Aihe: Juicen biiseistä piirustuksia, kuka?
1
irwing
05.02.2014 22:08:54
MORO!!

Aihe ei tänne varsinaisesti kuulu mutta kun tiedän että täällä pyörii mnetin fiksuinta sakkia niin siksi kysynkin;

Kuka on maalannut/piirtänyt Juice Leskisen biiseistä hienoja piirustusia? Kävin reilut 10v. sitten katsomassa ko näyttelyn Hämeenlinnan taidemuseossa, mutten enää saa päähän piirtäjää -enkä löydä netistäkään. Joten nyt fiksut basistit ja taiteen ystävä tietoa jakoon.. kiits :))
Sacrificed son
05.02.2014 22:17:43
Kokeilepas Yleistä keskustelua musiikista - aluetta, voipi olla lähempänä aihetta kuin Bassot.
irwing
06.02.2014 10:27:54
Kokeile ite, minä pysyn omien joukossa...
WMP62
06.02.2014 15:47:09
irwing: MORO!!

Aihe ei tänne varsinaisesti kuulu mutta kun tiedän että täällä pyörii mnetin fiksuinta sakkia niin siksi kysynkin;

Kuka on maalannut/piirtänyt Juice Leskisen biiseistä hienoja piirustusia? Kävin reilut 10v. sitten katsomassa ko näyttelyn Hämeenlinnan taidemuseossa, mutten enää saa päähän piirtäjää -enkä löydä netistäkään. Joten nyt fiksut basistit ja taiteen ystävä tietoa jakoon.. kiits :))

Ensimmäisenä tulee mieleen J.K.Juntunen, joka on kuvittanut Juicen levyjen kansia ainakin 70-luvulla. Näyttelyn piirustuksista ei minulla ole mitään tietoa...
It ain't over until the Fat Lady sings
Ultrabass
10.02.2014 15:44:57
irwing: Kokeile ite, minä pysyn omien joukossa...

Tämä osio on bassoista keskustelua varten. Aiheesi ei selkeästikkään liity suoranaisesti bassoon soittimena, tai sen soittamiseen, joten kyllä, olet väärässä paikassa asiasi kanssa!
https://soundcloud.com/endtimedesign
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)