Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Encore nuotitusohjelma
1
Riäväbasisti
19.02.2014 10:46:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koneessani on Encoren nuotitusohjelma jonka avulla olen nuotittanut musiikkia, sekä säveltänyt omia kappaleita.
Olen kuunnellut niitä tietokoneeni avulla, mutta olisi mukava kun voisin polttaa niistä CD levyn ja kuunnella esim. autossa.
Voiko jollain välijohdolla kierrättää soitettaessa ääni johonkin tiedostoon, mistä sen voisi siirtää polttamalla CD levylle ?
Vai olisiko Encoressa mahdollisesti oma systeemi sellaiselle?
Vai mikä olisi kätevin keino?
 
Ukko
21.02.2014 09:55:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Talleta tuotos midinä ja se on siinä.
 
COVS jäsen nro 6
juha_p
21.02.2014 10:23:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riäväbasisti: Koneessani on Encoren nuotitusohjelma jonka avulla olen nuotittanut musiikkia, sekä säveltänyt omia kappaleita.
Olen kuunnellut niitä tietokoneeni avulla, mutta olisi mukava kun voisin polttaa niistä CD levyn ja kuunnella esim. autossa.
Voiko jollain välijohdolla kierrättää soitettaessa ääni johonkin tiedostoon, mistä sen voisi siirtää polttamalla CD levylle ?
Vai olisiko Encoressa mahdollisesti oma systeemi sellaiselle?
Vai mikä olisi kätevin keino?

 
Hmm... eikö softassa ole export/render -toimintoa?
 
Jos tarkoitat että kaapeli kiipparin audio outista äänikorttiin ja sitten äänitys niin onnistuu noinkin mutta jos softasta saa exportattua/renderöityä suoraan wav -tiedostot niin helpompi mennä sitä kautta.
 
t. Juha
 
Kalmo
21.02.2014 19:32:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Talleta tuotos midinä ja se on siinä.
 
Nyt en ymmärrä? Eikä varmaan kysyjäkään. MIDInä tallennetusta nuotinnoksesta on aika pitkä matka CD-levyyn.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Ukko
24.02.2014 17:44:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kalmo: Nyt en ymmärrä? Eikä varmaan kysyjäkään. MIDInä tallennetusta nuotinnoksesta on aika pitkä matka CD-levyyn.
 
Midinä tuotoksen voi toistaa mediaplayerillä audiona ja ymmärtääkseni myös tallentaa sellaisena. Siitä sitten vaan polttaen cd.
 
COVS jäsen nro 6
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «