Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender Exelsior Pawnshop? Mistähän kaupasta löytyy Suomessa?
1
BigAgib
24.02.2014 22:41:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritin Googlailla, mutta oliskohan tuonti Suomeen lopetettu?
T kaupan valikoimissa ei myöskään enää ole
 
http://www.fender.com/en-FI/series/ … cial/excelsior-pro-surf-green-120v/
 
Krice
24.02.2014 23:26:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pawn shop -vekottimia tehdään käsittääkseni aina rajoitettu erä, joten voivat loppua kesken.
 
Sarko
25.02.2014 00:15:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Pawn shop -vekottimia tehdään käsittääkseni aina rajoitettu erä, joten voivat loppua kesken.
 
Tuo on itse asiassa Pawn Shop-sarjalaisen ohella FSR-malli eli factory special run. Fenderin sivujen mukaan 800 valmistettu Yhdysvaltain markkinoille,
 
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
BigAgib
25.02.2014 22:50:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinpä taitaa olla. Ja taitaa muutenkin olla noi Suomesta loppu! Pahus!
 
hallu
25.02.2014 22:58:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigAgib: Niinpä taitaa olla. Ja taitaa muutenkin olla noi Suomesta loppu! Pahus!
 
Ihan hiljattain noita on kylläkin näkynyt torilla myytävänä. Ei ole kovin kauaa kun näin niitä myös vantaanportin musafasulla, mutta en ole hetkeen noteerannut vahvistimia siellä käydessäni joten en tiedä onko niitä siellä vielä.
 
Ei onni tule ostamalla. Onni tulee soittaen ja lauluja tehden
ept
26.02.2014 15:07:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Ihan hiljattain noita on kylläkin näkynyt torilla myytävänä. Ei ole kovin kauaa kun näin niitä myös vantaanportin musafasulla, mutta en ole hetkeen noteerannut vahvistimia siellä käydessäni joten en tiedä onko niitä siellä vielä.
 
Vantaan Fasulla oli ainakin yksi Sonic Blue näytillä, mutta siitäkin on jo kuukausia kun sen muistan nähneeni. Jäi vaan mieleen, kun ajattelin, että sopis hyvin ton Daphne Bluen Straton seuraksi. En sitten ostanut, kun mun soittotaidottomuudella tuollasella voi lähinnä kiusata naapureita tai niiden poisssaollessa koiriansa.
 
Nyt F:n status näyttää "Kysy saatavuudesta" ja mun mielestä jos yhdessäkään liikkeessä on systeemiin rekisteröity myymätön laite edes näytillä, se näkyy myös verkkokaupassa.
 
-- PeTe
flyingfinn
04.03.2014 11:43:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla myynnissä, lisäsin just torille.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «