Juzpe 24.02.2014 22:06:08 | |
---|
Ei mee musari, eikä mee gibsoni. Vaikka melko lailla asialliseen hintaan ovat lähössä. Voisin myydä ne kimpassa hintaan 2100 egeä ja saa vielä kaikki kaupanpäälliset. Sen verran on tuo Bluetone-GAS pyllyä kutittamassa. "Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa |
Gabe 24.02.2014 22:12:15 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Dusty on eräänlainen soundipoliittinen kulmakivi, tuskin se siitä lähivuosina mihinkään lähtee. Mutta sinne meni Bassman. :( *kyynel* Himppu sentään, kaduttaa jo melkein ennen kuin olen edes lähettänyt sitä. Tuossa, kun vielä vähän testailin, niin sehän kuulosti paremmalta kuin koskaan. Ihme juttu. Tuolla se on soittamattomana ollut, mutta silti on niin vaikea luopua. Kyllä tämäkin jotain heikkopäisyyttä on. ;) Nämä on kyllä ikäviä, kun tykkää soundista todella paljon jne. mutta silti ei vaan ole järkevää käyttöä, vaan pelit keräävät pölyä nurkassa. Sellainen, josta ei pidä, on sentään helppo myydä... Vaan eipä hätää. Mulla on tässä vähän kuin Plan B. Jos jossain kohtaa alkaa liikaa kaduttamaan, niin taidan ostaa TADin Bassman-kitin ja väsään siitä itselleni uuden Bassmanin. :) Isä-Ukko saa nyplätä kotelon, kun sillä on nuo puuhommat enemmän kuin hyvin hanskassa. Ja jossei omista kolvauksista tule mitään, niin ulkoistan homman velipojalle, joka on kolvaillut paljonkin... :) Jos jollain on tiedossa hyviä Bassman-kittejä, niin saa pistää linkkiä... Kuulostaa erittäin tutulta. :D LP Junior menee jaagermaisterille tällä viikolla ja minä olen sitä täällä niin hoivannut kyynel silmässä. :D On vaihdettu kielet ja säädetty viimeisen päälle sydän verta vuotaen. Kuulostaa hauskalta, päivittelehän sitten projektin etenemistä vaikka pikaviesteillä jos ei muuta. :) TADin kitin lisäksi tämä kannattaa pistää harkintaan: http://www.ceriatone.com/productSub … es/AC5F6ABassman/5F6-A_kitParts.htm |
Laulava Kylätohtori 24.02.2014 22:27:47 | |
---|
Gabe: Kuulostaa erittäin tutulta. :D LP Junior menee jaagermaisterille tällä viikolla ja minä olen sitä täällä niin hoivannut kyynel silmässä. :D On vaihdettu kielet ja säädetty viimeisen päälle sydän verta vuotaen. Kuulostaa hauskalta, päivittelehän sitten projektin etenemistä vaikka pikaviesteillä jos ei muuta. :) TADin kitin lisäksi tämä kannattaa pistää harkintaan: http://www.ceriatone.com/productSub … es/AC5F6ABassman/5F6-A_kitParts.htm Heh, en siis ole 'vammani' kanssa yksin. Välillä oikein ärsyttää, miten se vuoden käyttämättömänä ollut peli muuttuu myynnin jälkeen niin hyväksi. Tosin onhan tuo Bassman hyväsoundinen peli, mutta jotenkin se vaan jää käyttämättömäksi. Mutta tuollaisena askarteluprojektina se voisi olla juuri omiaan. Pääsisi sisäinen kolvimies toteuttamaan itseään. Eipä silti, hyvän hinnan siitä sai ja saahan tuollaisia bulkkipelejä aina uudestaan ostettua, jos elämä sen myyntiin meinaa kaatua. Originaalin 50-luvun Bassmanin myynti olisikin jo totisempi paikka.... :) Kiitoksia linkistä... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Laulava Kylätohtori 25.02.2014 18:07:31 | |
---|
No nyt homma pelaa... Lähetin Bassmanin äsken Matkahuollolla ja minun piti laittaa oikeus avata paketti. No, en muistanut sitä, mutten muistanut myös bussiennakkosummaakaan, rahdin tosin maksoin. Periaatteessa kaverille menee nyt ilmainen vahvistin, toivottavasti ei käytännössä... :) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
kekkuliheikki 25.02.2014 18:11:25 | |
---|
Tokai Lahti Gabelle. Teradasta on tullut kyselyja. Kamat pois vaan nurkista. En allekirjoita. |
kekkuliheikki: Tokai Lahti Gabelle. Teradasta on tullut kyselyja. Kamat pois vaan nurkista. Yhtäaikainen gas ja anti-gas.... Ei ihme, että itselläkin alkaa pää jo prakaamaan pahemman kerran.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
kekkuliheikki 25.02.2014 18:21:55 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Yhtäaikainen gas ja anti-gas.... Ei ihme, että itselläkin alkaa pää jo prakaamaan pahemman kerran.... Pistaiskohan ton pedaalilaudanalunkin menemaan. Siina olis hyva aloituspaketti jollekkin. PedalTrain 2, Pedal Power 2+, MXR Carbon Copy ja Okko Diablo+. Ja sylki peraan. Nyt tuli anti-gas. En allekirjoita. |
klobasa 25.02.2014 19:03:13 (muokattu 25.02.2014 19:04:53) | |
---|
Puoli tuntia sen jälkeen kun sain viikkokausia työstämäni nuppi + kaappi -yhdistelmän valmiiksi olisin laittanut sen torille, mutta liikaa ilmoituksia viimeisten päivien aikana. Menee huomiselle. Oli mukava projekti. Fakta on kuitenkin se, etten tarvitse kahta vahvistinta. Ahdistaa jos on enemmän kamaa kuin yksi vahvari ja yksi kitara. |
Gabe 25.02.2014 20:34:45 | |
---|
Laulava Kylätohtori: No nyt homma pelaa... Lähetin Bassmanin äsken Matkahuollolla ja minun piti laittaa oikeus avata paketti. No, en muistanut sitä, mutten muistanut myös bussiennakkosummaakaan, rahdin tosin maksoin. Periaatteessa kaverille menee nyt ilmainen vahvistin, toivottavasti ei käytännössä... :) Sehän meni putkeen. :D kekkuliheikki: Tokai Lahti Gabelle. Teradasta on tullut kyselyja. Kamat pois vaan nurkista. Kiitos vielä, odotan sitä kovasti. :) |
Laulava Kylätohtori 25.02.2014 23:00:40 (muokattu 25.02.2014 23:04:37) | |
---|
kekkuliheikki: Pistaiskohan ton pedaalilaudanalunkin menemaan. Siina olis hyva aloituspaketti jollekkin. PedalTrain 2, Pedal Power 2+, MXR Carbon Copy ja Okko Diablo+. Ja sylki peraan. Nyt tuli anti-gas. Nyt, veljeni, olet oikealla tiellä. Tiellä vapauteen, irti gasista... e. pitäisikö itsekin vähän 'perata' tuota pedaalistoa. Turhat torille ja henkinen hyvinvointi on totta. Olisiko uuden ketjun paikka: Anonyymit Anti-Gäsiläiset. Herkkiä tarinoita, miten gas-perkele voitetaan ja eheytyminen voi alkaa... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
kekkuliheikki 25.02.2014 23:10:44 | |
---|
Nimenomaan. Yksi hyva kitara ja yksi hyva vahvistin. Tai sitten tama on vaan epatoivoinen irtiotto ja harhaluulo. On tama hermojaraastavaa kun kamaa haviaa huoneesta. Varmaan sama tunne kun alkoholistilla joka kaataa viinaa keittion lavuaarista. Vittu taalla huoneessa kaikuu kohta jo. Taytyy ajatella muita asioita. Eika mitaan pikkuostoksia. Pedaali on sama kun alkoholistin 'yksi olut'. Pitaa kuivagasitella. Kuvitella ostavansa. En allekirjoita. |
kekkuliheikki 26.02.2014 10:44:52 | |
---|
Kaikki pois vaan. Ostakaapas joku mun laudanalku. Siita on hyva lahtea. En allekirjoita. |
A-L 26.02.2014 11:08:57 (muokattu 26.02.2014 11:10:34) | |
---|
Laulava Kylätohtori: No nyt homma pelaa... Lähetin Bassmanin äsken Matkahuollolla ja minun piti laittaa oikeus avata paketti. No, en muistanut sitä, mutten muistanut myös bussiennakkosummaakaan, rahdin tosin maksoin. Periaatteessa kaverille menee nyt ilmainen vahvistin, toivottavasti ei käytännössä... :) Huh, itse muistin ihme kyllä kaikki nuo, mutta Rikstonesta pyytämääni rahasummaa ei vieläkään näy. Menossa viides arkipäivä sitten tavaran lunastamisen, ja muistikuvieni mukaan MH:lla ei pitäisi kestää näissä kauaakaan. Alkaa vähän pelottaa, että mitenkähän niitä harakanvarpaita on tulkittu. Jos tuo soppa nyt selviää niin ei ole motkottamista. Ostajalta tuli maailmoja syleilevä "myyn kaikki muut vahvarit pois, tää on parasta ikinä"-viesti. Löysi oikean kodin se hienous. Nyt ei sitten olekaan oikeastaan kaupan kuin pikkusälää ja hiljaisesti tuo matsumokulainen. Pimee häiskä. |
Laulava Kylätohtori 26.02.2014 11:13:41 | |
---|
A-L: Huh, itse muistin ihme kyllä kaikki nuo, mutta Rikstonesta pyytämääni rahasummaa ei vieläkään näy. Menossa viides tilipäivä sitten tavaran lunastamisen, ja muistikuvieni mukaan MH:lla ei pitäisi kestää näissä kauaakaan. Alkaa vähän pelottaa, että mitenkähän niitä harakanvarpaita on tulkittu. Olihan se aika outo unohdus itseltä. Kai sitä on tottunut, että rahat aina ensin omalle tilille ja sitten vasta paketti matkaan. Ja siinä nyt oli muutakin sähläämistä enemmän kuin tarpeeksi. Täytyykö sitä nyt vain luottaa, että kaveri maksaa sen tilisiirrolla, niin kuin lupasi tehdä. Varmaan, ihan asialliselta ostajalta vaikutti... Mutta jos kyseessä Matkahuollon asiamies, niin hänellä on kaksi viikkoa aikaa tilittää rahat Matkahuollolle, joka tilittää ne sinulle. Ja kokemuksen mukaan asiamiehet myös odottavat sen kaksi viikkoa, mikä on äärimmäisen turhauttavaa. Itse asiassa itse en suostu edes lähettämään enää asiamies MH:lle bussiennakolla, koska en jaksa odottaa viikkokausia rahoja... Matkahuollot tilittävät rahat saman tien, niitä ei tarvitse odotella... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Twinkle 26.02.2014 11:27:26 | |
---|
A-L: Menossa viides arkipäivä sitten tavaran lunastamisen, ja muistikuvieni mukaan MH:lla ei pitäisi kestää näissä kauaakaan. Alkaa vähän pelottaa, että mitenkähän niitä harakanvarpaita on tulkittu. Harakanvarpaiden ei pitäisi olla ongelma, koska tilinumeroa on tosi vaikea kirjoittaa väärin. Siinä on alussa kaksi tarkistusnumeroa ja lopussa yksi, jotka muodostetaan laskemalla niistä väliin jäävistä. Jos joku on kirjoittanut tarkistusnumerot väärin, niin maksu ei mene läpi ja jos ne välissä olevat numerot on väärin, niin tarkistuslasku ei ole oikein. Käytännössä pitää olla aika viheliäinen tuuri jos onnistuu tekemään semmoisen virheen joka menee kummastakin läpi ja menee jonkun tuntemattoman ihmisen tilille. Jos se summa jää limboon, niin se tulee kyllä sieltä ennemmin tai myöhemmin ulos, joku varmentaa sen käsipelillä, soittamalla tai lähettämällä postia. Oma kokemus matkahuollon käsittelynopeudesta on se, että niillä ei lähtökohtaisesti ole mikään kiire, pahimmillaan maksettu rahtiennakko saattaa olla yli kuukauden teillä tietymättömillä, etenkin jos käytetään matkahuollon asiamiehiä. |
kekkuliheikki 26.02.2014 11:30:13 | |
---|
En allekirjoita. |
Jucciz 26.02.2014 12:35:21 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
kookosjanne 26.02.2014 13:35:19 | |
---|
Laulava Kylätohtori:Matkahuollot tilittävät rahat saman tien, niitä ei tarvitse odotella... Pari viimeistä kauppaa on mennyt matkahuollon (ei asiamies) kautta, aika tasan tarkkaan viikko meni molemmissa kaupoissa että rahat tuli tilille. |
Vladi 26.02.2014 14:30:59 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Matkahuollot tilittävät rahat saman tien, niitä ei tarvitse odotella... Itse Matkahuollot kyllä, mutta jos paketti noudetaan jostain Matkahuollon "asiamieheltä" vai mikä olikaan, niin rahojen toimitusaika on max 3 viikkoa. Mulla on yleensä mennyt ainakin viikko siinä touhussa, mikä on täysin käsittämätöntä nettiaikana... |
Shredator 26.02.2014 15:17:59 | |
---|
Vladi: Itse Matkahuollot kyllä, mutta jos paketti noudetaan jostain Matkahuollon "asiamieheltä" vai mikä olikaan, niin rahojen toimitusaika on max 3 viikkoa. Mulla on yleensä mennyt ainakin viikko siinä touhussa, mikä on täysin käsittämätöntä nettiaikana... Asiamiehillä kestää joo...Viimeksi päälle 3vkoa. Reklamaationi jälkeen yllättäen rahat ilmestyivät tilille. Asioin tästä lähtien vain postin kanssa. Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti. |