Hezus 06.02.2014 22:14:41 | |
---|
sustain65: No jopas, on kyllä mukavan kompakti ja siisti! Sähköt menee tuosta vasemmalla olevasta liittimestä sisään, vai kuinka? Juu. Kyseessä siis Mooerin Firefly M5. Soundi lähtee sormista ja mopo käsistä.. |
Hillboy 07.02.2014 01:22:50 | |
---|
Ai että kun olisi rahaa ostaa/aikaa tehdä hyvä lauta. Muljuttimia on mukava räplätä, mutta keikalla irrallaan leijuvat 4-5 pedaalia ovat kaikkea muuta kuin kätevät. Tällainen pikku kasa polkimia itselläni on kuitenkin aikeissa asetella ainakin suht kiinteästi toistensa lomaan: kitara... ->EB volume pedal -> (Korg Pitchblack tuner outista) Okko Diablo -> EHX POG2 -> EHX Worm -> EHX Deluxe Memory Boy -> (Boss CH-3 ) -> (TC Ditto looper) vahvistin... Tuohon vielä joku hyvä wah messiin ja kunnon virtalähteellä energiaa purkeille. Any suggestions ? -L "Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville |
tapiomarko 09.02.2014 13:41:11 (muokattu 09.02.2014 13:43:19) | |
---|
Shhhh!!!!! Hiljaisuus voidaan tulkita tai tarkoittaa musiikiksi |
Tami 09.02.2014 23:29:53 | |
---|
tapiomarko: http://muusikoiden.net/dyn/users/120472.jpg Pieni on kaunista, jäi vielä tilaakin mukavasti. Kevyt ja suojaisa paketti, purnukat pysyy kiinni ja lauta paikoillaan. Mistä olet hommannut noita "välipiuhoja"..? En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
sickboy 09.02.2014 23:57:56 (muokattu 09.02.2014 23:59:26) | |
---|
Suuri on kaunista: http://muusikoiden.net/dyn/users/120501.jpg Virtalähteestä muuten sen verran, että toi G-Lab jaksaa puskea virran kaikkiin noihin pedaaleihin. Voodoo Labin Pedal Switcher syö AC:ta, joten sille on oma muuntaja. |
Gabe 10.02.2014 00:32:06 | |
---|
sickboy: Suuri on kaunista: http://muusikoiden.net/dyn/users/120501.jpg Virtalähteestä muuten sen verran, että toi G-Lab jaksaa puskea virran kaikkiin noihin pedaaleihin. Voodoo Labin Pedal Switcher syö AC:ta, joten sille on oma muuntaja. On kyllä, upea lauta. Omasta laudastakin löytyy nykyään BBOD, aivan mahtava purkki. Teikäläisellä on hyvä maku näköjään muutenkin. Minkälainen vahvistin tuo Bad Cat Panther on? Ei ole sattunut silmään Bad Catin sivuilla vaikka olen niitä aika kuumeisesti viime kuukaudet selannut. |
sickboy 10.02.2014 00:52:24 (muokattu 10.02.2014 08:30:03) | |
---|
Gabe: Minkälainen vahvistin tuo Bad Cat Panther on? Ei ole sattunut silmään Bad Catin sivuilla vaikka olen niitä aika kuumeisesti viime kuukaudet selannut. Bad Cat Panther on 6v6 päätteillä operoiva 2-kanavainen 30w vahvistin. Sen herkullisemman kanavan etuasteessa on ef86 mikä tekee saundista varsin hunajaisen. Saundi on sellainen lihava ja kolmiulotteinen, jos pitää tiivistää. |
hevikukko 10.02.2014 01:02:14 (muokattu 10.02.2014 10:46:26) | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/120504.jpg Vasemmalla Ernie Ball VP Junior sitten Midi PEAK FCB8N hoitaa muistipaikkoihin tallennetut efektit, kanavan vaihdot, Loop-boostin yhdellä napin painalluksella, Dunlop Cry Baby 535Q, Verbzilla Line 6 Octo soundille ja Boss NS-2 poistaa kaikki minimaalisetkin hurinat + päällekytkennät pedaalilaudasta. Pedaalilaudasta piuhat efektiräkkiin jossa Voltage Meter, TC Electronics G-Major, Rockman Midi Octopus sekä siihen kuuluva Loop. Itse keksitty ja rakennettu kokonaisuus joka toimii helposti ja luotettavasti. Voin valita tallennettavaan patchiin haluanko cleanin vaiko särön, haluanko siihen boostipedaalin mukaan ja mitkä efektit siinä laulaa. > Tallennus ja yhdellä napilla kyseinen soundi napsahtaa päälle. Voisin viimeistellä nuo kaikki yhteen nippuun isoon lautaan kiinni nyt kun runko on ollut valmiina jo pari vuotta. Piuhat ja adapterit piiloon jne.. Allekirjoitus: |
Confidentum 10.02.2014 09:41:41 (muokattu 10.02.2014 09:43:38) | |
---|
Potikka kaakkoon! |
Muovinen 10.02.2014 10:07:59 | |
---|
sickboy: Suuri on kaunista: http://muusikoiden.net/dyn/users/120501.jpg Virtalähteestä muuten sen verran, että toi G-Lab jaksaa puskea virran kaikkiin noihin pedaaleihin. Voodoo Labin Pedal Switcher syö AC:ta, joten sille on oma muuntaja. Hui! En edes uskalla alkaa laskemaan, että mitä tuolle laudalle on tullut hintaa :O |
Confidentum: Lauta viä puuttuu http://muusikoiden.net/dyn/users/120453.jpg Tuo oikealla oleva on muuten justiinsa valmistunut Jaska's Musicgarage tuotantoa oleva Sola Soundin Tonebender Mk II mallinen härpäke. Voisitko kuvailla tuon toisena oikealla olevan pedaalin soundia ja ominaisuuksia, kysessä on kai jonkinlainen boosteri? Tuo kai sopivasti annosteltuna parantaa soundia, mutta efektin liikakäyttö lienee melko tavallista. |
JuSu 10.02.2014 10:44:02 | |
---|
Tami: Mistä olet hommannut noita "välipiuhoja"..? Kiinnostaisi minuakin, kun näyttää asettuvan Mooereiden väliin just eikä melkein. Lienee Mooerin oma? JuSu |
sickboy 10.02.2014 11:23:01 | |
---|
Muovinen: Hui! En edes uskalla alkaa laskemaan, että mitä tuolle laudalle on tullut hintaa :O No toi on tollanen pitkällisen kamarunkkauksen lopputulema (toistaiseksi). Vanhin pedaali laudassa on BJFE Baby Blue ja se on hankittu käytettynä joskus n. 10 vuotta sitten. |
Jucciz 10.02.2014 13:10:13 | |
---|
sickboy: Suuri on kaunista: http://muusikoiden.net/dyn/users/120501.jpg Hieno on, ja runsas! :D Sivumennen sanottakoon, että lauantain hääkeikalla mulla oli lattiapinta-alaa maksimissaan tuon sun pedaalilautasi verran - siis varattuna yhteensä sekä itselleni että omille pedaaleilleni. ;) Ittellä oli aiemmin Pedaltrain Pro, mutta jossain vaiheessa kyllästyin niin ison pakin roudaamiseen ja tiivistin settini mahtumaan Pedaltrain Junioriin. Ihan hyvä niin, sillä parikin kertaa sen jälkeen on joutunut soittamaan niin pienelllä lavalla, ettei Pro:lla olisi ollut mitään asiaa. Tai sitten ei ois enää soittaja mahtunut... Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gabe 10.02.2014 14:10:04 | |
---|
sickboy: Bad Cat Panther on 6v6 päätteillä operoiva 2-kanavainen 30w vahvistin. Sen herkullisemman kanavan etuasteessa on ef86 mikä tekee saundista varsin hunajaisen. Saundi on sellainen lihava ja kolmiulotteinen, jos pitää tiivistää. Kuulostaa oikein hyvältä. :) |
Olli.M 10.02.2014 15:24:55 (muokattu 10.02.2014 15:27:20) | |
---|
|
tapiomarko 10.02.2014 16:21:09 (muokattu 13.02.2014 18:51:08) | |
---|
Tami: Mistä olet hommannut noita "välipiuhoja"..? Nämä väliplugit on tilattu muusikoiden.net kimppatilauksen kautta. Nämä eivät varsinaisia tilaihmeitä ole toteutuksen vuoksi, mutta varsin soppelit itelle. http://www.mooeraudio.com/en/ProductInfo.asp?id=89 Shhhh!!!!! Hiljaisuus voidaan tulkita tai tarkoittaa musiikiksi |
sickboy 10.02.2014 16:35:02 | |
---|
Jucciz: Hieno on, ja runsas! :D Sivumennen sanottakoon, että lauantain hääkeikalla mulla oli lattiapinta-alaa maksimissaan tuon sun pedaalilautasi verran - siis varattuna yhteensä sekä itselleni että omille pedaaleilleni. ;) Kiitos kovasti. Kyllä mä ton kanssa olen mahtunut aina lavalle. XPRS:n lavalla sai vähän luovia monitoria pystyyn jne. että mahtui. Ja se lava on kyl ehdottomasti ahtain missä olen ollut ku siel on humppapändin tiskitkin pystyssä. Ganes-tribuuttikeikoille tollasta ei sit kehtaakaan ottaa uskottavuussyistä. |
Jucciz 10.02.2014 16:43:07 | |
---|
sickboy: Kiitos kovasti. Kyllä mä ton kanssa olen mahtunut aina lavalle. XPRS:n lavalla sai vähän luovia monitoria pystyyn jne. että mahtui. Ja se lava on kyl ehdottomasti ahtain missä olen ollut ku siel on humppapändin tiskitkin pystyssä. Ganes-tribuuttikeikoille tollasta ei sit kehtaakaan ottaa uskottavuussyistä. XPRS:n lava on kyllä surullinen. Kerran siellä oli yhtä aikaa pystyssä Eija Kantolan bändin ja meidän kamat. Eijan bändin kamojen "keskuksena" oli semmoinen jääkaapin kokoinen räkki, jossa oli koko bändin kuuntelusysteemit yms. Pelkästään tuo kyseinen mööpeli haukkasi aika hyvän siivun valmiiksi murheellisen pienestä lavasta. Duolle tai triolle tuo lava ois nippa nappa OK, mutta että kahdelle bändille... Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
stratomaster 12.02.2014 12:49:59 | |
---|
|