svilo 25.01.2014 18:23:12 | |
---|
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Gabe 25.01.2014 18:49:53 | |
---|
|
jyrkalt 25.01.2014 19:26:18 | |
---|
Gabe: Aijai... Tätä pitää harkita. Todellakin!! |
svilo 25.01.2014 20:03:21 | |
---|
Gabe: Aijai... Tätä pitää harkita. Vois kuullostaa aika kivalta vaikka Bad Catin Classic Cat nupin kanssa .... /s "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Gabe 25.01.2014 20:35:04 | |
---|
svilo: Vois kuullostaa aika kivalta vaikka Bad Catin Classic Cat nupin kanssa .... /s Ja tulisi myyntiin vielä sopivasti syntymäpäivän paikkeilla... Vaikuttaa pahasti kohtalon sanelemalta jutulta. |
fox 25.01.2014 20:54:59 | |
---|
Gabe: Ja tulisi myyntiin vielä sopivasti syntymäpäivän paikkeilla... Vaikuttaa pahasti kohtalon sanelemalta jutulta. Muistankos väärin, mutta oliko meillä joskus juttua tuosta "orkkiksesta" Schallerin futsista.. ;) |
Laulava Kylätohtori 25.01.2014 20:55:46 | |
---|
Gabe: Ja tulisi myyntiin vielä sopivasti syntymäpäivän paikkeilla... Vaikuttaa pahasti kohtalon sanelemalta jutulta. Jos et tästä näe, mitä kohtalo yrittää sulle kertoa, olet sokea. :) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 25.01.2014 21:07:49 | |
---|
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
Stalkah 25.01.2014 21:13:00 | |
---|
Ei kyllä kuulostanu mielestäni ihan Otsola Fuzzin veroiselta, mutta hyvältä silti. Otsola Fuzzia tulen kuolaamaan itse maailman tappiin asti, tai kunnes jostakin saan yhden käsiini. "Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi" |
Gabe 25.01.2014 21:13:53 | |
---|
fox: Muistankos väärin, mutta oliko meillä joskus juttua tuosta "orkkiksesta" Schallerin futsista.. ;) Joo, kyllä siitä taidettiin jutella. :-) Saitko järjestettyä aikaa kokoamiselle? Laulava Kylätohtori: Jos et tästä näe, mitä kohtalo yrittää sulle kertoa, olet sokea. :) Älä muuta sano! Ja vielä eilen taisin mainita että fuzzit olisivat mielenkiintoinen keräilyn kohde. :-) |
Stalkah: Ei kyllä kuulostanu mielestäni ihan Otsola Fuzzin veroiselta, mutta hyvältä silti. Otsola Fuzzia tulen kuolaamaan itse maailman tappiin asti, tai kunnes jostakin saan yhden käsiini. Kannattaa olla kyllä kärppänä jos mielii noihin Jannen erikoiseriin päästä käsiksi, menevät nopeasti. |
fox 25.01.2014 21:50:11 | |
---|
Gabe: Joo, kyllä siitä taidettiin jutella. :-) Saitko järjestettyä aikaa kokoamiselle? Vähä nuo "oikeat työt" haittaa harrastamista, mutta pitää katella.. Enhän mä oo edes sitä "orkkis-lootaa" vielä kaivanut esiinkään, toivon mukaan löytyy.. Skemat kyllä siit "jossain" on, aikoinaan tuli pari kloonia tehtyäkin.. Älä muuta sano! Ja vielä eilen taisin mainita että fuzzit olisivat mielenkiintoinen keräilyn kohde. :-) Niin no, niin.. ;) |
Muovinen 25.01.2014 23:33:29 | |
---|
Minä laitoin tänään vihdoinkin fuzzia riviin vahvarin eteen ja päätin, että jostain täytyy luopua. Pitopeleiksi päätyivät Foxroxin CC Hybrid ja s0r0666:n rakentama "Kleopatra" Muff. Raskain mielin torille menee Crystal Dagger (!) ja FYA Electronicsin (s0r0666) Apiformis, joka on jonkinlainen beebaa-mukaelma hienoin grafiikoin. Crystal Dagger oli lopulta mulle jopa liian hurja ja Apiformis vähän liian tummasoundinen. |
kojones 11.02.2014 18:38:38 | |
---|
Skreddy Lunar Module Deluxe on paras fuzz mitä on ikinä tullut vastaan, ihan hemmetin hyvää soundia ja on intuitiivinen käyttää. Testatkaa jos ei jo ole hankittuna. |
svilo 11.02.2014 20:30:14 | |
---|
www.youtube.com/watch?v=cy_4S_4r1Ng Vasemmalla: PTD Trombetta Mini Bone Oikealla: Guitarsystems Sams FuzzTool Jr Custom Hybrid w/ VibeTool Soolon räpellys Guitarsystems Sams FuzzTool Jr Custom Germanium, vähän Teese RMC8 wahia kans ... /s "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Keke Urlaub 11.02.2014 21:06:42 | |
---|
Muovinen: Minä laitoin tänään vihdoinkin fuzzia riviin vahvarin eteen ja päätin, että jostain täytyy luopua. Pitopeleiksi päätyivät Foxroxin CC Hybrid ja s0r0666:n rakentama "Kleopatra" Muff. Raskain mielin torille menee Crystal Dagger (!) ja FYA Electronicsin (s0r0666) Apiformis, joka on jonkinlainen beebaa-mukaelma hienoin grafiikoin. Crystal Dagger oli lopulta mulle jopa liian hurja ja Apiformis vähän liian tummasoundinen. Mullekin tuli tuollainen kleopatra muff. Tosi monipuolisen ja käyttökelpoisen oloinen tortio. Attack-kytkimen sielunelämää en ihan täysin ymmärrä, ilmeisesti kyse on tavallaan gain-alueista. Sehän säätää ilmeisesti inputin impedanssia, mutta sen merkitys on mulle mysteeri. Hei tuota meniskö soittamaan välillä -> |
Myrkky Nuoli 11.02.2014 21:06:58 | |
---|
kojones: Skreddy Lunar Module Deluxe on paras fuzz mitä on ikinä tullut vastaan, ihan hemmetin hyvää soundia ja on intuitiivinen käyttää. Testatkaa jos ei jo ole hankittuna. On kyllä ylivoimasesti meikän suosikkeja myös. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
fox 11.02.2014 23:39:29 | |
---|
kojones: Skreddy Lunar Module Deluxe on paras fuzz mitä on ikinä tullut vastaan, ihan hemmetin hyvää soundia ja on intuitiivinen käyttää. Testatkaa jos ei jo ole hankittuna. Kieltämättä ko. loota on verrattain hyvä.. Pari kipaletta on tullut tehtyä. Täältä myös kehoitus testata, jos löytyy. Toki sitten aito, kun tuolla toisessa langassa kovin kannatetaan aidon hankkimista klooniin verrattuna. Ensin tosin luulin, että siellä on soitinpuolen jutuista kyse.. ;) |
Sarko 12.02.2014 00:37:42 | |
---|
Onpa hyvän ja monipuolisen kuuloinen toi Skreddy Lunar Module. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Laulava Kylätohtori 12.02.2014 09:00:28 (muokattu 12.02.2014 09:00:49) | |
---|
Sarko: Onpa hyvän ja monipuolisen kuuloinen toi Skreddy Lunar Module. Mulla oli joskus S0r0n näkemys aiheesta (deluxe) ja olihan se kyllä loistava. En tiedä, miksi myin, ei olisi kannattanut.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |