Aihe: Digi001:seen lisää sisääntuloja
1
PIM
16.05.2004 20:25:09
Ei todellakaan kannata tuota Fostexia havitella kun satasen halvemmalla saa Behringerin ADA8000:n missä on mukavana lisänä mikkietuasteetkin, jotka ovat vielä laadultaan parempia kuin Digi001:n omat. Behringerissä on Alesiksen 24bittiset muuntimet.
Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä.
Antti1
17.05.2004 10:31:01
Ei todellakaan kannata tuota Fostexia havitella kun satasen halvemmalla saa Behringerin ADA8000:n missä on mukavana lisänä mikkietuasteetkin, jotka ovat vielä laadultaan parempia kuin Digi001:n omat. Behringerissä on Alesiksen 24bittiset muuntimet.

Etkös sä mittaillut noita kohinoita yms.? Onko sulla ne testitulokset jossain tallessa vielä? Olisi ihan mielenkiintoista nähdä niitä, kun tota Behkua nyt itsekin ostamassa olen.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Locrian
17.05.2004 10:45:29
Pistä Pete tulokset näytille.Mulla on maannut kaksi ADAa räkissä jo hetken mutta ei oo tullut mittailtua kohinoita.Ei ne ainakaan oo häirinnyt.Voisin mittailla ja verrata sun dataan.Näkis että minkälaisia heittoja on noissa Behkun vehkeissä tässä tuoteryhmässä.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
PIM
17.05.2004 11:10:26
Locrian
18.05.2004 10:06:45
Dänks.Teen omat mittaukset kun saan tänhetkisen äänitys projektin valmiiksi.Pidähän siihen asti noi fileet tuolla jos vaan mahdollista.
SamPpaa
18.05.2004 16:49:53

Oon kuullut tuon ADA8000 ennenkin PeteH:n suusta ;)
Mulla on Soundcraftin 200b(semmonen 24 kanavainen vanha rouva) joten en etuasteilla tee yhtään mitään. Yritän välttää Behringeriä, vaikka jotain jo omistankin ja jatkossakin tulen sitä varmaan johonkin ostamaan. En kuitenkaan halua B:tä etuasteeksi tai adda-muuntimeksi.

Joten vielä; jos tiedätte laadukkaita pelejä, niin kertokaa! Sanotaan hintarajaksi vaikka 600€. Mutta jos nyt maailman paras 8-kanavainen adda-muunnin maksaa 800€, niin pakkohan sen on saada!
Rock'n roll will never die!!!
Locrian
18.05.2004 17:02:06 (muokattu 19.05.2004 11:08:22)
No vielä on toi RME audiodivarissa.Saat ehkä tingittyy aika lähelle 800 euroa.Hae pois.

EDIT:Sullahan on jo Behkun etuaste?Ihan oikeasti suosittelen tota 8000:sta.Siihen on syynsä että ihan oikeat firmatkin käyttää sitä ja vehje on kokoajan loppu Suomesta.Ei hinta ole suoraan verrannollinen laatuun.Ja Fostexin 20bit konversio on aivan hanurista jo ajatuksena.Marianissa on helvetin tyhmästi tulot ja menot takana ja viepä se vielä kaks unittiakin.
PIM
19.05.2004 09:27:45 (muokattu 19.05.2004 09:46:19)
Anteeksi, yritin vain olla avuksi.

Osta sitten vaikka se Fostexi, vaikka on siinä ADA8000:ssakin linjatason inputit, mutta en kyllä käsitä mitä järkeä on maksaa huonommasta laitteesta melkein tuplahinta pelkästään nimen vuoksi.

Tai vaikka Alesiksen AI-3 (266e), missä on ilmeisesti Alesiksen vanhemman polven muuntimet koska speksit eivät lupaa läheskään samoja suoritusarvoja kuin ADA8000:sta.

Lisäys:

Marianilta löytyy ADCON niminen konvertteri 24bittiisllä muuntimilla eikä ole sekään pahan hintainen.

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-153036.html
SamPpaa
19.05.2004 17:53:19
Anteeksi, yritin vain olla avuksi.

Ei mitään. Kiitti vaan. En vain tällä kertaa halua laittaa ADA8000, enkä taida myöskään laittaa sitä fostexia. Mutta etsintä jatkuu...
Rock'n roll will never die!!!
sami_sumea
31.05.2004 12:50:49

Ei mitään. Kiitti vaan. En vain tällä kertaa halua laittaa ADA8000, enkä taida myöskään laittaa sitä fostexia. Mutta etsintä jatkuu...

Tossa vaihtoehtoja:

Marianin vehkeet on ainakin saaneet hyviä arvosteluja

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-153036.html

Itse olen ruuvaillut esim. tätä (tässä on vain inputit mutta ne on pro-tasoa, huomaa myös hinnasta)

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-156518.html

Mutta rehellisesti sanottuna tossa ADA8000:ssa on ylivoimaisesti paras hinta/laatusuhde mitä tiedän..

Äänenlaadullisesti ko. pömpelissä ei ole mitään valittamista. Muusta laadusta (kestävyydestä) en osaa vielä sanoa mitään koska yksikään tietämäni laite noista ei ole vielä ainakaan paukahtanut :)

...
Jabbe
01.06.2004 23:07:56
Tähän väliin heikko vitsi:

- Mistä äänimies ostaa Frontier Designsin muuntimia?
- Tangomarkkinoilta.

http://www.samedaymusic.com/product--FROTANGO24

Kai toikin ihan hyvä ois?
Kaikenlainen turha dogmaattisuus on ehkä ainoo juttu joka on fundamentaalisesti perseestä. Ja jotta poikkeus vahvistaisi säännön kai sekin voi vaikuttaa lopputulokseen positiivisesti. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita.
Peki-DP
03.06.2004 10:42:30
Uudessa Sound on Soundissa on ADA8000:sta arvostelu. Ei kyllä haukkuja saanut.
Mikael
03.06.2004 10:56:52

Eipä nyt tuu yhtään laitetta mieleen, mikä ko. lehdessä olis joskus dumattu...
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
PIM
03.06.2004 14:23:45

Mitäpä sitä toimivaa laitetta haukkumaan. Se tekeen sen minkä lupaa ja hyvin tekeekin, hintaansa nähden jopa erinomaisesti.

Näyttäkääs mulle joku ADA8000:n käyttäjä, joka voi kohtuudella sanoa että sille rahalle saa jossain muussa vastaavassa laitteessa paremman vastineen. Niissä jotka ei ole sitä koskaa luonossa näheetkään saatikka sitten kokeilleet näitä besser wissereitä kyllä löytyy.
Mikael
03.06.2004 15:07:25 (muokattu 03.06.2004 15:08:47)

Mä en puhunut ADA:sta yhtään mitään. Sanoin että SOS ei juuri ikinä dumaa yhtään mitään, joten en pidä ko. lehden arvioita/kehuja mitenkään automaattisena laadun takeena.
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)