KUNU 27.01.2014 17:23:41 | |
---|
Krice: Vuosi toisensa jälkeen samat jäätävän tylsät mallit. Miten ihmeessä tuo voi kannattaa? Mie kuulin hurjan huhun että Sekterin pojat olis menossa konkkaan ja vittuillakseen eivät uudista malleja että pääsisivät lomalle nopemmin ko kauppa ei kävis. The Ultimate HorseFace |
rosberg 27.01.2014 20:55:15 | |
---|
no tulihan sieltä 9-kielinen pitsalapio ja synysterille uusi malli, mutta miksi ESPiltä ei uutta Alexy Laihoa? Ibanez AW5 Auto Wag
Ibanez BC5 Bass Chorus
Ibanez BP5 Bass Comp
Ibanez CD5 Cyberdrive
Ibanez CP5 Compressor
Ibanez CR5 Crunchy Rhythm
Ibanez CS5 Super Chorus
Ibanez DL5 Digital Delay
Ibanez FL5 Flanger
Ibanez MF5 Modern Fusion
-näitä speduja s |
Krice 27.01.2014 22:21:42 (muokattu 27.01.2014 22:28:54) | |
---|
hallu: Mutta siis vakavasti ottaen, onhan mallien jatkuvuus vähintään yhtä tärkeä arvo kuin niiden maltillinen uudistaminenkin. Noissa ei näyttänyt olevan mitään uutta. En tiedä ärsyttääkö tämä muita, mutta jotenkin halvan näköistä kun kiinteätallaisessa käytetään täsmälleen samaa routtausta kuin FR-tallassa, jonka vuoksi kiinteätallaisessa mallissa tallamikin ja tallan väliin jää reilusti tilaa. Luulisi, että eri tallatyypeille olisi oma routtaustemplaatti. ps. Ibanez Jake Bowen -mallissa volanappi oikeassa kohdassa! http://www.ibanez.co.jp/products/eg … d=28&data_id=224&color=CL01 |
Snapo 27.01.2014 22:41:16 | |
---|
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
KUNU 27.01.2014 22:50:25 | |
---|
The Ultimate HorseFace |
Krice 27.01.2014 22:50:59 | |
---|
Snapo: Nyt kaupoille, äkkiä! Olen tehnyt sellaisen säännön itselleni, että jos en saa yhtäkään kappaletta valmiiksi mitä olen tekemässä niin en saa ostaa uutta kitaraa! |
Antti1 27.01.2014 22:52:06 | |
---|
Krice: Olen tehnyt sellaisen säännön itselleni, että jos en saa yhtäkään kappaletta valmiiksi mitä olen tekemässä niin en saa ostaa uutta kitaraa! Sehän on valmis just sillä hetkellä, kun päätät niin. Teet päätöksen nyt ja menet ostoksille. Ongelma ratkaistu. |
Humanoid 27.01.2014 22:53:14 | |
---|
|
Gabe 28.01.2014 00:18:40 | |
---|
Krice: Olen tehnyt sellaisen säännön itselleni, että jos en saa yhtäkään kappaletta valmiiksi mitä olen tekemässä niin en saa ostaa uutta kitaraa! Teet tästä kitaran ostosta nyt itsellesi ihan kohtuuttoman hankalaa. :) Jos kriteerit täyttyy niin osta pois ja inspiroidu sen avulla tekemään ne biisit loppuun. |
trih 28.01.2014 00:20:58 | |
---|
Krice: Noissa ei näyttänyt olevan mitään uutta. En tiedä ärsyttääkö tämä muita, mutta jotenkin halvan näköistä kun kiinteätallaisessa käytetään täsmälleen samaa routtausta kuin FR-tallassa, jonka vuoksi kiinteätallaisessa mallissa tallamikin ja tallan väliin jää reilusti tilaa. Luulisi, että eri tallatyypeille olisi oma routtaustemplaatti. ps. Ibanez Jake Bowen -mallissa volanappi oikeassa kohdassa! http://www.ibanez.co.jp/products/eg … d=28&data_id=224&color=CL01 Joo toi on hassun näköistä, mutta kun ottaa sen käteen ja soittelee niin huomaa että eihän se olekaan hassusti. Promokuvien photoshopit on pielessä ajoittain... Ja katsojien silmät. Ei kukaan halua sitä hevihumpparia kiinni tallaan = trebleä liikaa = telecaster on jo keksitty = ne mikit on sijoitettu samalle etäisyydelle tallasta oli floikka tai kiinteä, that's why. Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
trih 28.01.2014 00:30:27 | |
---|
rosberg: no tulihan sieltä 9-kielinen pitsalapio ja synysterille uusi malli, mutta miksi ESPiltä ei uutta Alexy Laihoa? Tiukka huomio NAMM-gaalasta! Oma veikkaus: taitaa olla fanit jo niin vanhoja, että ovat ottaneet varhaisaikuisen blues-vaihteen ja nyt ei mene uuet heviseipäät kaupaksi. Suomen toritkin tursuaa mmv/esp/laihoa polkuhintaan kun halutaankin tele tai strato. Ja Jackson on nostanut profiliaan vahvasti, Richikin on taas jäässä ja taitaa jäädä vuosiksi pois kirkkaasta keihäskärjestä = Jacksonin retrokeihäille lisää tilaa. ESP tarvitsisi uuden teinien tähden, miksi eivät tehneet Matt Tuckin kanssa diiliä? Mutta gaala jatkukoon, Krice ei saanut tänäkään vuonna pystiä, mutta yrittänyttä ei laiteta! Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
Dominaattori 28.01.2014 00:35:34 (muokattu 28.01.2014 00:37:16) | |
---|
Eikös tossa Ibanezissa oo väärä skaala Kricelle? E: Jacksonista vielä.. Munkin silmään ne on nostanut viime aikoina päätään. Mietin jo jossain vaiheessa että jyräsikö ESP, Ibanez ja Schecter ynnämuut sen ihan maan rakoon. Sieltä se vaan näyttää nousevan hitaasti mutta varmasti. Örp |
JoniSusi 28.01.2014 00:40:41 | |
---|
|
Dominaattori: Eikös tossa Ibanezissa oo väärä skaala Kricelle? E: Jacksonista vielä.. Munkin silmään ne on nostanut viime aikoina päätään. Mietin jo jossain vaiheessa että jyräsikö ESP, Ibanez ja Schecter ynnämuut sen ihan maan rakoon. Sieltä se vaan näyttää nousevan hitaasti mutta varmasti. Jackson ja B.C.Rich taisi olla ne värikkäimmät superstratohevikeppiduunarit alun perin silloin (nyt trendikkäällä) 80-luvulla. ESP ja Ibanez myöhästyivät muutamalla vuodella, näin olen ymmärtänyt. Nyt tulee esim Jacksonin 30 v Soloistia kaikissa kivoissa väreissä. Hyvä veto niiltä. Ainakin ulkomaan foorumeilta löytyy paljon innokkaita nostalgikkoja ja retroilijoita :) Richin managementti on ilmeisesti tiputtanu pallon, ikävä kyllä. Editlisäys: Niin ja olihan siellä Kramer tietty kova sana, mutta sieltähän on tullut vähän väliä 1984 jne. Guild Blade Runner -uusintaversio anyone? Olis kyllä aika herkku :D http://smg.photobucket.com/user/tur … a/guitars/guildbladerunner.jpg.html Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
fox 28.01.2014 01:25:41 | |
---|
trih: Jackson ja B.C.Rich taisi olla ne värikkäimmät superstratohevikeppiduunarit alun perin silloin (nyt trendikkäällä) 80-luvulla. ESP ja Ibanez myöhästyivät muutamalla vuodella, näin olen ymmärtänyt. Nyt tulee esim Jacksonin 30 v Soloistia kaikissa kivoissa väreissä. Hyvä veto niiltä. Ainakin ulkomaan foorumeilta löytyy paljon innokkaita nostalgikkoja ja retroilijoita :) Richin managementti on ilmeisesti tiputtanu pallon, ikävä kyllä. Editlisäys: Niin ja olihan siellä Kramer tietty kova sana, mutta sieltähän on tullut vähän väliä 1984 jne. Guild Blade Runner -uusintaversio anyone? Olis kyllä aika herkku :D http://smg.photobucket.com/user/tur … a/guitars/guildbladerunner.jpg.html Kyllä ne tais olla etupäässä Kramer ja Jackson, Bernardo Chavez Rico Sr. teki ihan omia kitaroitansa tuolloin 80-luvun kieppeissä. ESP vasta oli siirtymässä viritysosien myyjästä valmiiksi rakennettujen kitaroitten myyjäksi ja Ibanezilla nyt oli "omat kuvionsa" superstrato-aikakauden alkuvaiheissa.. B.C.Rich tänä päivänä on samojen herrojen hallussa kuin Schecterkin, eli H.Shibuya ESPiltä siellä korkeimmalla pallilla istunee. =) |
Muovinen 28.01.2014 08:28:12 | |
---|
Krice: ps. Ibanez Jake Bowen -mallissa volanappi oikeassa kohdassa! http://www.ibanez.co.jp/products/eg … d=28&data_id=224&color=CL01 Minä tarkastaisin jo vähän soittotekniikkaa jos volanapin pitää olla noin kaukana, ettei se ole tiellä. Itse en keksi tolle sijoitukselle muuta syytä, kuin että haluaisi säätää volaa samalla kun kampeaa. Ja tuo Blade Runner on kyllä jo niin härski, että on hieno. Ihan vasta bongasin ton Guildin foorumilta itekki. Tais olla Ebayssa yksi myynnissä jopa. Guildilla on muutenkin aika hurjia malleja 80-luvulta. Itse suosin aiempia vuosikymmeniä ko. pajalta. |
the-Antero 28.01.2014 09:32:27 | |
---|
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
jhlamm 28.01.2014 15:45:11 | |
---|
Muovinen: Minä tarkastaisin jo vähän soittotekniikkaa jos volanapin pitää olla noin kaukana, ettei se ole tiellä. Itse en keksi tolle sijoitukselle muuta syytä, kuin että haluaisi säätää volaa samalla kun kampeaa. Itsellä ei ole must-juttu toi volapotikan paikka, mutta huomannut vähän väliä, että on päiviä kun siihen tulee osuttua. Varsinkin kun innostuu soittamaan tarpeettoman isoilla eleillä (itse sanon sitä fiilistelyksi). "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
JoniSusi 28.01.2014 20:22:45 | |
---|
the-Antero: Ihan siisti :) mitä eroa tossa on Moogin aiempiin theremineihin? Emmää noista mitään ymmärrä :D Täytyy sanoa ettei ole juurikaan käsitystä Theremineistä musiikillisessa käytössä (Eikös kiipparistit niitä käyttele joskus oikein psykeissä jutuissa ?). Naurahdin vain koska Theremin ja kyseenalaistan sen paikan soittimena muiden joukossa. Toisaalta, soitteleepa joku sahaakin. |
Sarko 28.01.2014 21:00:36 | |
---|
JoniSusi: Täytyy sanoa ettei ole juurikaan käsitystä Theremineistä musiikillisessa käytössä (Eikös kiipparistit niitä käyttele joskus oikein psykeissä jutuissa ?). Naurahdin vain koska Theremin ja kyseenalaistan sen paikan soittimena muiden joukossa. Toisaalta, soitteleepa joku sahaakin. Ihan oikea sähkösoitin toi Theremin on, käsittääkseni vain erittäin vaikea "hallita". Ja kyllä se sahakin oikeaksi soittimeksi taipuu. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |