkäätten pauhatko kovasti, en ole perehtynyt ADAteihin ja äänikortteihin juurikaan pintapuolista selailua enempää tätä ennen. Jos jotain kovasti tämä kyselyni kismittää, niin hakua on jo kokeiltu, mutta satojen viestien merestä ei juurikaan hullua hurskaammaksi tule. :| EDIT: Nyt alkaa jo ehkä selkiämään, en ole varma. Odottelen viisaampien vastausta. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
samic 16.05.2004 19:03:28 | |
---|
Nonih, nyt on yritetty perehtyä manuskojen voimin, mutta silti tuossa kuuntelussa seisoo edelleen kysymysmerkki. Jos ja kun mä vedän ton ADAn ulostulosta vaffistimen aux inniin, niin saanko mä ohjattua kaikki raidat ton behkun kahteen line outiin? Tämä todennäköisesti tapahtunee ihan softalla? Älkäätten pauhatko kovasti, en ole perehtynyt ADAteihin ja äänikortteihin juurikaan pintapuolista selailua enempää tätä ennen. Jos jotain kovasti tämä kyselyni kismittää, niin hakua on jo kokeiltu, mutta satojen viestien merestä ei juurikaan hullua hurskaammaksi tule. :| EDIT: Nyt alkaa jo ehkä selkiämään, en ole varma. Odottelen viisaampien vastausta. juu siinä kortin mukana tulee varmasti softa missä on routing window siellä pystyt routtailee miten sattuu niitä kanavia eli just vaikka kaiken kahelle ulostulo kanavalle. www.morian.tk |
juu siinä kortin mukana tulee varmasti softa missä on routing window siellä pystyt routtailee miten sattuu niitä kanavia eli just vaikka kaiken kahelle ulostulo kanavalle. Juu, kiitoksia. Oli vaan pirun epäselvästi ilmaistu tuolla tuo asia. Kaipa tämä mietiskely näiden laitteiden osalta taitaa olla tässä. Enää puuttuu ne rahat... "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Antti1 17.05.2004 11:14:18 | |
---|
Toivottavasti joku katsoo tätä vielä. Sainpa tuolta Marianilta tällaisen vastauksen: In the sounds and audio setup of windows you can assign one output of the marc a to play back audio signals. The same for an application like steinberg cubase SX. Here you could play back the stereo sum via one stereo couple of the 8 available channels of ADAT output. In order to sum up all 8 ADAT channels into one stereo couple you would need an external mixer. Tämä ilmeisesti tukee aikaisempaa pähkäilyä? Siis että mä saan softalla tehtyä jonkinlaisen konffauksen, jotta saan ADATin kautta ADA8000:n stereosignaalin ja sieltäpä sitten oikeista kanavista piuhaa poppiskoneeseen. Ettei mun tarvii mitään hiton 8-kanavaista mikseriäkin nyt vielä ostella. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |