Aihe: The Haunted
1 2 3 4 519 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Dominaattori
26.06.2013 18:55:14
Örp
sarkain
26.06.2013 20:53:10

Aijai! Hyvältä vaikuttaa. Nyt äkästä pieksentää tulille vaan. Englund on nykyään kyllä tuottelias jannu.
Luthanasia
26.06.2013 22:45:16

Erittäin kovalla mielenkiinnolla odotan tulevaa levyä. Toiveissa helvetin vihaista kamaa, debyytin ja One Kill Wonderin hengessä. Toivottavasti tulisivat myös Suomeen keikoille.
"Pessimist won't never be disapointed"
haunted
27.06.2013 07:44:16 (muokattu 27.06.2013 07:45:04)
Mulla on jo aivan liian suuret odotukset. Mutta tosi siistiä, että jotkut metalli/rässi pändit edes saa suuria odotuksia aikasesks. Se ei nimittäin ole itsestäänselvyys (mulle) tänäpäivänä. Tuohon "nyt tulee parasta ja raskainta kamaa" vs. geneeristä paskaa surkeilla saundeilla - asetelmaan on jotenki niin turtunut jo, että aina ei jaksa edes odottaa mitään kummallista "hyviltäkään" pändeiltä. Jos ei olis Gojiraa, Meshuggahia, DEP:iä Ja Between the Buriedia, jotka on pitäny uskon vahvana metalliskeneen, en uskaltais odottaa tästä mitään. Nyt uskallan. Uus kitaristi sais ottaa roolia sitte kans, kun riffikynä aika helvetin teräväs kunnos tuntuu olevan.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Jeszse
27.06.2013 13:33:34
Aron paluu on kyl ihan vitun kova. One Kill Wonderista Dead Eyeen hyppy oli mulle ainaki melkonen shokki.
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. » The Jasser Arafats «
Ziggy Bubba
27.06.2013 13:40:31

Jeszse: Aron paluu on kyl ihan vitun kova. One Kill Wonderista Dead Eyeen hyppy oli mulle ainaki melkonen shokki.

Välissä tuli sentään bändin vahvin levy Revolver. Oli se Dead Eye lopulta oikein passeli levy sekin, rohkeasti erilainen. Mutta ottihan se aikaa päästä ton tyyliin sisälle.

Omaan makuun Dolving oli selvästi kiinnostavampi laulaja ja keulakuva bändille. Aro on enemmän "peruskarjuja" mun mielestä. Made Me Do It on kyllä oikein toimivaa kaahausta. One Kill Wonder taas menee aikamoiseksi punnertamiseksi, hilppasen tasapaksuksi juntaksi koko mitallaan.

Kuitenkin hyvä että jampat vielä jatkavat, sääli olisi ollut jos noin noloon kinasteluun olisi hieno bändi lauennut.
Yhden miehen pläskiä pruttua ja tunnelmaa: CROOKMACHINE
sarkain
27.06.2013 13:51:22

Ziggy Bubba: Välissä tuli sentään bändin vahvin levy Revolver. Oli se Dead Eye lopulta oikein passeli levy sekin, rohkeasti erilainen. Mutta ottihan se aikaa päästä ton tyyliin sisälle.

Omaan makuun Dolving oli selvästi kiinnostavampi laulaja ja keulakuva bändille. Aro on enemmän "peruskarjuja" mun mielestä. Made Me Do It on kyllä oikein toimivaa kaahausta. One Kill Wonder taas menee aikamoiseksi punnertamiseksi, hilppasen tasapaksuksi juntaksi koko mitallaan.

Kuitenkin hyvä että jampat vielä jatkavat, sääli olisi ollut jos noin noloon kinasteluun olisi hieno bändi lauennut.

Dead Eye oli kyllä kova, mutta sen jälkeen tuli jo vähän alamäkeä. Ainakin uusin oli omaan makuun aika mitäänsanomatonta kamaa. Ilmeisesti Dolving oli saanut uusimmilla enemmän omaa visiotaan esille, mikä kyllä kuuluikin yleissoundissa. Itse kyllä odottelen kans Made Me Do It/One Kill Wonder-osastoa. Tuo rässinsekoinen kaahaus kuitenkin sai tästä bändistä aikanaan innostumaan.
arppah8
27.06.2013 14:04:26

Ziggy Bubba: Omaan makuun Dolving oli selvästi kiinnostavampi laulaja ja keulakuva bändille. Aro on enemmän "peruskarjuja" mun mielestä. Made Me Do It on kyllä oikein toimivaa kaahausta.

Ihan niin kuin mun näppikseltä. Aro oli livenä kyllä ihan symppis keulakuva mutta tosiaan ulosanniltaan vähän yksioikoinen.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Burn
08.08.2013 12:55:14

https://www.youtube.com/watch?featu … er_embedded&v=RIOVySFcrhs#at=48

Jensen ja Englund vetävät Trespassin uuden matskun sävellystyön lomassa.
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
Burn
17.10.2013 09:36:57

http://www.inferno.fi/uutiset/katso … olevyn-kolmen-biisin-musiikkivideo/

Anders Björlerin uunituoretta soolotuotantoa. Aivan helvetin hienon kuulosta!
Perzzza: vitsit se on kovaa kamaa kun varaanit syo lihaa metsassa. LATAA NEREUS VELOITUKSETTA!
j-kill
23.10.2013 12:58:15

Todella hienoa kamaa tuo Björlerin video. Vieläkö joku jaksaa ulista, että viime levyjen "kevyempi" suunta olis ollut vain Dolvingin juttu? Versuksellekin tais tehdä ainoastaan Imperial Death Marchin, joka on kyllä Skuldin jälkeen sen levyn raskain biisi..
Herrah
23.10.2013 14:00:46
j-kill: Todella hienoa kamaa tuo Björlerin video. Vieläkö joku jaksaa ulista, että viime levyjen "kevyempi" suunta olis ollut vain Dolvingin juttu? Versuksellekin tais tehdä ainoastaan Imperial Death Marchin, joka on kyllä Skuldin jälkeen sen levyn raskain biisi..

Skuld on levyn kevyin biisi.
j-kill
23.10.2013 14:06:05

aijjoo, raskaushan onki sitä ku lyyvää rumpua tosi nopeeta, ahihi.
Herrah
23.10.2013 19:58:15
j-kill: aijjoo, raskaushan onki sitä ku lyyvää rumpua tosi nopeeta, ahihi.

No ei tieteskään, kyllä munstakin joku Swans on tuhat kertaa raskaampi kuin vaikkapa CoB.
Oli asia näin tai noin, Versuksella esim. the Crusher on kyllä joka vinkkelistä raskaampi kuin Skuld vaikka siinä onkin kiva painostava ilmapiiri.
ReBeat
24.10.2013 00:12:23

Burn: http://www.inferno.fi/uutiset/katso … olevyn-kolmen-biisin-musiikkivideo/

Anders Björlerin uunituoretta soolotuotantoa. Aivan helvetin hienon kuulosta!

Hienon näköistä videotaidetta. Musiikille 3- / 5. Melko vakio heviaineksilla oltiin kappaleen rakenteissa liikkeellä. Maksimikohtaan laitettu rytmisyntikka pulputtamaan, kaiutettuja näppäilykitaroita hevi-cleaneillä ym.. Ei nyt sävellyksenä mikään mestariteos aivan.
Burn
24.10.2013 09:57:57

j-kill: Todella hienoa kamaa tuo Björlerin video. Vieläkö joku jaksaa ulista, että viime levyjen "kevyempi" suunta olis ollut vain Dolvingin juttu? Versuksellekin tais tehdä ainoastaan Imperial Death Marchin, joka on kyllä Skuldin jälkeen sen levyn raskain biisi..

Mikäli oikein muistan, niin Jensen kertoi The Dead Eyen ilmestyttyä jossain haastattelussa, että hänen isänsä teki kuolemaa niihin aikoihin tai jotain, minkä vuoksi hän oli poissa valtaosan levyn luomisajasta. Siihen samaan syssyyn hän sanoi, että levystä tuli sen myötä kokeellisempi, kun "kaksoset" saivat nyt enemmän tilaa kun enämpi rässimpi Jensen hoisi perheasioitaan.
haunted
24.10.2013 10:26:06
Per Möllerin kahvijatsit:

https://www.facebook.com/pages/Deep … /465928346783379?v=app_178091127385

Vissiin vähä muut mieles ku rässi taas. Osaa se tuonkin homman aika mukavasti. Eikä muutenkaan edes mitään ihan paskaa!
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Errata
20.01.2014 18:50:45
http://www.youtube.com/watch?v=rpQN86z5lNg#t=0
Semmonen rykäsy, ihan jees materiaalia. Ei herätä suurempia tunteita suuntaan tai toiseen.
TTV
20.01.2014 18:59:48 (muokattu 20.01.2014 19:11:05)
Errata: http://www.youtube.com/watch?v=rpQN86z5lNg#t=0
Semmonen rykäsy, ihan jees materiaalia. Ei herätä suurempia tunteita suuntaan tai toiseen.

Vähän haalea fiilis jäi ittellekkin. Videon bändikuvassa huvittaa se Olan naama, joka on jotenkin koomisen näköinen. Ajais vaikka ne viikset pois tai jotain . . .

Tää uus Hauntedin sinkku tais tulla vaan 7" eikä esim CD:nä?

EDIT: saapi näköjään myös diginä:
http://fi.7digital.com/artist/the-haunted/release/eye-of-the-storm

EDIT2: Ostin ton digiversion ja kyllähän noi 2 muuta biisiä kolahtaa aika hemmetisti :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)