ras ta far i 20.01.2014 14:04:08 | |
---|
washburn: Eikä oo. :) Sori tää on sekavaa, enkä huomannu tuota aiempaa Magnusborgin mainintaa. Siis Kykkäsen Ollin omistamaa pajaa Magnusborgissa tarkoitan. Firman nimi on Soundstation Oy, mutta studiosta puhutaan edelleen SoundTrack studiona, vaikkei se enää alkuperäisellä paikallaan sijaitse. Olen siis itse nykyään duunissa tuolla. Päivitetyt nettisivut pitäisi tulla ulos kohtapuoliin, jospa se selkeyttää asioita. Korjaa mua, jos oon väärässä, mutta käsittääkseni Olli vuokraa pajaa myös ulkopuolisille tekijöille. Ainakin näin olen antanut itselleni kertoa. Kauanko olet muuten ko. yrityksessä työskennellyt, ihan mielenkiinnosta kyselen? |
Mä oon ainakin käynyt Kykkäsen pajalla miksaamassa yhden levyn Nevellä (Mummypowder, Centuries Later). Kivaa oli :D Fuzz is Clean! |
Pauli Lappalainen 20.01.2014 19:33:55 | |
---|
Mikael: Mä oon ainakin käynyt Kykkäsen pajalla miksaamassa yhden levyn Nevellä (Mummypowder, Centuries Later). Kivaa oli :D Ollin kanssa on melko usein kivaa. Tai, no, aamusella saattaa olla vähän vähemmän. |
washburn 21.01.2014 18:37:21 | |
---|
ras ta far i: Korjaa mua, jos oon väärässä, mutta käsittääkseni Olli vuokraa pajaa myös ulkopuolisille tekijöille. Ainakin näin olen antanut itselleni kertoa. Kauanko olet muuten ko. yrityksessä työskennellyt, ihan mielenkiinnosta kyselen? Joo, kyllähän sitä saa vuokrata. Mä oon just vasta aloittanut tuolla. Olli hoitaa nykyään laitemyyntiä ja jakelusopimuksia ja kaikkea muuta, joten sillä ei jää juurikaan aikaa studion pyörittämiseen. Puitteet on kyllä hyvät duunin tekoon. Live long and Prosper |
Dropped C 26.03.2014 14:02:35 | |
---|
Lätty (7 biisiä) äänitettiin viime viikonloppuna. Samassa mestassa kun aiemmin sittenkin, kun sattuu olemaan tossa ihan reeniksen naapurissa. Ollaan aika laiskoja paskoja loppupeleissä. Roudaus hoitui kaupunkimaisesti taksilla. Pohjat purkkiin suunnilleen ykkösellä tai kakkosella ja siihen sitten erikseen päälle liidikitarat ja vokaalit. Parempi siitä tuli kun edellisestä. Vielä vähän miksaillaan ja tällä kertaa jopa vois masteroida, ihan jopa jossain erillisessä pajassa. Tähän jotain kohtuuhintaista tekijää? Virtalähdettä aateltiin, mutta sitäkään ei ole lyöty lukkoon. |
Danko 26.03.2014 14:58:02 (muokattu 26.03.2014 14:58:48) | |
---|
Dropped C: Vielä vähän miksaillaan ja tällä kertaa jopa vois masteroida, ihan jopa jossain erillisessä pajassa. Tähän jotain kohtuuhintaista tekijää? Virtalähdettä aateltiin, mutta sitäkään ei ole lyöty lukkoon. MojoLabin Teemu on kova. http://www.mojolab.fi/mastering/ "Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
washburn 26.03.2014 15:21:53 | |
---|
Mä voin tehä suht edullisesti. Saa myös ilmaisen näytteen ensin. Live long and Prosper |