Aihe: Hommasimpa sitten vahvistimen..
1 2
balzary
14.05.2004 12:00:08

No, mulle (kuten varmaan kaikille) saundi on pääasia, mutta en ite törsäis mun rahoja johonkin mikä näyttää paskalta.

siis isukin rahoja?
Karlsson
14.05.2004 12:41:23
siis isukin rahoja?

Hoho.
Myydään basso: 6-kielinen Samick/ Valley Arts. Halavalla lähtee, 600€!
Maisteri
14.05.2004 13:32:13 (muokattu 14.05.2004 13:34:31)
Ihan sutjakan näköset kamat, paitsi että vanhat Warwickit ovat imho erittäin rumia. Toista on uudet ebs:t ja ashdownit(provo:)

Jos lähetään näitä vahvistinlaitteistojen ulkonäköseikkoja ruotimaan, niin kyllähän esim. tollanen Marsustäkki mikä mulla on, voittais kauneuskisassa minkä tahansa uudenaikaisen "hifi"-vaffarin. ;)

EDIT: Komeudessa samaan kastiin yltävät myös vanhat silverface Bassman-fenkut ja Ampegit.
KooMikko
14.05.2004 13:39:50

siis isukin rahoja?

Hoho. Koskas lähdet reissuun?
Myy bassosi minulle, vasuri!
Muhwi
14.05.2004 13:40:07
Nupin pitää kyllä näyttää nupilta eikä miltään räkkihärpäkkeeltä. Marsu ja Ampeg on kauniita, Fender on komea. Hartke ja Warwick ei näytä kovin kummosilta ittekseen, mikä ei tosin tarkota tietenkään etteivät olis hyviä. Bassoa kuitenkin kuunnellaan todennäköisesti suhteellisesti vähemmän kuin katsotaan, eli ei esteettisesti hyvännäköisistä kamoista (ks omakuva :P) ainakaan haittaa ole, vai?
It wasn't me, it was the Other Guy.
balzary
14.05.2004 13:44:50

Hoho. Koskas lähdet reissuun?

sunnuntaina olis lento :) vähän tässä alkaa jo kaljahammasta kolottamaan. pitää käydä tässä yks tentti vielä parin tunnin päästä kääräsemässä purkkiin.
isorokko
14.05.2004 16:45:25
Bassoa kuitenkin kuunnellaan todennäköisesti suhteellisesti vähemmän kuin katsotaan

Nooh, basistithan ovat kaikki tunnetusti melkosia adoniksia, meitähän katsellaan enemmän kuin kamoja :) (Yeah right...)

J-P
PASSO kuuluu...
Pahisguy
14.05.2004 18:28:34 (muokattu 14.05.2004 18:29:08)
Nupin pitää kyllä näyttää nupilta eikä miltään räkkihärpäkkeeltä. Marsu ja Ampeg on kauniita, Fender on komea. Hartke ja Warwick ei näytä kovin kummosilta ittekseen, mikä ei tosin tarkota tietenkään etteivät olis hyviä.

Siinäpä kuva meikäläisen kotikamoista, voi vertailla Hartkea ja räkkimarsua =)

www.sunpoint.net/~mp3byjb/basistin/kuvat/nupit.jpg
Krapulasta selviää ku kaikkia on tarpeeksi. -basistin sivut
mr.bungle
14.05.2004 18:34:12

Nupin pitää kyllä näyttää nupilta eikä miltään räkkihärpäkkeeltä. Marsu ja Ampeg on kauniita, Fender on komea. Hartke ja Warwick ei näytä kovin kummosilta ittekseen, mikä ei tosin tarkota tietenkään etteivät olis hyviä. Bassoa kuitenkin kuunnellaan todennäköisesti suhteellisesti vähemmän kuin katsotaan, eli ei esteettisesti hyvännäköisistä kamoista (ks omakuva :P) ainakaan haittaa ole, vai?

Et oo varmaankaan joutunu roudaamaan ikinä? :)
Teijo K.
14.05.2004 18:37:03

Nooh, basistithan ovat kaikki tunnetusti melkosia adoniksia, meitähän katsellaan enemmän kuin kamoja :) (Yeah right...)

J-P

Jaa, tuota, eriävä mielipide?
Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista.
Johannes_t
14.05.2004 19:00:59 (muokattu 14.05.2004 19:01:55)

Mulla oli aiemmin Mesan 400W-täysputkinuppi. Painoa rontti 40kg. Ei kiva.

EDIT: Mesa-beibe oli mukana noin 50 keikalla, tuli sitä siis kannettuakin.
Kaake
14.05.2004 22:49:25
Ihan sutjakan näköset kamat, paitsi että vanhat Warwickit ovat imho erittäin rumia.

Nyt kyl meni mun basistin älyn ohi. Siis ihan ok:n näköiset kamat paitsi erittäin rumat? Nyt tartten jeesinkii kun on jo muutama bisse kaadettu eikä polla pahemmin säteile.
Ylläri
15.05.2004 00:16:29 (muokattu 15.05.2004 00:19:04)
Siinäpä kuva meikäläisen kotikamoista, voi vertailla Hartkea ja räkkimarsua =)

www.sunpoint.net/~mp3byjb/basistin/kuvat/nupit.jpg

On muuten päheä räkki! Ja olet näköjään Hartkesta EQuttanut turhat yläpäät pois häiritsemästä...;-)
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
juici
15.05.2004 01:19:32

Bassoa kuitenkin kuunnellaan todennäköisesti suhteellisesti vähemmän kuin katsotaan, eli ei esteettisesti hyvännäköisistä kamoista (ks omakuva :P) ainakaan haittaa ole, vai?

Jos mä lähden katselemaan uusia kamoja niin mä ensin kiinnitän huomiota soittimen ulkonäköön ja vasta sitten kokeilen sen sointia. Ja ehkä vähän hintaa tietysti....
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
Niskamies
15.05.2004 10:27:18
Nyt kyl meni mun basistin älyn ohi. Siis ihan ok:n näköiset kamat paitsi erittäin rumat? Nyt tartten jeesinkii kun on jo muutama bisse kaadettu eikä polla pahemmin säteile.

Tarkotin sutjakan näkösillä, että kyllähän ne varmaan ihan hyvät on, siis saundiensa puolesta, mutta ulkonäöstä en diggaa.

Toisin kuin Bäsistin räkistä ja marsusta:)
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Pahisguy
16.05.2004 13:51:48
On muuten päheä räkki! Ja olet näköjään Hartkesta EQuttanut turhat yläpäät pois häiritsemästä...;-)

Menee jo pahasti offtopikiksi, mutta:

MItäpä niillä tekee? Hartke soittaa vaan alapäätä, marsu soittaa yläpäätä, siitä on leikattu alapäät pois. Syy? Jaa-a, kokeilunhalu ja leikkiminen.
Krapulasta selviää ku kaikkia on tarpeeksi. -basistin sivut
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)