PapaGomez 28.01.2014 20:28:51 | |
---|
Vähän aikaa sitten hankkimani Tokai LC-85S tarvitsi toverin joten laitoin Edwardsin E-LP98LTC -vispilän, kas näin: http://muusikoiden.net/dyn/users/120037.jpg On muuten huikea kitara hintaisekseen. Piti tulla Tokain varakepiksi mutta tilanne saattoi heittää 180 asteen käännöksen. |
Gabe 28.01.2014 21:22:02 (muokattu 28.01.2014 21:46:36) | |
---|
Nyt on tullut tehtyä hyviä ostoksia viime aikoina. Tänään tuli vihdoin Änäkäinen Rumble 1x12 (Puuverstas Änäkäinen). Kyllä laadukas kaappi on tärkeä osa koko palettia. Enpä voisi olla tyytyväisempi tuohon, suosittelen kyseisen pajan tuotoksia lämpimästi. Laadukkaat tuotteet kohtaavat hienosti ensiluokkaisen asiakaspalvelun. Siinä on nyt kiinni WGS G12Q elementti, mikä on myös oikein mieluinen...tutuksi tullutta hyvää WGS laatua sekin. https://www.dropbox.com/sh/sslt11ysoxaq62m/PoNy_Vy9f3 Toinen ostos oli Weber MiniMass 50w, miten ihmeessä olen tullut toimeen ilman sitä? Lisää rutkasti tuon Minirecton käyttömukavuutta kerrostaloasunnossa. Kakkoskanavan Modern asetuksetkin pääsevät nyt vihdoin kunnolla käyttöön. https://www.dropbox.com/s/gobnkumdtqjn59r/Minimass.jpg Oikein ihana pikku laatikko. |
JaaGeRMaisTeR 28.01.2014 21:31:00 | |
---|
Ei aivan edellisen tasolle pääse. Ostinpa siis Emg hz setin. Ltd sai pikku päivityksen. Vielä tarttisi mustat kehykset nuihin saada. Niin ja lukkovirittimet... sekä kromiset potikanhatut. Sitten kelpaa vallan mainiosti. Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
jniska 29.01.2014 09:16:57 | |
---|
Gabe: Nyt on tullut tehtyä hyviä ostoksia viime aikoina. Toinen ostos oli Weber MiniMass 50w, miten ihmeessä olen tullut toimeen ilman sitä? Lisää rutkasti tuon Minirecton käyttömukavuutta kerrostaloasunnossa. Kakkoskanavan Modern asetuksetkin pääsevät nyt vihdoin kunnolla käyttöön. https://www.dropbox.com/s/gobnkumdtqjn59r/Minimass.jpg Oikein ihana pikku laatikko. Weberit on loistavia laitteita, itsellä on kaksi noita käytössä. 50w ja 100w versiot. Tuo ilman tonestäkkiä oleva on vielä kooltaan paljon kätevämpi. Jos haluat eroon päästä joskus, niin laita viestiä. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
Tigerstedt 29.01.2014 09:18:51 | |
---|
Gabe: Nyt on tullut tehtyä hyviä ostoksia viime aikoina. Toinen ostos oli Weber MiniMass 50w, miten ihmeessä olen tullut toimeen ilman sitä? Lisää rutkasti tuon Minirecton käyttömukavuutta kerrostaloasunnossa. Kakkoskanavan Modern asetuksetkin pääsevät nyt vihdoin kunnolla käyttöön. https://www.dropbox.com/s/gobnkumdtqjn59r/Minimass.jpg Oikein ihana pikku laatikko. Tää on kyllä ehdoton vehje kerrostaloon, en pärjäisi ilman. Tokihan tuo vähän soundia syö, mutta mun mielestä niin vähän, että plussan puolelle jäädään. The gum you like is going to come back in style. |
jniska: Weberit on loistavia laitteita, itsellä on kaksi noita käytössä. 50w ja 100w versiot. Tuo ilman tonestäkkiä oleva on vielä kooltaan paljon kätevämpi. Jos haluat eroon päästä joskus, niin laita viestiä. Pistetään muistiin, vaikka luulen että meistä tuli kumppanit pitkäksi aikaa. :) Tulee jossain välissä hommattua varmaan toinenkin. Tigerstedt: Tää on kyllä ehdoton vehje kerrostaloon, en pärjäisi ilman. Tokihan tuo vähän soundia syö, mutta mun mielestä niin vähän, että plussan puolelle jäädään. On kyllä, aivan ehdoton. Odotin itseasiassa paljon suurempaakin soundin hävikkiä, mutta kyllä tämä on ihan siedettävissä. Tuo kuitenkin niin paljon lisää iloa soittoon kerrostaloasunnossa. |
Wesgu 29.01.2014 15:01:04 (muokattu 29.01.2014 15:05:11) | |
---|
Gabe: Nyt on tullut tehtyä hyviä ostoksia viime aikoina. Tänään tuli vihdoin Änäkäinen Rumble 1x12 (Puuverstas Änäkäinen). Kyllä laadukas kaappi on tärkeä osa koko palettia. Enpä voisi olla tyytyväisempi tuohon, suosittelen kyseisen pajan tuotoksia lämpimästi. Laadukkaat tuotteet kohtaavat hienosti ensiluokkaisen asiakaspalvelun. Siinä on nyt kiinni WGS G12Q elementti, mikä on myös oikein mieluinen...tutuksi tullutta hyvää WGS laatua sekin. https://www.dropbox.com/sh/sslt11ysoxaq62m/PoNy_Vy9f3 Samalta kylältä kun on herra Änäkäinen kotoisin, niin itsekkin olen ko. pajan palveluja käyttänyt ja voin myös suositella lämpimästi! Tekee tarkkaa, erinomaista ja suhteellisen edullista jälkeä. Mies ei paljon itseään mainostele, mutta kun jälkeä katsoo, niin ehkä pitäisi! http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=813337 Life's too short for bad tone! |
Gabe 29.01.2014 15:40:29 (muokattu 29.01.2014 15:57:38) | |
---|
Wesgu: Samalta kylältä kun on herra Änäkäinen kotoisin, niin itsekkin olen ko. pajan palveluja käyttänyt ja voin myös suositella lämpimästi! Tekee tarkkaa, erinomaista ja suhteellisen edullista jälkeä. Mies ei paljon itseään mainostele, mutta kun jälkeä katsoo, niin ehkä pitäisi! Näitä tehdään käsittääkseni ihan tarkoituksella pienemmällä volyymilla tuonne ensi kevääseen asti. Mutta olen täysin samaa mieltä, upean kaapin ovat Kari ja Ukkosen Lassi suunnitelleet. Laatu on enemmän kuin hyvin kohdillaan ja kestää varmasti pommituksenkin. Soundi on myös jotain ihan omaa luokkaansa. Juha Björnisellähän on myös tuollainen Rumble 1x12. Ei voi kyllin kehua: http://www.änäkäinen.fi/ |
elsewhere 30.01.2014 14:42:12 | |
---|
Gibson Les Paul Studio kotiutui torilta. Eka Gibson, useamman vuoden soittoharrastuksen jälkeen eka humpparikitara, ja ehkä myös jollain tavalla ensirakkaus. Lespat eivät koskaan ole olleet minulle se juttu, mutta tässä on kyllä nyt jotain syvempää. Kotisoittelussa ei tätä malttanut laskea käsistään, saa nähdä miltä ekat treenit tuntuvat... ~ Love broke out and I forgot it's war. |
komero 30.01.2014 18:05:47 | |
---|
elsewhere: Gibson Les Paul Studio kotiutui torilta. Eka Gibson, useamman vuoden soittoharrastuksen jälkeen eka humpparikitara, ja ehkä myös jollain tavalla ensirakkaus. Lespat eivät koskaan ole olleet minulle se juttu, mutta tässä on kyllä nyt jotain syvempää. Kotisoittelussa ei tätä malttanut laskea käsistään, saa nähdä miltä ekat treenit tuntuvat... Mulla aikaslailla sama juttu, stratomiehiä olen aina ollut, mutta aina on kiinnostanut humppa(ri)kitara, lähinnä PRS. No nyt tuli sovittua diili PRS Single Cut Tremolo -kitarasta. Aika Les Paulhan tuo on, mutta vibratallalla. PRS:n talla on aika perkeleen hieno systeemi. Makia kitara, tosin mikit (#6) voi mennä vaihtoon (Lollar Imperial..?), koska tuo setti on hieman tummahko. Mutta Fuchsin kanssa lähtee aivan maaaaaiinioita iäntä! |
Guitaristi 30.01.2014 21:20:42 | |
---|
Tuli ostettua BKP Holy Diver, menee Soloistin tallamikiksi. Toivottavasti lähtee paremmat rähinät kun tuolla alkuperäisellä J50M -mikillä. Mielenkiinnolla odotan, miten tuo Jacksonin oma midboost -piiri vaikuttaa uuden mikin soundiin. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
fxb 31.01.2014 17:17:08 | |
---|
Loppu gasittelu, tilasin gibson sg specialin mustana. |
Laulava Kylätohtori 31.01.2014 17:18:17 | |
---|
Bluetone 5E3 combo Taydenin Alnicolla.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
250768 31.01.2014 19:24:31 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Bluetone 5E3 combo Taydenin Alnicolla.... Herregood Tóhtori repäisi.Onnittelut vaan. Mitäs tuli taas myytyä.Harmittaa... |
Tappivanukas 31.01.2014 20:46:05 | |
---|
Torilta tarttui mukaan PRS Special 22. Profiilikuvista saa käydä kuolaamassa. :) |
Muovinen 31.01.2014 21:03:17 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Bluetone 5E3 combo Taydenin Alnicolla.... Kauheen yllättävä veto, nyt tuli ihan puskista! ;D Onnittelut! |
Vilpur1 01.02.2014 09:10:07 | |
---|
Eilen kävin Uraltonesta noutamassa WGS Green Beretit 4x12 kaappiin. Tänään saan kiinnitettyä ja huomena kunnolla tyypattua. Seuraavaks pitäis päivittää 2x12 kaapin kaiuttimet mutta vielä en tiedä mitä siihen laittaa. WGS:n Invaderit, Reaper HP:t tai ehkä Veteran 30 kiinnostais mutta palailen tuohon aiheeseen myöhemmin kun saan ensin tuon isomman kaapin tyypattua. I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
Keke Urlaub 01.02.2014 09:18:49 | |
---|
Seikkailu musakamppeiden maailmassa jatkuu. Eilinen Imperial State Electricin keikka osoitti, että Marshallin JMP:t ovat edelleenkin ihan valideja rokkilaitteita. Jospa siis viimeisin hankinta, JMP 2104, jäsen Komerolta osuisi kohdilleen. Huomenna treeneissä sen pitäisi selvitä. Tai ei se oikeastaan viimeisin hankinta ole. Kävin tyypittelemässä Deep Blue Delayta, Flashbackia ja Alter egoa. Itselleni suurena yllätyksenä viimeksimainittu tarttui lopulta käpälään. Vaikutti, että se tekee kaiken mitä DBD ja niin paljon enemmän. Nova Delayn heikkouksia siinä ei ole (mm. inhottava sihinäbufferi, epäuskottava tapesimu ja juustoinen modulaatio). Kotiutin taannoin myös WGS Invader 50:n, joka päätyi ryhdistämään Dynacord Twenin soundia. Katsotaas nyt... Hei tuota meniskö soittamaan välillä -> |
Dunga 01.02.2014 13:34:01 | |
---|
Muljuttimeksi Catalinbread Pareidolia Harmonic Mesmerizer. Huippuhyvä "vibrato"-tremolo-phaser -sekoitus :) War... war never changes. |
Laulava Kylätohtori 01.02.2014 15:20:46 | |
---|
250768: ... Muovinen: Kauheen yllättävä veto, nyt tuli ihan puskista! ;D Onnittelut! Kiitoksia vaan, on se vaan mahtava vehje. Ja täytyy sanoa, että ihan yhtä puskista tämä tuli minullekin. Ei pitänyt tuollaista koskaan hommata, mutta tilaisuus teki varkaan... :) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |