Insane Kane 15.05.2004 10:18:25 | |
---|
Onko kukaan koskaan kokeillu tahi suunnitellut tuommoista PRS räpellystä Les Pauliin?? Esim. heivais Bridge mikin tonen pois ja laittaisi paikalle tuommoisen 5-way rotary swidun. Olis maki kun saisi esim . Ulkokelat yhtaikaa, rinnakkain Ulkokelat yhtaikaa, sarjassa Sisäkelat yhtaikaa rinnakkain Sisäkelat yhtaikaa sarjassa Ja viimeinen olisi ihan normaali les paulin reititys, jolloin mikkejä vain vaihdeltais 3-way swidulla. Eihän kellään olisi ínfoa moisen laisesta hässäkästä?? "Portaat on perseestä ja kynnystenkin olemassaolo vituttaa!" |
Juzzu 15.05.2004 10:58:39 | |
---|
Mikäs siinä. Itse tosin haluan tuohon omaan Lerppaan puolitetut mikit, en rinnankytkettyjä. Eli enpä ole moista suunnitellut. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
fox 15.05.2004 11:55:57 | |
---|
Mikäs siinä. Itse tosin haluan tuohon omaan Lerppaan puolitetut mikit, en rinnankytkettyjä. Eli enpä ole moista suunnitellut. Tuolta löytyy jotain skemoja, mutta Kanen viritelmään joutuu kyllä soveltamaan ainakin paria olemassaolevaa, luovasti yhdistellen.. Juzzullehan tuolta löytyy Jimmy Page- eli Sivun Jimmy-modit.. http://www.guitarelectronics.com/ |
Insane Kane 15.05.2004 15:34:31 | |
---|
Mikäs siinä. Itse tosin haluan tuohon omaan Lerppaan puolitetut mikit, en rinnankytkettyjä. Eli enpä ole moista suunnitellut. Minä en tuosta puolitetusta oikein välittänyt, kun semmonen aikoinaan oli Jazz humppaburgerilla. Ja tuossa minun suunnitelmassahan on eri mikkien kelat sarjassa, tahi rinnan... http://www5.ocn.ne.jp/~dgb/index_e.htm' Löyty tuommonen sivu, jossa on niin maan perkuleesti noita eri vaihtoehtoja. "Portaat on perseestä ja kynnystenkin olemassaolo vituttaa!" |
Minä en tuosta puolitetusta oikein välittänyt, kun semmonen aikoinaan oli Jazz humppaburgerilla. Ja tuossa minun suunnitelmassahan on eri mikkien kelat sarjassa, tahi rinnan... Kyl kyl. Kyllähän siinä soundeja saa, vaan vähille on kuitenkin itsellä jäänyt noiden käyttö PRS:ssä, eipä ne kuitenkaan stratolta kuulosta. EDT: PRS:n ratory-svitsit on muuten muistaakseni aika naurettavan kalliita. Tosin taitaa vastaavia saada tarvikevalmistajilta, en sitten tiedä onko ne wanhan mallin "point-to-pointteja" vai näitä uusia piirilevyrotaryita vastaavia. Vaan lieneekö tuolla väliä. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |