Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Disturbed
1
Metall1n JuudaS
20.01.2014 19:07:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi suosituimpia ja kiistellyimpiä bändejä mitä löytyy jenkeistä, David Drainmanin laula on aivan omaa luokkaansa, yksi parhaimpia metallilaulajia mitä oon kuullu, synkkiä sanoituksia ja rankkoja riffejä. Ensimmäistä kertaa sain tietää bändistä kun kuulin radiosta Inside the Fire kappaleen ja kiinnostukseni bändiä kohtaan kasvoi. Indestructible on mielestäni bändin paras albumi, jonka kansi on pirun hyvin tehty, ihan pelästyin kannessa komeilevaa hahmoa, mikä on kyllä Eddie the Headin jälkeen yksi komeimmista ja pelottavimmista maskoteista ikinä.
Elikkä ne jotka kuuntelevat Disturbedia, jutta tänne satelemaan.
 
"Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow
Fantasmic
20.01.2014 21:17:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyviä biisejä löytyy joka levyltä ja potkivia riffejäkin mutta Drainmanin "laulu" on jotain mitä en edes unissani vertaisi parhaisiin laulajiin. Omalaatuinen kyllä. -"Ou-wha-a-a-a..."
 
Funkånaut
20.01.2014 21:22:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä ei saavuta tiettyjä akselistoja mun korvissa. Taidan olla liian vanha tälle bändille.
 
"Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti Kuuntelen tämmöistä
-HP-
21.01.2014 17:32:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä aina pari kertaa vuodessa jaksaa kuunnella, mutta just semmonen geneeriys kappaleiden välillä ei vaan toimi enää. Kulutin loppuun tosiaan pari kolme vuotta sitten eikä enää oo kuin "hyvänpäiväntuttu".
 
Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
Vessajono
21.01.2014 18:51:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Tämä ei saavuta tiettyjä akselistoja mun korvissa. Taidan olla liian vanha tälle bändille.
 
Disturbed on yksi niistä syistä, joiden takia hevistä on tullut lasten musiikkia sen sijaan että se olisi enää vaarallista ja pelottavaa.
 
"Notice that the lead guitar is overdubbed. The two voices are parallel fifths apart. This creates an eerie, medieval sound. That's because they actually used a lot of open fifths back then."
-Lassi-
21.01.2014 18:55:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Disturbed on yksi niistä syistä, joiden takia hevistä on tullut lasten musiikkia sen sijaan että se olisi enää vaarallista ja pelottavaa.
 
Kyllä. Juuri näitä Radio Rock-bändejä joita Jone Nikula hehkuttaa suu vaahdossa KOVIMMiksi ASENNEbändeiksi koskaan.
 
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
geeza
22.01.2014 00:33:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mukarankkaa jeesustelu pitsin nypläys tribaali tatuointi heviä.
 
Dropped C
22.01.2014 12:49:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liian ranggaa, ei uskalla kuunnella, ettei ala pelottamaan.
 
Röntgen-Jeesus
22.01.2014 14:15:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Metall1n JuudaS:
Elikkä ne jotka kuuntelevat Disturbedia, jutta tänne satelemaan.

 
Tänään alkaa Jutta ja puolen vuoden superdieetit telkkarista. Disturbed on höpö höpö-musaa.
 
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
vt1100
22.01.2014 16:21:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukarankka... Siinä se on kanssa sana mikä ei tarkoita mitään, sama kuin tekotaiteellinen. Muuten voisin kommentoida aloituspostaajan viestiä että ilmeisesti et ole paljoa musaa kuunnellut jos Drainmani on SE laulaja, toki makunsa kullakin. Itse en jaksa juuri innostua tuollaisesta e-e-e-e ja a-a-a maneereista ollenkaan, eikä itse bändikään ole mitenkään sen ihmeellisempi kuin ne 11 muuta. Toki tälläistä on helppo soittaa radiossa niiden iloksi jotka jaksavat radiota kuunnella.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «