Aihe: teos hukassa
1
sub zero
10.02.2014 12:25:05 (muokattu 10.02.2014 12:54:49)
Mitä katoin, että kuoromusiikkia lauantai 23:00 - sunnuntai 14:00 välisenä aikana noissa ohjelmatiedoissa ollut, niin...

klo 05.48 W.A. Mozart: Messu C-duuri (Kruunajaismessu). (Araks Davtjan, sopraano, Larisa Pjatigorskaja, mezzosopraano, Jorge Anton, tenori, Iñaki Fresan, basso, ja Orfeon Donostiarra -kuoro sekä Moskovan virtuoosit/Vladimir Spivakov). teoksen englanninkielinen nimi on coronation mass ja saksankielinen krönungsmesse

Vuonna 1572 sävelletty kuoroteos (tässä ei kuitenkaan taida olla orkesteria):
klo 08.47 Victoria: Dum complerentur, 6-ääninen messu (The Concord Ensemble).

Näistä en ole täysin varma, mutta todennäköisesti eivät ole kuoromusaa:
06.57 Baldwin: Coockow as I me walked

10.34 Anonyymi: A Prelude - Long cold nights (David Douglass, Paul ODette ja Andrew Lawrence-King).

Ohjelmatiedoissa oli jotain oopperapätkiä myös, joissa ei kuitenkaan mainittu kuoroa esittäjissä. Todennäköisesti niissä ei siis ole kuoroa, mutta en tiedä voiko aivan varmaksi sanoa.
Aidosti hesalainen
northern
12.02.2014 13:41:58

Se oli tuo Mozartin Kruunajaismessu, kiitoksia paljon avusta!
Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä.
Kukko
09.03.2014 13:01:54

Aikanaan ( vuosia sitten esitetty) estonia- dokumentin lopussa tuli haikea sävelmä, jonka lopussa korkea naisääni lauloi (falsetissa) mollissa kohoavaa melodiaa. Teos voisi olla hyvinkin venäläistä/ slaavilaista tekoa.. Kiitos tiedosta etukäteen.

Olisko tällaisella - teos hukassa ketjulla tarvetta faq; iksi?
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Kukko
09.03.2014 13:27:54

Kukko: Aikanaan ( vuosia sitten esitetty) estonia- dokumentin lopussa tuli haikea sävelmä, jonka lopussa korkea naisääni lauloi (falsetissa) mollissa kohoavaa melodiaa. Teos voisi olla hyvinkin venäläistä/ slaavilaista tekoa.. Kiitos tiedosta etukäteen.

Olisko tällaisella - teos hukassa ketjulla tarvetta faq; iksi?

Vastaan itse;

Warum_

Johann Wolfgang Goethe: writer
Theo Mackeben: writer
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)