Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez RG - Feikki piraatti(!?)
1 2
pappasfin
05.02.2014 19:05:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

P-man: Kaikki Made in Korea, Indonesia ja Kiina Ibanezit on feikkejä, eikä niillä ole kitaroiden kanssa mitään tekemistä.
Osta Made in Japan Ibanez niin saat kunnon kitaran!
Ei mulla muuta..

 
Varmaankin tuo sun mielipide perustuu kokemukseen Ibanezeista?
 
Mulla on Japanin Ibanezeja tällä hetkellä kaksi ja totta ovat erittäin hyviä soittimia laadullisesti joka suhteessa.
 
Sitten löytyy Premium, josta ei ole pahaa sanottavaa vaikka onkin Malesian tuotantoa.
 
Sitten on ollut ns. jazzaria eli AF125 AMB joka oli Kiinassa tehty ja oli muuten aikas hyvä peli sekin.
 
En siis allekirjoita sinun näkökantaasi siitä, että valmistusmaa olisi se ratkaiseva tekijä vaikka Japanissa tehdyt onkin erittäin hyviä. Toki nuo mun Japanin valmistamat on parempia ei siinä mitään mutta hintakin niissä on eri eli kalliimpi.
 
Mutta mielipiteitähän nämä tyynni on kaikki ja jokaisella on se omansa ;D
 
PappaSFin
J.Nikkanen
05.02.2014 21:24:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

P-man: Kaikki Made in Korea, Indonesia ja Kiina Ibanezit on feikkejä, eikä niillä ole kitaroiden kanssa mitään tekemistä.
Osta Made in Japan Ibanez niin saat kunnon kitaran!
Ei mulla muuta..

 
Rölö - kakka - sääh.
 
-91 Japanialainen seisoo laukussaan ja rämpyttelen mieluummin tuolla indonesian ihmeellä. Ei mulla muuta..
 
Bassoa, säröllä tai ilman.
P-man
06.02.2014 09:15:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pappasfin: Varmaankin tuo sun mielipide perustuu kokemukseen Ibanezeista?
 
Mulla on Japanin Ibanezeja tällä hetkellä kaksi ja totta ovat erittäin hyviä soittimia laadullisesti joka suhteessa.
 
Sitten löytyy Premium, josta ei ole pahaa sanottavaa vaikka onkin Malesian tuotantoa.
 
Sitten on ollut ns. jazzaria eli AF125 AMB joka oli Kiinassa tehty ja oli muuten aikas hyvä peli sekin.
 
En siis allekirjoita sinun näkökantaasi siitä, että valmistusmaa olisi se ratkaiseva tekijä vaikka Japanissa tehdyt onkin erittäin hyviä. Toki nuo mun Japanin valmistamat on parempia ei siinä mitään mutta hintakin niissä on eri eli kalliimpi.
 
Mutta mielipiteitähän nämä tyynni on kaikki ja jokaisella on se omansa ;D

 
Perustuu hyvinkin laajaan kokemukseen kyseisestä merkistä. J-Customeita, JEMejä, RGT ja ihan perus RG:tä on ollut omistuksessa ja JEMi löytyy edelleen. Japanilaiset Ibanezit on loistavia kitaroita.
 
tender.insanity
06.02.2014 10:00:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kaksi Japanin Ibanezia (Jem ja RG7620) sekä sitten Indonesian RGR421 ja kyllä tuo RGR421 on ihan miellyttävä soittaa. Uudet mikit sai kyllä ensihätään, kun designed by EMG:t oli aika persiistä.
 
balanced1
07.02.2014 22:27:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis jos nyt muistan tuon myynti-ilmoituksen oikein niin siinä mainittiin kyllä, että kitaraan on tehty em muutokset ja sellaisena myytiin, eli mikä tässä on ongelma?
P.S en tunne ostajaa enkä myyjää, satuin vaan itsekin katselemaan ilmoitusta.
 
naavanka_
07.02.2014 22:36:30 (muokattu 07.02.2014 22:36:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

balanced1: Siis jos nyt muistan tuon myynti-ilmoituksen oikein niin siinä mainittiin kyllä, että kitaraan on tehty em muutokset ja sellaisena myytiin, eli mikä tässä on ongelma?
P.S en tunne ostajaa enkä myyjää, satuin vaan itsekin katselemaan ilmoitusta.

 
Kyllähän se varmasti vituttaa ostaa ylihintaan röydettyä paskaa :)
 
Alex_K
07.02.2014 22:51:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut jos on rahaa, niin eihän 250e ole paha rungosta ja kaulasta? :)
 
Puusta pudonnut.
naavanka_
07.02.2014 23:02:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alex_K: Mut jos on rahaa, niin eihän 250e ole paha rungosta ja kaulasta? :)
 
Jos on rahaa niin mikään ei tunnu kalliilta.
Köyhästähän se voi pahalle tuntua.
 
balanced1
08.02.2014 08:25:32 (muokattu 08.02.2014 12:36:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletko neuvotellut myyjän kanssa noista "epäkohdista"? Siitähän se pitäisi lähteä aina.
Muistanko väärin vai oliko tuo kitara osina myynnissä niin, että joka osalle oli oma hinta? Silloin yleensä hintaa tulee enemmän.
Tietenkin tuollaset väljät kaulataskut ym olisi hyvä sanoa myydessä jos kaula+body menee samalle ostajalle.
 
naavanka_
08.02.2014 11:17:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

balanced1: Oletko neuvotellut myyjän kanssa noista "epäkohdista"? Siitähän se pitäisi lähteä aina.
Muistanko väärin vai oliko tuo kitara osia myynnissä niin, että joka osalle oli oma hinta? Silloin yleensä hintaa tulee enemmän.
Tietenkin tuollaset väljät kaulataskut ym olisi hyvä sanoa myydessä jos kaula+body menee samalle ostajalle.

 
Jos ostaa halpaa röydettyä shittiä niin sen enempää tuskin kannattaa odottaa.
Tässä toteutettiin taas ostamatta ei testata-mantraa tehokkaasti.
 
balanced1
08.02.2014 12:35:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naavanka_: Jos ostaa halpaa röydettyä shittiä niin sen enempää tuskin kannattaa odottaa.
Tässä toteutettiin taas ostamatta ei testata-mantraa tehokkaasti.

 
Niinpä, en teloittaisi myyjää näillä tiedoilla suoraan.
Sanotaan näin etten kyllä itse olisi ostanut tuolla hinnalla noita palikoita todellakaan, mutta jos myydään keskeneräisenä projektina ja vielä osat erikseen hinnoiteltuna niin kyllähän ostajallakin on vastuu mitä ostaa.
 
Decadetroll
08.02.2014 12:42:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainahan tämän voi ottaa sellaisena oppimiskokemuksena. Seuraavaksi hanki yläjyrsin, tee sapluuna uutta kaulataskua varten, asenna vanhaan taskuun sopivasti täytepuuta ja jyrsi kokonaan uusi tasku. Lopulta vedä uusi pintakäsittely (maali, viilutus&petsaus tms.) ja soittele menemään.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
Sajamon
09.02.2014 15:42:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänne olikin tullut vähän puhetta.
 
Kylhän tuon myyjänkanssa tuli paljonkin juteltua, ennen kauppaa ja myös sitten jälkeen. En alkanut enkä ole vieläkään mennyt suoraan mitään valittamaan, kysellyt tosin kun on vähän hiomista vailla.
Mietinhän minä tuota kauppaa viikon ainakin, mutta jälkeenpäin tuntui vähän sellaselta hetken aivotärähdyksen johdosta ostetulta. Kyllähän tosta varmaan saan jotain kasaan, menee vaan vähän pitemmän aikaa. Saa nähdä maalaanko vai otanko kukat tosiaan pois. Kaula menee epoksilla nyt ainakin ja näin..
 
Myynti-ilmoituksessa oli eritelty mm. pelkästään body ja kaula tms. muttei kaikkia osia, oli koko paketin hinnaksi pistetty 300e, jätin tuon tremölön pois..
 
Ja ei, ei ole oikeastaan ylimääräistä rahaa opiskelijana, mutta ainakin näistä oppii. Ei mitenkään rumannäköiset puut tuossa, eiköhän siitä joku päivä jotain tule tehtyä..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «