No niin. Kielioppi luultavasti täysin perseellään TAAS KERRAN, mutta saatte nyt tilaisuuden korjata kipaletta kieliopillisesti koska laitan perään suomennoksen SIIS MITÄ OLEN YRITTÄNYT EPÄTOIVOISESTI HAPUILLA JA HAKEA. We encounter in hell Some time in the future I forced a leave That thought weighs on my mind Home sickness had the past I am at the destination already Arrival have been my aim Although there (for) keep submit a pain I am used the all strength My length of summons have completed You are held/kept the weakling to me I’m not blind, I see the all lies around me The swindlers recognize always the eyes’ We encounter in hell Then we can exchange news When I get time, so is also the heal up deadline Hopefully we encounter in the hell You’ll catch it, because I’m here Why are you coward, who not dare fight Then as I come alone so to you escape Can you manage without help? I give you the my fist You are needing help Only pitiable person, poor creature and still You are unique, who fucking with me No more your god help you, never ! ---------------------------------------------------- Me tapaamme helvetissä joskus tulevaisuudessa minä joudun lähtemään se ajatus painaa minua koti-ikävä on mennyt ohi minä olen päässyt jo perille perillepääsy on minun tavoitteeni Vaikka siihen pitää (luovuttaa) tuskaa Minä olen käyttänyt kaiken voimani Minun haasteaikani on päättynyt sinä olet pitänyt heikkona minua Minä en ole sokea, minä näen kaikki valheet ympärilläni Huijarit tunnistaa aina silmistä Me tapaamme helvetissä Sitten voimme vahtaa kuulumisia Kun minulla on aikaa, on myös umpeutunut määräaika toivottavasti tapamme helvetissä sinä joudut ikävyyksiin, koska minä olen täällä miksi sinä olet pelkuri, joka ei uskalla tapella sitten kun minä tulen yksin niin sinä pakenet Pärjäätkö ilman apua? Minä ojennan sinulle nyrkkini Olet avuntarvitsija vain säälittävä ihminen, raukka ja tyhmä Ainut (laatuaan) joka vittuilee minulle Aika perseelleen meni varmaan.. Vittuilkaa minkä ehditte. =) "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
DeWilde 16.05.2004 13:31:03 | |
---|
Ei sulle jaksa vittuilla, kun kerran yritystä riittää. Virheitä oli paljon tässäkin. Jokainen hetki haavoittaa, viimeinen tappaa. |
PlasmaDemon 16.05.2004 14:23:59 | |
---|
Ei sulle jaksa vittuilla, kun kerran yritystä riittää. Virheitä oli paljon tässäkin. Jihuu. virheitä löytynee tuhansittain... "rock-kikjeppi!":
PlasmaDemon 16.05.2004 14:24:41 | |
---|
Jihuu. virheitä löytynee tuhansittain... Pitää vissiin yrittää korjailla tota, jos vaikka itte löytäis siitä joitaki virheitä. "rock-kikjeppi!":
kingdom 16.05.2004 16:51:00 | |
---|
Pakko myöntää että yritys ei lopu. Ja se on helvetin hyvä asia. Mutta edelleen, suosittelen lukemaan kielioppia ja englantilaisia kirjoja. Ja pysyttele hereillä enkun tunnilla! You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... |
PlasmaDemon 16.05.2004 18:16:23 | |
---|
Pakko myöntää että yritys ei lopu. Ja se on helvetin hyvä asia. Mutta edelleen, suosittelen lukemaan kielioppia ja englantilaisia kirjoja. Ja pysyttele hereillä enkun tunnilla! thanks for you... "rock-kikjeppi!":
unorthodoxxx 16.05.2004 18:39:14 | |
---|
No niin. Kielioppi luultavasti täysin perseellään TAAS KERRAN, mutta saatte nyt tilaisuuden korjata kipaletta kieliopillisesti koska laitan perään suomennoksen SIIS MITÄ OLEN YRITTÄNYT EPÄTOIVOISESTI HAPUILLA JA HAKEA. We encounter in hell (vaikka yleensä "encounter" tarkoittaa jotain yllättävää kohtaamista, parempi sana olisi "meet") Some time in the future I forced a leave That thought weighs on my mind Home sickness had the past I am at the destination already Arrival have been my aim Although there (for) keep submit a pain I am used the all strength My length of summons have completed You are held/kept the weakling to me I’m not blind, I see the all lies around me The swindlers recognize always the eyes’ We encounter in hell Then we can exchange news When I get time, so is also the heal up deadline Hopefully we encounter in the hell You’ll catch it, because I’m here Why are you coward, who not dare fight Then as I come alone so to you escape Can you manage without help? I give you the my fist You are needing help Only pitiable person, poor creature and still You are unique, who fucking with me No more your god help you, never ! Me kohtaamme helvetissä Joskus tulevaisuudessa minä pakotin lähdön Se ajatus painaa mieltäni Koti-ikävällä oli menneisyys Minä olen jo perillä Perillepääseminen on ollut tavoitteeni Vaikka siellä pitää luovuttaa kipu (yksikkömuoto; keep tarkoittaa pitää itsellään, eikä sillein "minun täytyy") Minä olen olla käyttänyt kaiken voiman Minun kutsumispituus on valmistettu Sinä olet pidetty heikko minuun/minulle En ole sokea, näen valheet ympärilläni Huijarit tunnistavat aina silmien (heittomerkki ei kuulu tuohon, tarkoittaa "silmien") Me kohtaamme helvetissä Silloin voimme vaihtaa uutisia Silloin kuin saan aikaa, niin on myös paranemisen määräaika Toivottavasti me kohtaamme helvetissä Sinä saat sen kiinni, koska olen täällä Miksi sinä olet pelkuri, kuka ei uskaltaa tapella Sitten kun minä tulen yksin sitten sinun pakenemistasi (??? vaikea suomentaa suoraan) Pärjäätkö ilman apua? Minä annan sinulle minun nyrkkini ("the" pois) Sinä olet tarvitsemassa apua Vain/ainut säälittävä ihminen, raukka ja silti Olet ainutlaatuinen, joka/kuka vittuilla minulle Ei enää sinun Jumala auttaa sinua, ikinä! Melkoisia virheitä. Yritän saada jonninmoisen korjauksen aikaan. |
unorthodoxxx 16.05.2004 18:46:22 (muokattu 16.05.2004 18:46:51) | |
---|
We Meet in Hell Sometime in the future I'll be forced to leave That thought weighs on my mind My home-sickness is gone For I have reached my destination Arrival is my aim Though to reach it, I must endure pain (pitää kestää kipua) I have extinguished all my strength My time of challenges is past You have kept me weak I'm not blind, I see the lies around me You know the swindlers from their eyes We will meet in hell Then we may discuss what's past ("kuulumisten vaihtamiselle" ei ole englanniksi samanlaista sanontaa) When I have the time, the deadline has passed I hope we'll meet in hell You'll be in trouble, 'cause I'm here Why are you a coward, who doesn't dare to fight? When I come alone, you escape Can you manage on your own? I give you my fist You are in need of help A pitiful person, weak and dumb You are unique, and you're fucking with me Your god won't help you now... Siinä ois jonkinmoinen yritys korjailla virheitä, ja yritin pysyä mahdollisimman paljon sun suomenkielisessä versiossa - tosin joissakin kohdissa se oli aika mahdotonta. |
Snowblind 19.05.2004 20:43:39 | |
---|
Millähän vehkeellä sä olet nuo lyriikat englannintanut 8) |
PlasmaDemon 19.05.2004 23:35:47 | |
---|
Millähän vehkeellä sä olet nuo lyriikat englannintanut 8) pienillä aivoillani.... "rock-kikjeppi!":
ercciman 20.05.2004 21:27:33 | |
---|
ihan hyvää kamaa jälleen xoxoxoxo |