Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Reaper envelope pisteiden säätämisestä.
1
northern
03.02.2014 16:50:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen alkanut tekemään orkesterointeja Reaperilla. Käytän plugaria joka ohjaa cc:tä joka kontroilloi soittimien äänen voimakkuutta. Välillä tulee huomattua että esim. jousiin tuli vähän turhan isoa aaltoliikettä. Onko Reaperissa jotenkin mahdollista että voisi valita kyseisen alueen ja sitten vaan pienentää kovimpien ja hiljaisimpien kohtien välistä eroa?
 
Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä.
Jaava
03.02.2014 18:04:19 (muokattu 03.02.2014 18:05:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

northern: Olen alkanut tekemään orkesterointeja Reaperilla. Käytän plugaria joka ohjaa cc:tä joka kontroilloi soittimien äänen voimakkuutta. Välillä tulee huomattua että esim. jousiin tuli vähän turhan isoa aaltoliikettä. Onko Reaperissa jotenkin mahdollista että voisi valita kyseisen alueen ja sitten vaan pienentää kovimpien ja hiljaisimpien kohtien välistä eroa?
 
Ihan normi automaatio envelopet. Siellä raidan säädöissä pitäisi olla nappula, josta saat auki valikon, josta voit valita haluamasi parametrit. Sieltä pitäisi voida valita mitä tahansa raidan parametreja säädettäväksi.
 
"Katastrofien ei pitäisi kestää näin kauan, haluan aamiaista!"
sammakko54
04.02.2014 01:49:59 (muokattu 04.02.2014 01:50:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä samalla kysyisin löytyykö noihin envelopeihin kätevää tapaa siirtää kaikki vaikka hiukan ylemmäs samalla raidalla? Esim. olen säätänyt virvelin gaten thresholdin hiljaisiin ja koviin kohtiin eriksi automaatiolla. Sitten päätänkin että threshold onkin vähän liian tiukka koko ajan. Nyt joudun napsuttelemaan joka kohdan erikseen vähän alemmas.
 
Hippien kaveri.
Antti1
04.02.2014 02:06:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klikkaat haluamaasi käyrää hiiren oikealla, josta löytyy kaikkien pallukoiden valinta ja loput totuttuun tapaan.
 
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
northern
04.02.2014 14:07:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sammakko54: Tässä samalla kysyisin löytyykö noihin envelopeihin kätevää tapaa siirtää kaikki vaikka hiukan ylemmäs samalla raidalla? Esim. olen säätänyt virvelin gaten thresholdin hiljaisiin ja koviin kohtiin eriksi automaatiolla. Sitten päätänkin että threshold onkin vähän liian tiukka koko ajan. Nyt joudun napsuttelemaan joka kohdan erikseen vähän alemmas.
 
Actioneista löytyy valmiiksi nappulat "move envelope points little up" ja "move envelope points little down". Ite vaihdoin pikanäppäimiksi numpadin 8 ja 2 ja on tullut kyllä paljon käytettyä sen jälkeen.
 
Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «