kekkuliheikki 09.02.2014 12:59:52 | |
---|
Ei millaan. Mulla on paha GAS-tilanne. Minusta 1550 tuosta soittamattomasta PDN Lukesta ei voi olla enaa paljon. Raapiii paata. En allekirjoita. |
Krice 09.02.2014 13:06:17 | |
---|
kekkuliheikki: Minusta 1550 tuosta soittamattomasta PDN Lukesta ei voi olla enaa paljon. Raapiii paata. Minusta on aika huono idea kertoa, että on soittanut kitaraa 3 minuuttia. Tulee heti mieleen, että mitähän vikaa siinä on... sitä paitsi 1500€ käytetystä on iso raha, lähinnä rikkailla (ja oikeilla muusikoilla) on varaa tuollaiseen. |
Mr. Speed 09.02.2014 13:11:06 | |
---|
Krice: Minusta on aika huono idea kertoa, että on soittanut kitaraa 3 minuuttia. Tulee heti mieleen, että mitähän vikaa siinä on... sitä paitsi 1500€ käytetystä on iso raha, lähinnä rikkailla (ja oikeilla muusikoilla) on varaa tuollaiseen. Sä olet kyllä legendaarinen ukko :D Tuon "kitaraa on soitettu n. 3 minuuttia" -lausahduksen tarkoituksena on todennäköisesti pitää sinun kaltaiset ei-oikeat muusikot ja köyhät poissa :D http://www.sieni.us/?id=38 |
LaMotta 09.02.2014 13:12:53 | |
---|
'Voisin' laittaa sähkökitaraan vaikka kymppitonnin, mutten sentään ole niin vajakki. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
LaMotta: 'Voisin' laittaa sähkökitaraan vaikka kymppitonnin, mutten sentään ole niin vajakki. No, itse en pystyisi, mutta äkkiseltään keksisin aika paljon tyhmempiäkin investointeja. http://www.sieni.us/?id=38 |
Sohjo 09.02.2014 13:45:23 | |
---|
Eipä näytä kovin hyvin menevän ainakaan Schecter kaupaksi. Vaihtotarjouksia on tullut paljonkin, mutta suoraa rahaa ei ollenkaan. Hinta nyt 68% siitä mitä itse maksoin aikoinani laukun kanssa ja CryBaby vielä kaupan päälle. Vieläköhän tuota hintaa pitää laskea? |
Mr. Speed 09.02.2014 13:53:24 | |
---|
Sohjo: Eipä näytä kovin hyvin menevän ainakaan Schecter kaupaksi. Vaihtotarjouksia on tullut paljonkin, mutta suoraa rahaa ei ollenkaan. Hinta nyt 68% siitä mitä itse maksoin aikoinani laukun kanssa ja CryBaby vielä kaupan päälle. Vieläköhän tuota hintaa pitää laskea? Yhden vastaavan (eri värisen) myin joskus. Kannattaa vähän tehdä hintavertailua, koska itse löysin alle 800 eurolla vastaavan uutena, jolloin tuo pyynti vaikuttaa aika kovalta. http://www.sieni.us/?id=38 |
Sohjo 09.02.2014 15:14:14 (muokattu 09.02.2014 15:17:10) | |
---|
Mr. Speed: Yhden vastaavan (eri värisen) myin joskus. Kannattaa vähän tehdä hintavertailua, koska itse löysin alle 800 eurolla vastaavan uutena, jolloin tuo pyynti vaikuttaa aika kovalta. Juu, täytyy laskea tuota hintaa. En ainakaan Suomesta löytänyt tuolla värillä alle 900e. 840e oli eri värisenä jossain kaupassa. Vois kuvitella, että jos Top Soundissa toi on 930e niin siitä saa satasen pois + laukku mukaan. eli ~830e laukkuineen uutena. 70% tosta tekee 580 euroa. Varmaan se ois sopivampi hinta. |
Mr. Speed 09.02.2014 15:21:26 | |
---|
Sohjo: Juu, täytyy laskea tuota hintaa. En ainakaan Suomesta löytänyt tuolla värillä alle 900e. 840e oli eri värisenä jossain kaupassa. Vois kuvitella, että jos Top Soundissa toi on 930e niin siitä saa satasen pois + laukku mukaan. eli ~830e laukkuineen uutena. 70% tosta tekee 580 euroa. Varmaan se ois sopivampi hinta. Tjaa. Empäs löytänyt pikagoogletuksella enää sitä referenssiä, joten olempas jatkossa hiljaa :) http://www.sieni.us/?id=38 |
Sajamon 09.02.2014 16:51:13 | |
---|
Tietääkseeni täältä haetaan käyttäjäkokemuksia. Hyvin mennyt kauppa tähän asti ja ystävällisiä myyjiä / ostajia ollut. Muusikolta muusikolle, sehän se tässä on ideana. Nyt loppu tappelu kolmen minuutin kitarasta x |
kekkuliheikki 09.02.2014 16:57:34 | |
---|
Sajamon: Tietääkseeni täältä haetaan käyttäjäkokemuksia. Hyvin mennyt kauppa tähän asti ja ystävällisiä myyjiä / ostajia ollut. Muusikolta muusikolle, sehän se tässä on ideana. Nyt loppu tappelu kolmen minuutin kitarasta x :D :D :D Ja se on viela totta. Raplasin sita kolme minuuttia ja takaisin laatikkoon. En allekirjoita. |
Midrange 09.02.2014 17:13:22 | |
---|
Krice: Minusta on aika huono idea kertoa, että on soittanut kitaraa 3 minuuttia. Tulee heti mieleen, että mitähän vikaa siinä on.. Samaa olen minäkin ihmetellyt. Enemmän kiinnostaa torilla semmoset kitarat joita on soitettu reilusti, joka viittaa siihen, että se on ollut kaikinpuolin pätevä soitin. 20% soittamista ja 80% muusikoiden.nettiä |
kekkuliheikki 09.02.2014 18:00:03 | |
---|
Midrange: Samaa olen minäkin ihmetellyt. Enemmän kiinnostaa torilla semmoset kitarat joita on soitettu reilusti, joka viittaa siihen, että se on ollut kaikinpuolin pätevä soitin. Yksinkertaista. Vaihdon 7-kielisen ESP:n tuohon koska sita on viela vaikeampi myyda. En allekirjoita. |
jhlamm 09.02.2014 19:29:27 | |
---|
kekkuliheikki: Yksinkertaista. Vaihdon 7-kielisen ESP:n tuohon koska sita on viela vaikeampi myyda. Itsekin tullut joskus vaihdettua sokkona johonkin toiseen peliin ja muutama euroa rahaa itselle siitä. Sitten tarkoituksena myydä se peli eteenpäin jos ei sattunutkaan miellyttämään. Toki silloin sain vaihdossa vielä semmosen tukun rahaa, että kitara tuli halvalla mukaan. Itse myös soitin pari kertaa (noin 10 min total) ja sitten vaan myyntiin. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Laulava Kylätohtori 09.02.2014 20:50:00 (muokattu 09.02.2014 21:08:33) | |
---|
En ole ikinä tajunnut tuota 'jos se on myynnissä, niin sen täytyy olla huono' -ajatusta. Vai onko autokin hyvä, kun sillä on ajettu >300 tkm ja alle 10 tkm ajettu on paska. Myönnän, lapsellinen ja typerä vertaus, mutta yhtä typerä on myös tuo "jos se on myynnissä, niin siinä täytyy olla vikaa" -argumentti... Minusta myynti kertoo ensisijaisesti siitä, että myytävä tuote ei sovi myyjälle tai hän haluaa jotain vielä parempaa. Toissijaisesti myynnin syy voi olla huonous, mutta ihan yhtä todennäköistä kusetus voi olla uudessa kuin paljon käytetyssä soittimessa... Tai ainakin itse olen myynyt paljon loistavaa tavaraa, missä ei ole ollut mitään vikaa, koska olen halunnut jotain muuta... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gary the pine 09.02.2014 21:39:44 | |
---|
Tähän liittyen pakko mainita nää ostajat, jotka esittää aina tän syväluotaavan kysymyksen "miksi myyt"... Tekis mieli vastata likipitäen aina, että mitäs v***ua se sulle kuuluu, myyn kun myyn, ei oo mummo sairaalassa eikä ulosottomies ovella. Mua ainakaan kiinnosta pätkän vertaa miksi joku myy jotain mitä olen ite ostamassa. Jos kampe on kunnossa ja hinta on oikea, niin paskaakos siinä tarttee alkaa elämäntarinoita vaihtamaan??? |
Ssyba 09.02.2014 21:50:27 | |
---|
Gary the pine: Tähän liittyen pakko mainita nää ostajat, jotka esittää aina tän syväluotaavan kysymyksen "miksi myyt"... Tekis mieli vastata likipitäen aina, että mitäs v***ua se sulle kuuluu, myyn kun myyn, ei oo mummo sairaalassa eikä ulosottomies ovella. Mua ainakaan kiinnosta pätkän vertaa miksi joku myy jotain mitä olen ite ostamassa. Jos kampe on kunnossa ja hinta on oikea, niin paskaakos siinä tarttee alkaa elämäntarinoita vaihtamaan??? Sama. Yleensä vastaankin että mitä se sulle kuuluu. Siihen loppuu kaupanteko, mutta tuskin noista kyselijöistä ostajiksi muutenkaan olis? Karhu III, elämän nektariini... |
Gabe 09.02.2014 21:57:40 | |
---|
Gary the pine: Tähän liittyen pakko mainita nää ostajat, jotka esittää aina tän syväluotaavan kysymyksen "miksi myyt"... Tekis mieli vastata likipitäen aina, että mitäs v***ua se sulle kuuluu, myyn kun myyn, ei oo mummo sairaalassa eikä ulosottomies ovella. Mua ainakaan kiinnosta pätkän vertaa miksi joku myy jotain mitä olen ite ostamassa. Jos kampe on kunnossa ja hinta on oikea, niin paskaakos siinä tarttee alkaa elämäntarinoita vaihtamaan??? Vastasin tällaiseen kerran että haluan siitä eroon. Tehtiin kaupat eikä edes tingannut. :) |
Sarko 09.02.2014 22:04:18 | |
---|
Yleensä mainitsen lyhyesti myynnin syyn itse ilmoituksessa, jos tunnen että se on tarpeellista. Tällä tavoin ei ole tullut "miksi myyt"-kyseilyitäkään, eipä tosin haittaa jos joku tällaista kysyisi. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
kekkuliheikki 09.02.2014 22:14:16 | |
---|
Gabe: Vastasin tällaiseen kerran että haluan siitä eroon. Tehtiin kaupat eikä edes tingannut. :) Pistin ilmoitukseen suom. huom. Tarvin rahaa toiseen hankintaan. En allekirjoita. |