Gabe 19.02.2014 00:17:22 | |
---|
|
AngieRainbow: Ilmeisesti naapuri ei tykkää -62 Princetonin saundista. Tämmönen oli aamulla kerrostalon aulassa: http://muusikoiden.net/dyn/users/120800.jpg Älä hyvä mies häädä soitannallasi kiukuttelevia naapureitasi ainakaan tänne maalle, meinaan kun asiasta tuossa nootissa mainittiin. Me haluamme meluta ja kävellä kumisaappaat jalassa munasillaan täällä ihan milloin sattuu niin huvittamaan. Tietysti vielä timotei suussa ja karvalakki päässä.. kesät talvet. Terveisin - Jarmo S.N.A.F.U |
Illu 19.02.2014 00:25:03 (muokattu 19.02.2014 00:27:18) | |
---|
antnis: ...Mutta jotenkin tuon kanssa DRRI soundaa semmoiselta päässäni kuvittelemaltani Fender-helinältä, jota olen ajanut takaa. Hyvin olen tuon DRRIn orkkistötterön kanssa toimeen tullut, kuten oli vahvistimen edellinenkin omistaja. Hänkin oli ajatellut tehdä tuohon ne "must have" -modit ja vaihtaa kaiuttimen, mutta oli todennut, että hittoako tuota rassaamaan, kun hyvälle kuulostaa noinkin. Ja tekemättä ne modit jäi multakin, koska toimii hienosti, eikä edes suhise/hurise, kuten noilla kuulemma joskus on tapana. Edit: Jaa niin, sen verran rassasin, että tyrkkäsin yhden vintage-Mullardin tonne alkuperäisen etuasteputken tilalle... Ja senkin nyt oikeastaan vaan, koska sattui olemaan... ;) |
AngieRainbow 19.02.2014 00:37:27 (muokattu 19.02.2014 01:08:57) | |
---|
Gabe: No joo, kyllä päivisin saa soittaa kerrostalossakin. Tästä me ollaan naapurin kanssa näköjään eri mieltä. Harmi, etä tuossa viestissä ei ole mitään nimeä tai puh. numeroa, jotta voisi asiasta ystävällisesti keskustella. Raukkamaista anonyyminä vittuilua. Jotta en varastaisi tätä ketjua off topicille, niin siirsin keskustelun tänne: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=211559&o=100 What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
artal 19.02.2014 00:41:40 | |
---|
AngieRainbow: Ilmeisesti naapuri ei tykkää -62 Princetonin saundista. Tämmönen oli aamulla kerrostalon aulassa: http://muusikoiden.net/dyn/users/120800.jpg Ei tuollekaan naapurivahdille sitten tullut mieleen, että ystävällisyydellä voisi päästä paremmin alkuun kuin vittuilulla... Ihme tyyppejä tuollaiset. |
ReBeat 19.02.2014 00:55:11 | |
---|
artal: Ei tuollekaan naapurivahdille sitten tullut mieleen, että ystävällisyydellä voisi päästä paremmin alkuun kuin vittuilulla... Ihme tyyppejä tuollaiset. Naapuri saattoi olla minimalistisen viestinnän ystävä. Ajatteli ehkä että ei pidäkään päästä alkuun vaan kerralla maaliin. |
Myrkky Nuoli 19.02.2014 01:03:40 | |
---|
ReBeat: Naapuri saattoi olla minimalistisen viestinnän ystävä. Ajatteli ehkä että ei pidäkään päästä alkuun vaan kerralla maaliin. Jeps.. Edellisen kämpän tupareissa putosi parvekkeelta pullo (eka kerros) ja hajosi maahan. Meni noin 50ms kun talon toisesta päästä kuulu parvekkeelta, että (JA JOS NIITÄ EI OO IHAN JUSTIINSA SIELTÄ KERÄTTY NIIN SOITAN SAMANTIEN POLIISIT! MINÄ OLEN TALOYHTIÖN HALLITUKSESSA KUULKAAS!) Olin siinä sitten, että vai niin, kiva homma, hehheh mitäs helevettiä ja silleen? Kai minä nyt omat jälkeni osaan siivota ja lähin keräilemään sirpaleita. Kaveri tuli kyllä nolona sitten siihen pihalle pyytelemään anteeksi, että no sori, mutta tässä on ollu vähän erilaisia tyyppejä tässä talossa. Siinä sitten huomautin, että vähän loukkaavaa on tuomita kaikki muutkin tulevat asukkaat joidenkin "semmosten tyyppien" perusteella, että kannattaa ehkä alottaa hommat neutraalisti ja tehdä johtopäätökset myöhemmin. Onneksi oli sympaattinen kaveri ja oli samaa mieltä. Pinna oli vaan vähän lyhkänen. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
Jii-Gee 19.02.2014 10:16:30 | |
---|
AngieRainbow: Ilmeisesti naapuri ei tykkää -62 Princetonin saundista. Kokeilet seuraavaks kuuskolmosta, taikka jopa -nelosta. Vai olisko se kuitenkin enempi Blackface diggareita (??). |
Laulava Kylätohtori 19.02.2014 15:14:54 | |
---|
Jii-Gee: Kokeilet seuraavaks kuuskolmosta, taikka jopa -nelosta. Vai olisko se kuitenkin enempi Blackface diggareita (??). Ehkä naapuri ei tykkää soundista, koska vahvaria ei ole avattu kunnolla. Volumea reilusti lisää, soundi paranee ja naapurikin kiittää.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
calluna 19.02.2014 21:28:37 | |
---|
Carlsbro Top 50 combo. Vanhempi kuin minä. Nyt on yksikanavaisten vahvistinten juhlaa mulla. :) Seuraavaksi täytyy saada SG joka on vanhempi kuin minä... "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Muovinen 19.02.2014 21:37:17 | |
---|
Lautaan virtalähteeksi Cioksin Big John kun löyty kätevästi tutulta myyjältä Oulusta. |
Jukatti61 20.02.2014 14:47:53 | |
---|
se on siinä! ostin kitaran että tulisi sitä ihanaa asiaa nimeltä naaras..vielä ku osais soittaa perhana..jos ketään kama runkkarria kiinnostaa niin se on musta,,,,,, |
Jeszse 20.02.2014 15:20:47 | |
---|
Jukatti61: se on siinä! ostin kitaran että tulisi sitä ihanaa asiaa nimeltä naaras..vielä ku osais soittaa perhana..jos ketään kama runkkarria kiinnostaa niin se on musta,,,,,, Auts. Mustat kitarat on kyllä huonoimpia. |
Kivijalka 20.02.2014 16:01:31 | |
---|
Jeszse: Auts. Mustat kitarat on kyllä huonoimpia. Niin on mustakin. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Iskariot 20.02.2014 18:26:54 (muokattu 20.02.2014 22:51:10) | |
---|
Jonkinlaisena heräteostoksena tilasin Orangen Micro Terrorin ja tänäänhän tuo kotiutui. Vaikka etukäteen olin luullut tietäväni minkä kokoinen aski laatikosta paljastuu niin tahaton naurahdushan se pääsi kun tuon kääreistä kaivoin esiin, sillä sen verran kämäsen kokoinen keksintö sieltä löytyi. Soundit ainakin omaan korvaan on varsin buenot ja kun tuota Bääd Mankilla buustailee 2x12 combon tötteröiden läpi niin palettihan riittää metalliosastolle asti, etenkin aktiivimikeillä. Hassunhauska kapistus ja miten päin vain hintansa arvoinen. That's all folks! |
A-L 21.02.2014 18:03:03 | |
---|
Urkh. Kaupat sovittuna Aria Les Paulista vuodelta 1976. Ihana kitara, mutta mikä sisälmyksiäni kalvaa, podenkoa huonoa omaatuntoa? Voiko viisi kitaraa olla liikaa? Pimee häiskä. |
Laulava Kylätohtori 21.02.2014 18:05:55 | |
---|
A-L: Voiko viisi kitaraa olla liikaa? Ei. Virhe! Tyhjä tai liian tyhmä kysymys! Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Myrkky Nuoli 21.02.2014 18:42:09 | |
---|
Tokai ES-130 tuli päräytettyä toissapäivänä. Aiettä se on hyvä peli. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
antnis 22.02.2014 12:38:03 | |
---|
Illu: Hyvin olen tuon DRRIn orkkistötterön kanssa toimeen tullut, kuten oli vahvistimen edellinenkin omistaja. Hänkin oli ajatellut tehdä tuohon ne "must have" -modit ja vaihtaa kaiuttimen, mutta oli todennut, että hittoako tuota rassaamaan, kun hyvälle kuulostaa noinkin. Ja tekemättä ne modit jäi multakin, koska toimii hienosti, eikä edes suhise/hurise, kuten noilla kuulemma joskus on tapana. Edit: Jaa niin, sen verran rassasin, että tyrkkäsin yhden vintage-Mullardin tonne alkuperäisen etuasteputken tilalle... Ja senkin nyt oikeastaan vaan, koska sattui olemaan... ;) En sit tiiä, vieläkin tuolla parjatulla C12k soitellessa tulee mieleen, että voi hemmetti kun soi nätisti, just mitä olen hakenut. Lisäks hain sopivimman korkeuden Gatton-mikeille ja noi on kyllä mahtavat. |
Illu 22.02.2014 12:48:42 | |
---|
antnis: En sit tiiä, vieläkin tuolla parjatulla C12k soitellessa tulee mieleen, että voi hemmetti kun soi nätisti, just mitä olen hakenut. Lisäks hain sopivimman korkeuden Gatton-mikeille ja noi on kyllä mahtavat. Samat fiilikset, mutta tämän nettiajan henkeen kai kuuluu, että luotetaan enemmän nettipalstojen "guruihin" kuin omiin korviin. |