joncchi 17.10.2012 10:34:11 | |
---|
Hei, tietääkö kukaan mitään Dodin stereo choruksesta bassolle? Onko miten laadukas vekotin? Youtubesta löytyy lähinnä kämäsiä webbidemoja... Oisin chorusta hankkimassa ja mulle tarjottiin tuota hintaan 90ee. |
Danny_fox 17.10.2012 12:19:37 | |
---|
joncchi: Hei, tietääkö kukaan mitään Dodin stereo choruksesta bassolle? Onko miten laadukas vekotin? Youtubesta löytyy lähinnä kämäsiä webbidemoja... Oisin chorusta hankkimassa ja mulle tarjottiin tuota hintaan 90ee. osta torilta visual soundin h2o. itsellä oli se vanhempi malli ja hyvä ja monipuolinen peli oli. isohko mutta jos se ei tuota ongelmaa niin suosittelen. siinä saa vielä kelpo dilsan mukana. Kun ihmisiä ei syödä, on niitä turha teurastaa. |
nro5 17.10.2012 15:01:04 | |
---|
joncchi: Hei, tietääkö kukaan mitään Dodin stereo choruksesta bassolle? Onko miten laadukas vekotin? Youtubesta löytyy lähinnä kämäsiä webbidemoja... Oisin chorusta hankkimassa ja mulle tarjottiin tuota hintaan 90ee. Siis onko kyseessä Dodin stereo bass chorus? Itse en kovin paljoa dodin choruksesta maksaisi, mutta onhan siellä näitä harvinaisempia ja halutumpia malleja mukana. Tästä saa osviittaa tarjonnasta ja Saksan Ebayn hinnoista: http://www.ebay.de/sch/i.html?_saca … chorus%26_arr%3D1&LH_AvailTo=77 |
walkbass 17.02.2014 14:58:53 | |
---|
Olen etsinyt laitetta jolla sais kontrabassomaista efektiä soittoon, mahtaako löytyä, onko kellään kokemusta tahi tietoa aiheesta, en viitsis hommata kontraa koska silloin pitää lähtee keikelle peräkärryn kanssa |
walkbass: Olen etsinyt laitetta jolla sais kontrabassomaista efektiä soittoon, mahtaako löytyä, onko kellään kokemusta tahi tietoa aiheesta, en viitsis hommata kontraa koska silloin pitää lähtee keikelle peräkärryn kanssa Halpa efekti tuohon on Flatit kielet ja vaahtomuovia kielten alle tallasta.Jazz puputukset pitäisi lähteä nuilla. |
walkbass 18.02.2014 16:07:55 | |
---|
Guntha: Halpa efekti tuohon on Flatit kielet ja vaahtomuovia kielten alle tallasta.Jazz puputukset pitäisi lähteä nuilla. No tota pitää kokeilla, thanks ! |
Rämppy 20.02.2014 09:11:54 | |
---|
Impulssiostoksena mukaan tarttui EHX Freeze. Osoittautui erittäin hauskaksi laitteeksi sekä kitaralla että bassolla. Tällä saa sävelen "jäädytettyä" soimaan halutuksi ajaksi. Sen päälle voi soitella mitä huvittaa. En sitten malttanut olla sanomatta. |