Piuha kiinni ja menoksi. |
mongoloidi 16.05.2004 15:04:43 | |
---|
Piuha kiinni ja menoksi. Ei siis tartte mitään softaa tai jotain muuta vastaavaa,eli se onnistuu ihan esim. n-track studiolla (tai vastaavalla)? |
MattiAuer 16.05.2004 15:13:03 | |
---|
Noista vehkeistä tulee linjatason signaali ulos. Jos sulla on (ja sulla varmasti on) äänikortissa linjatason inputti ja piuha näiden kahden välille, niin sitten sulla on kaikki tarvittava rauta. Mikä tahansa ohjelma, joka osaa nauhoittaa audiota äänikortin kautta, kelpaa. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
mongoloidi 16.05.2004 15:15:06 | |
---|
Noista vehkeistä tulee linjatason signaali ulos. Jos sulla on (ja sulla varmasti on) äänikortissa linjatason inputti ja piuha näiden kahden välille, niin sitten sulla on kaikki tarvittava rauta. Mikä tahansa ohjelma, joka osaa nauhoittaa audiota äänikortin kautta, kelpaa. Hyvä. Nyt kun sais vielä rahaa tohon vamppiin.... Minkälainen niiden hintataso on Suomessa? 150€?....200€? Enemmän kun 200€...? |
MattiAuer 16.05.2004 15:29:28 | |
---|
Kysy kaupasta. 150€ varmaan se perus V-Amp. Pro ehkä ~ 250. Käytettynä tosi halpa. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
zaren 16.05.2004 23:27:41 (muokattu 16.05.2004 23:30:38) | |
---|
Jonkinlainen ympyrä on kuljettu taas, jos "aito" Pod alkaa edustaa katu-uskottavuutta. Huvittavaa kyllä, siltä välillä vaikuttaa joidenkin tapausten kohdalla... |
Ziggy Bubba 17.05.2004 00:22:18 | |
---|
Edullisen hinnan lisäksi ton V-Ampin eduksi voi laskea tuon jalkakytkimen ja kantolaukun. Eteenkin kantolaukku on tullu mulla ainakin tarpeeseen, sinne mahtuu wahit, piuhat, vampit, muuntajat sun muut, kunhan vähän änkee :) Mulle on tähän asti ollu aika sama, onko toi muovia vai ruostumatonta terästä. Aika tanakasti se pöydällä lepää noiden kumitappiensa varassa.. Jos haluun olla Rockk, niin potkin vaikka tota Cry-Babyä... Tulee vaan varvas kipeeksi :P |
Super-Jari 17.05.2004 06:45:41 | |
---|
Huvittavaa kyllä, siltä välillä vaikuttaa joidenkin tapausten kohdalla... Ei kai tuossa mitään huvittavaa ole. Pidetäänhän Gibsoniakin yleisesti parempana kuin Epiphonea tai Tokaita vain sen vuoksi että sen on Gibson. Torilla oli muuten 80€ V-amp. Nailed by Vasara |
MattiAuer 17.05.2004 07:52:14 | |
---|
Ei kai tuossa mitään huvittavaa ole. Ei sitten sun mielestä. Minusta se on hauskaa, että vaikka vieläkin vääntö jatkuu "aito putki vs. mallinnus" -kysymysten päältä, Pod alkaa jo saada omaa "aito"-statusta sen ideaa jäljittelevien tuotteiden suhteen. Mä oon sitten tosi old school on mulla on niitä kaks. Pidetäänhän Gibsoniakin yleisesti parempana kuin Epiphonea tai Tokaita vain sen vuoksi että sen on Gibson. Ja pelkästään vain nimen takia? Herrasiunaa. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |