Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aktiivi subiin uusi elementti??
1
mikkienska
24.02.2014 13:29:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!
 
Jeesiä ja ammattilaisten näkökulmaa??
 
Mitäs seikkoja pitäis ottaa huomioon kun hommaa uutta elementtiä aktiivipönttöön?
Ajan kanssa elementti ruvennu pohjaamaan/päästämään flof ääntä ja poweri tuntuis vielä jaksavan työntää enemmänkin.
 
Merkki ja malli on on TSM TX15 eli tuolta halvimmasta päästä. En viitsisi orkkis elementtiä siihen tilatakkaan jos vaan parempaa vaihtoehtoa löytyis. Ite boksi on mun mielestä aika hyvin tehty.
 
Vanha elementti on 4 ohm mutta muuta speksiä siitä ei siiten oikeen löydykkään.
Amppi puoli on 450w crossoverilla ja levelillä varustettu.
 
Kiitos jo etukäteen :)
 
NeliX4
24.02.2014 13:38:26 (muokattu 24.02.2014 13:39:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos se orkkiselementti on halpa, niin mitään järkeä ei ole ostaa muuta. Kyl siitä vähän jotain speksejä pitäis tietää.
 
vaihtoehtoelementillä laskeskelet WinISD:llä mitä tuo antaa. Valkkaat sieltä bassorefleksikotelo ja täytät mitat. Sitten vaan arvioimaan virityksillä, että refleksiputkien pituus/pinta-ala napsahtaa kohdalleen.
 
... tai ostat täältä jonkun halvan käytetyn 15" elementin, heität paikalleen ja olet tyytyväinen. Ei se kajari hyväksi muutu kuitenkaan :)
 
mikkienska
25.02.2014 09:02:34 (muokattu 25.02.2014 09:04:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mä annan periksi ton suhteen. Tilaan siihen varmaan sitte vaan orkkis elementin ja oon onnesta soikeena niin kauan että saan kokonaan uuden Pa systeemin :D
 
Onhan tota toisteltu että paskasta ei saa konvehtia ;)
Ihmeen pitäis tapahtua että niistä mainiot sais. Mä koitin kyllä kattoa tolla Win isd softalla mittojen mukaan mutta onhan siinä aina se amppikin joka vaikuttaa. Menee hankalaksi!
 
Eli ne jotka seuraa nyt tätä postia niin saa tarjota Elias px,Ftb,Db,Ev,Qsc aktiivisettiä ;) hienoon ja halpaan hintaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «