Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pop/jazz konservatorioon vai musiikinperusteille?
1
stryper
26.02.2014 18:52:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!
 
Olen 11 vuotta ollut musiikin harrastelijana rummut pääsoittimena.(Osaan myös laulaa ja soittaa basoa) Kävin musiikkipainotteisen yläasteen, jossa harjoittelimme (todella suppeasti) nuotinlukutaitoa. Mutta jos eteeni rumpunuotit lätkäistaan, kykenen siitä soittamaan. Opinto painottui soitto taitoon, sekä bändissä työskentelyyn. Mutta siinä on ainoa, missä olen "opiskellut" musiikki taitoa. Rumpuja soitan joka päivä, ja treenailen klikin kanssa ja sekä soitan kahdessa eri bändissä rumpuja. Tekniikka kutakuinkin hallussa soitannallisesti, mutta tuntuu että se taito jää pändikämpälle, enkä pääse hyödyntämään taitoani missään muualla ja kun haaveena olisi ammatti ura rumpujen soittajana. Siitä syystä olen harkinnut lähteä opiskelemaan musiikkia konservatorioon tai vastaavaan. Mutta olisiko minun viisasta käydä jonkinlainen musiikkiopisto opinto opiskelemassa taustalle, ennen soitoitellen sotaan lähtemistä? Vai jos mahdollisesti pääsisin konservatorioon, saanko sieltä perusteet itselleni alusta alkain?
 
Velli
26.02.2014 19:45:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hae konservatorion perusopetukseen (joka on siis eri asia kuin konservatorion ammatillinen koulutus). Ole siellä vaikka vuosi ja kato meininkiä ja pohdi sen vuoden aikana, että riittääkö rahkeet ammatilliseen koulutukseen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «