![]() 01.02.2014 13:38:00 | |
---|---|
marktark: Otsikon mukainen lempivirveli pitää hakea ajan ja rahan, joskus sattuman kanssa. Siksi se EI voi mätsätä setin kanssa. Jos mätsää, ei soittaja välitä snaresoundista tuon taivaallista ;) Ihan hyvä pointti, tavallaan. Entäs jos on myynyt setin mukana tulleet kun ei soundi miellyttänyt, sitten etsinyt ne saman merkin mieleiset puuvirvelit ja custom-tilannut snaret setin värillä ja sattunut vielä oikein hyvät yksilöt? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 01.02.2014 13:49:45 (muokattu 01.02.2014 15:26:55) | |
markkuliini: Ihan hyvä pointti, tavallaan. Entäs jos on myynyt setin mukana tulleet kun ei soundi miellyttänyt, sitten etsinyt ne saman merkin mieleiset puuvirvelit ja custom-tilannut snaret setin värillä ja sattunut vielä oikein hyvät yksilöt? Mutta jos mukana on ajatus että: (http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=11799714#p11799714) niin eihän se sitä poista että on homouspäissään tilannut kuitenkin mätsätyn virvelin.. Paitsi jos on myynyt setin mukana tulleen virvelin ja hommannut eri kuosisen virvelin josta tykkää. Sitten vahingossa(?) hommaa myöhemmin uuden setin joka sattuukin olemaan samalla finishillä snaren kanssa.. Joutuuko edelleen selittelemään vai onko edelleen niin että se on: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=11802505#p11802505 Onko olemassa poikkeuksia? Esim. jos snare on Acrolite tai BB, saako setti olla silloin harmaa tai musta? Minusta nämä voi olla poikkeuksia, koska noissa tapauksissa (ja muutamassa muussa) snaren väri kuuluu snareen, kokonaisuuteen.. Poikkeus vahvistaa säännön? (E: tekstiä muokattu niin ettei kukaan pahoita mieltään) Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
![]() 01.02.2014 14:38:04 | |
Ehkä kuitenkin erottaisin saman väristen virvelien käyttämisen ja samasta sukupuolesta seksuaalisen kiihottumisen toisistaan. Ei kai me useimmat ainakaan enää yläasteella olla, vaan aikuisia ihmisiä? Luovuutta herjauksiin, pliis, jos ei ihan presettinä käytettäis vähemmistöryhmiä solvaussanoina? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 01.02.2014 15:29:32 (muokattu 01.02.2014 15:30:26) | |
markkuliini: Ehkä kuitenkin erottaisin saman väristen virvelien käyttämisen ja samasta sukupuolesta seksuaalisen kiihottumisen toisistaan. No eikö tuo ole jo aika sekstistinen väite että kaikki saman sarjan miehet tai naiset kiihottuvat toisistaan?? Kukaan kai ei edes puhunut siitä? Milläs mielellä sinä olet liikkeellä? ;) Ei kai me useimmat ainakaan enää yläasteella olla, vaan aikuisia ihmisiä? Luovuutta herjauksiin, pliis, jos ei ihan presettinä käytettäis vähemmistöryhmiä solvaussanoina? Niin että minä kun asiasta mainitsin niin piti päästä moralisoimaan..? Mutta joo totta, pesin käteni omasta puolestani.. Pyydän anteeksi kaikilta mielensä pahoittajilta! Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
![]() 01.02.2014 15:38:14 | |
Speedy: No eikö tuo ole jo aika sekstistinen väite että kaikki saman sarjan miehet tai naiset kiihottuvat toisistaan?? Kukaan kai ei edes puhunut siitä? Milläs mielellä sinä olet liikkeellä? ;) En minä niin väittänyt. Älä vänkää kun ei ole aiketta. :) Puhuin homottelusta solvauksena, mun kirjoissa se on aika junttia. Niin että minä kun asiasta mainitsin niin piti päästä moralisoimaan..? Mutta joo totta, pesin käteni omasta puolestani.. Pyydän anteeksi kaikilta mielensä pahoittajilta! En itse ainakaan viitannut sinuun erityisesti. Älä vänkää kun ei ole aihettaa. Ja ei tässä ole kyse mistään mielensä pahoittamisesta, vaan siitä millaista esikuvaa me aikuset muusikot annetaan täällä lapsille. Täällä olis hyvä pitäytyä sellaisessa tekstissä mitä voisi käyttää ihan livenäkin kun on lapsia paikalla. Olikos mulla muuta. Niin joo. Älä vänkää, kun ei ole aihetta. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 01.02.2014 16:08:04 | |
markkuliini: Ehkä kuitenkin erottaisin saman väristen virvelien käyttämisen ja samasta sukupuolesta seksuaalisen kiihottumisen toisistaan. Ei kai me useimmat ainakaan enää yläasteella olla, vaan aikuisia ihmisiä? Luovuutta herjauksiin, pliis, jos ei ihan presettinä käytettäis vähemmistöryhmiä solvaussanoina? Aika MAM kyllä. ;) | |
![]() 01.02.2014 16:26:27 (muokattu 01.02.2014 16:27:48) | |
markkuliini: En minä niin väittänyt. No mutta sanoit, ihan yhtä paljon kun minä mainitsin kielletyn sanan.. En esittänyt omia mielipiteitäni, yritin vain jatkaa keskustelua niillä termeillä ja sillä kantilla kun alkuperäiseen toteamukseeni/kysymykseeni jatkettiin.. Uskoisin useamman meistä, katsomatta onko yläkoululainen, aikuinen, vähemmistö, enemmistö, basisti (viittaan tällä rumpaliksi naamioituneeseen basistiimme palstalla), suomalainen tai ruotsalainen, olettavan että keskustelua on käyty humorisesti ja pilke silmäkulmassa. Homoja ei kai haukuttu, tai solvattu missään tilanteessa..? Ajattelin elävöittää keskustelua koska suunnilleen jokainen palstalainen on kertonut oman suosikkivirvelinsä merkin ja mallin, viemällä asiaa syvemmälle. Toivon, ettei kenelläkään palstalaisella tai muuten satunnaisella lukijalla ole niin huono itsetunto että oma identiteetti kärsii.. Tai jos on ja tämä siihen auttaa niin sehän on vaan hyvä juttu, eikö? =) Tai että olisi pahoittanut mielensä minun tai kenenkään muun teksteistä. Ymmärrän kyllä että helpostihan sitä säikähtää ja nousee puolustuskannalle, jos onkin seteissä saman sävyinen snare ja vaikka asuisikin ruotsissa, niin ei se vielä mitään tarkoita, ei kannata säikähtää.. Kukaan ei oikeasti edes luule niin, ja ketään tuskin kiinnostaa.. Vänkäämis-kortti on nyt taas käytetty, niin voidaanko jatkaa asiassa, mikäli sellaista vielä on? Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
![]() 01.02.2014 16:38:06 (muokattu 02.02.2014 12:17:01) | |
Speedy: No mutta sanoit, ihan yhtä paljon kun minä mainitsin kielletyn sanan.. En esittänyt omia mielipiteitäni, yritin vain jatkaa keskustelua niillä termeillä ja sillä kantilla kun alkuperäiseen toteamukseeni/kysymykseeni jatkettiin.. Uskoisin useamman meistä, katsomatta onko yläkoululainen, aikuinen, vähemmistö, enemmistö, basisti (viittaan tällä rumpaliksi naamioituneeseen basistiimme palstalla), suomalainen tai ruotsalainen, olettavan että keskustelua on käyty humorisesti ja pilke silmäkulmassa. Homoja ei kai haukuttu, tai solvattu missään tilanteessa..? Ajattelin elävöittää keskustelua koska suunnilleen jokainen palstalainen on kertonut oman suosikkivirvelinsä merkin ja mallin, viemällä asiaa syvemmälle. Toivon, ettei kenelläkään palstalaisella tai muuten satunnaisella lukijalla ole niin huono itsetunto että oma identiteetti kärsii.. Tai jos on ja tämä siihen auttaa niin sehän on vaan hyvä juttu, eikö? =) Tai että olisi pahoittanut mielensä minun tai kenenkään muun teksteistä. Ymmärrän kyllä että helpostihan sitä säikähtää ja nousee puolustuskannalle, jos onkin seteissä saman sävyinen snare ja vaikka asuisikin ruotsissa, niin ei se vielä mitään tarkoita, ei kannata säikähtää.. Kukaan ei oikeasti edes luule niin, ja ketään tuskin kiinnostaa.. Vänkäämis-kortti on nyt taas käytetty, niin voidaanko jatkaa asiassa, mikäli sellaista vielä on? Edelleenkään kyse ei ole siitä mitä sinä tai minä ymmärretään, tai siitä onko pilkettä silmäkulmassa tai loukkaantuiko joku homo tästä keskustelusta. Vaan siitä, että minkälaisen esimerkin me palstalla pyöriville lapsille annamme. Homouden käyttäminen solvaavana terminä jatkuu juuri niin kauan kun seuraava sukupuoli sen vanhemmiltaan oppii. Nyt vähän lisää vastuullisuutta kirjoitteluun niin ei ole mitään hätää. :) Ja huomaathan että enhän minä alunperin sinuun viitannut. Ei tässä ole kyse vain sinusta. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c | |
![]() 01.02.2014 17:40:58 (muokattu 01.02.2014 22:04:26) | |
Kailis: Miten vanha? Ykä (Musta Paraati, Shadowplay) kertoi ostaneensa ulkomailta, olisko ollut Ranskasta, tuollaisen 60's alle 200€. Olin hieman kade. Mun on Pethmanin Janin vanha ja se on käsittääkseni 80-luvun alusta. Tarkkaa ikää ei oo tiedossa. ps. jos en väärin muista ni maksoin siitä 500 mk :D Fuzz is Clean! | |
![]() 02.02.2014 11:59:24 | |
Lempisnare vaihtelee. Jos olisi ihan pakko karsia läjä yhteen, niin Ludwig L402. Eli b/o-badgellinen 6,5x14". Keikoilla on 6,5x14" Jouful Noice TKO, jota äänimies hehkuttaa. Omalle paikalle se ei ole korvalleni paras. Hyvä kuitenkin. Kuoppis soitti sillä keikan ja tykkäsi kovasti. Pisimpään telineessä on viihtynyt Classic Smooth Bronze Ludwig 6,5x14" Ludwigin valuvanteilla. Pitänee välillä ulkoiluttaa sitäkin. Hirveen vaikeeta ;) Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 02.02.2014 13:06:06 (muokattu 02.02.2014 13:06:37) | |
Se on Rolandin sähkösetin virveli. Saa napin painalluksella monenlaista ääntä (viritystaitoni ovat siis varsin kehnot) :) | |
![]() 02.02.2014 13:10:05 | |
Kimd: Se on Rolandin sähkösetin virveli. Saa napin painalluksella monenlaista ääntä (viritystaitoni ovat siis varsin kehnot) :) Virhe! Kuuluu sähkörumpuosioon ;) Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 04.02.2014 17:17:41 | |
Sähkörumpu on paras rumpu, koska sen saa kiinni, sanoi kitaristi kaveri. Sitä jeesustellaan täällä siitä mitä ja mistä lapset lukeva "sivistyssanoja". Muka huonoa esimerkkiä. Samaan aikaan niitä samoja lapsia ja nuoria haukutaan paskoiksi soittajiksi kun niillä on halvat kamat. Ostakaa kunnon kamat tai teistä ei tule mitään. Viimeksi Paiste Alpha pelleillä soittavat lytättiin maanrakoon, eikä kalvojen kuopistakaan helpolla päässyt. On varmaan ihan OK pönkittää omaa egoaan kehuskelemalla ettei ole saanut kapuloita ikinä poikki, kalvoihin monttuja tai peltejä rikki. Mutta ei se tee kenestäkään parempaa soittajaa, niin kuin ei tee kenestäkään huonoa. On eri asia olla taitamaton jos ei ole saanut opastusta. Siltikään netistä luettu opastus "tee niin äläkä noin" ei välttämättä auta ketään. Se on helppoa huudella jos itse osaa. Opetelkaa vaikka kilpatanssia kirjekurssilla jos luulette sen olevan niin helppoa.. Tai ajakaa kolari ja opetella kävelemään ilman että kukaan neuvoo kädestä pitäen miten se tehdään.. Anteeksi huomautukseni, alkoi pistämään niin vihaksi tommonen että piti ihan salasana kaivella taas esiin! | |
![]() 04.02.2014 18:23:36 | |
Detecting strong butthurt from koko kööri. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 | |
![]() 04.02.2014 18:24:30 | |
Kinuri: Sähkörumpu on paras rumpu, koska sen saa kiinni, sanoi kitaristi kaveri. Sähkörummuille on oma keskustelupalsta. Ilman viisastelua sen laitoin. Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 04.02.2014 18:54:29 | |
hollmi-5: Sähkörummuille on oma keskustelupalsta. Ilman viisastelua sen laitoin. Vaihdan lempisnareksi Sonor 3001. Ostin pikkusetin mukana 50 eurolla ja hyvä peli, made in China! | |
![]() 04.02.2014 18:57:40 (muokattu 04.02.2014 18:58:01) | |
Kimd: Vaihdan lempisnareksi Sonor 3001. Ostin pikkusetin mukana 50 eurolla ja hyvä peli, made in China! Edelleen: 14" Mapexin vanhempi V. Seison sanojeni takana! Lähtökohtaisesti Mapexin virvelit ovat heikoin lenkki. Tuo on poikkeus. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 | |
![]() 04.02.2014 18:59:09 | |
Kailis: Toi on jo uberhomoa, matchaavat vanteetkin =D Niin matchaakin, mutta en oikeen osaa identifioitua tuohon uberiin kun oon vaan tällainen epämuodikas umpihetsku. :D Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." | |
![]() 04.02.2014 20:34:50 | |
Epämuusikko: Edelleen: 14" Mapexin vanhempi V. Seison sanojeni takana! Lähtökohtaisesti Mapexin virvelit ovat heikoin lenkki. Tuo on poikkeus. Tiedän, tekisi mieli sinunkin vaihtaa, mutta et saa ennekuin Mapex julistetaan sopimattomaksi rummut osioon! | |
![]() 04.02.2014 21:36:08 | |
hollmi-5: Sähkörummuille on oma keskustelupalsta. Ilman viisastelua sen laitoin. Niin, huonot vitsit sinne tai kitarapalstalle..=) Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)