Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gewa Alfa Audio Mic seven inst. 57 instrumenttimikki??
1
Stone
29.01.2014 11:04:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinköhän tämä on oikea keskustelualue, mutta kokeillaanpa..
 
Tarvitsen 1 intrumentti lisämikin kitaroille "bänditreeni analyyseihimme". Sijoitus suoraan kombon tai kaappin eteen. Halpaa mikkiä olen etsinyt ja tämä pomppasi silmiin:
 
http://www.power-sound.fi/gewa-alfa … audio-mic-seven-inst-57-p-3922.html
 
Onko kellään mitään kosketuspintaa tähän tai muuten kuullut sen toimimisesta? Mitään hifiä ei siis olla tekemässä vaan tosiaankin analyysi tarkoitukseen, mutta ei mitään "tumppu" soundiakaan toisaalta hakemassa ;)
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
johanssen
29.01.2014 14:56:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Näinköhän tämä on oikea keskustelualue, mutta kokeillaanpa..
 
Tarvitsen 1 intrumentti lisämikin kitaroille "bänditreeni analyyseihimme". Sijoitus suoraan kombon tai kaappin eteen. Halpaa mikkiä olen etsinyt ja tämä pomppasi silmiin:
 
http://www.power-sound.fi/gewa-alfa … audio-mic-seven-inst-57-p-3922.html
 
Onko kellään mitään kosketuspintaa tähän tai muuten kuullut sen toimimisesta? Mitään hifiä ei siis olla tekemässä vaan tosiaankin analyysi tarkoitukseen, mutta ei mitään "tumppu" soundiakaan toisaalta hakemassa ;)

 
Ei näyttäny linkki toimivan, mutta tätä http://www.thomann.de/fi/the_tbone_mb75.htm olen testannu ja vertaillu rinnakkain aidon 57 kanssa. Toimii varmasti demoiluun ja treenianalyyseihin. Piuha on sitte kuraa eli joko futaa tai sitten ei. Budjettiluokan vaihtoehto.
 
Jos on vaan varaa, niin mielummin silti ottaisin torilta vaikka tämän aidon http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=841546
 
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
oksatboys
29.01.2014 18:49:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

T-bonen mb85:skään ei ole huono. Maksoi aikoinaan 25e. Äänitetty siis myös kitaravahvaria ja toimi siinä missä aito viisseiskakin. Toisaalta taas torilla on nytki 58 50e ja 57ja ollut myös samaan hintaan...
 
Sanotaan että soundi lähtee sormista... no mulla se on kai jo sitte lähtenyt.
Stone
29.01.2014 22:05:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näköjään linkin tuote poistettu.
 
Kiitos teille noista vinkeistä. Lisään ne myös omaan listaani ja katson mikä osuu tämänhetkiseen budjettiini.
"Ykkösvalintani" olisi Beyerdynamic TG i50d, mutta nyt ei pysty tällähetkellä venymään siihen. Kerran olen päässyt testaamaan.
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
johanssen
30.01.2014 00:38:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Näköjään linkin tuote poistettu.
 
Kiitos teille noista vinkeistä. Lisään ne myös omaan listaani ja katson mikä osuu tämänhetkiseen budjettiini.
"Ykkösvalintani" olisi Beyerdynamic TG i50d, mutta nyt ei pysty tällähetkellä venymään siihen. Kerran olen päässyt testaamaan.

 
Mie taas diggaan tällähetkellä eniten omalla stäkillä SM57 ja Sennheiser e906 yhdistelmällä napattua soundia. 57 30cm kohtisuoraan edestä ja e906 ihan iholla pikkusen sivusta. Näitä sitte blendataan sopivassa suhteessa ja AVOT. Tota Bayerdynamiciä en oo koskaan testannutkaan. Täytyy kokeilla, jos sattuu eteen.
 
Ai niin, tällasta Superluxin pra 628 mkII "senkkukopiota" testasin myös ja kyllä toi oli ihan samalla tasolla sen mb75 kanssa. Etuna tietty se, kun ei tartte välttämättä ständiä vaan voi vaan roikottaa piuhan päässä. Tässäkin oli oheistarvikkeet kuraa.
 
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «