Seba 16.01.2014 19:00:18 | |
---|
Presidentti: Olikos se nyt näin että Bemareissa ei takapenkki kaadu? Mie oon vienyt rantistakin c vectrassa Eniten vituttaa kaikki. |
Twinkle 16.01.2014 19:04:08 | |
---|
AKWM: Milläs pistät tommosen kaapin perus perhekoon sedanin kyytiin? Luulisi että "Perhekoon" sedaniin se nyt menee heittämällä olettaen, että luukut on ees jollakin tapaa säädyllisen muotoiset. meikä on kuskannut 4x12 -kaappia jopa renault Cliossa. Sen tunkee joko konttiin katto edellä tai puskee takapenkille jos autossa on takasivu-ovet. Takapenkille olen onnistunut sysäämään kaapin vaikka ei olisi edes neliovinen, vetää penkin eteen ja taittaa, niin kaappi sujahtaa kyllä sisään. Hankalampaa se on toki saada ulos. |
Point 16.01.2014 22:00:51 | |
---|
Presidentti: Olikos se nyt näin että Bemareissa ei takapenkki kaadu? Mulla ei oo sitä ominaisuutta omassani valitettavasti. Vois joku päivä ihan huvikseen koittaa sovittaa perään tota boksia jos vaikka sujahtais sisään. |
Volle 17.01.2014 10:24:23 | |
---|
Twinkle: Luulisi että "Perhekoon" sedaniin se nyt menee heittämällä olettaen, että luukut on ees jollakin tapaa säädyllisen muotoiset. meikä on kuskannut 4x12 -kaappia jopa renault Cliossa. Sen tunkee joko konttiin katto edellä tai puskee takapenkille jos autossa on takasivu-ovet. Takapenkille olen onnistunut sysäämään kaapin vaikka ei olisi edes neliovinen, vetää penkin eteen ja taittaa, niin kaappi sujahtaa kyllä sisään. Hankalampaa se on toki saada ulos. Eikös toi clio ole semmonen viistoperäinen? Mulla oli jokseenkin saman kokoinen ja korimalliltaan saman oloinen nissan micra ja sinne meni bassokaapit, basarikeissit yms. komeesti kyllä, kun takapenkit sai kaadettua. Kokonaisuutena huomattavasti tilavampaan sedan-malliseen nissan almeraan sen sijaan kyseisiä pömpeleitä saa oikein mistään luukusta sisään. Marshallin 4*12" kyllä sopi takaronkkiin juuri ja juuri ilman pyöriä. Pahvitkin piti repiä ympäriltä pois matkahuollon pihassa eli ihan senttipelistä oli kysymys. |
Alfons Åberg 17.01.2014 10:40:28 (muokattu 17.01.2014 10:41:34) | |
---|
Ei ole 4x12" kaapin kuskaamisesta kokemusta, mutta on tullut IKEA-reissuja heitettyä tämän mallisella Datsunilla. (en omista ko. autoa enää) http://www.shorey.net/auto.../Japan … n%20120%20Y%20Coupe%20%3DLF%3D1.jpg Tuo kun oli periaatteessa jonkinlainen farmarin ja coupén välimuoto, joten ulkomitoista huolimatta tilaa riitti, kun kaatoi takapenkin. Ja kaatamattakin mahtui koira seisomaan takana. "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Twinkle 17.01.2014 13:03:56 | |
---|
Volle: Eikös toi clio ole semmonen viistoperäinen? Mulla oli jokseenkin saman kokoinen ja korimalliltaan saman oloinen nissan micra ja sinne meni bassokaapit, basarikeissit yms. komeesti kyllä, kun takapenkit sai kaadettua. Kokonaisuutena huomattavasti tilavampaan sedan-malliseen nissan almeraan sen sijaan kyseisiä pömpeleitä saa oikein mistään luukusta sisään. Marshallin 4*12" kyllä sopi takaronkkiin juuri ja juuri ilman pyöriä. Pahvitkin piti repiä ympäriltä pois matkahuollon pihassa eli ihan senttipelistä oli kysymys. Onhan se. Clioon on helppo ladata vaikka mitä kun se ovi on niin iso. Tosiaan yksittäisten rojujen kuskaamisessa eniten merkkaa nimenomaan ovien muoto eikä se tilan määrä itsessään, melkoinen möhkäle pitää olla etteikö se mahtuisi edes takapenkille. |
Tympee Huttunen 17.01.2014 15:49:46 | |
---|
Mulla on FIAT Puntossa kulkenut kaksi 4x12" kaappia, nupit ja kitarat ja etupenkki oli vielä tyhjä. |
Vainottu 17.01.2014 18:38:26 | |
---|
Lastinen: Mulla on FIAT Puntossa kulkenut kaksi 4x12" kaappia, nupit ja kitarat ja etupenkki oli vielä tyhjä. Punto onkin perkeleen iso auto! :) Nimimerkillä 4x12 kaappi, nuppi ja rumpusetti samanlaiseen kenkälaatikkoon. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Terry Pantheras 19.01.2014 10:25:44 | |
---|
Kyllä muutaman vuoden roudauskokemus kauppakassiautolla pitäisi käydä muutamasta kymmenestä satama-ahtaajan tutkinnon opintoviikosta. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Paska on hyvää. |
Kimmo72 19.01.2014 11:48:15 | |
---|
Ketjun nimeksi vois varmaan muuttaa Turvonneet autot? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
FensonGibder 19.01.2014 14:07:01 | |
---|
Ja turvonneiden autojen turvonneet hintapyynnöt. Riffi, nyt. |
Hynkel 19.01.2014 14:12:47 | |
---|
Kissin backline tuli kerran roudattua MSG:iin Golfilla. Mitä te täällä valitatte. Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. |
klobasa 19.01.2014 14:56:25 | |
---|
Jos ei saa vietyä pakettia Matkahuoltoon kävellen, pulkalla, potkukelkalla, rullalaudalla, potkulaudalla, fillarilla, mopedilla, moottoripyörällä, moottorikelkalla, omalla autolla, laina-autolla, taksilla, tilataksilla, bussilla, moottorikelkalla, mönkijällä tms. niin tiedoksi, että Matkahuollolla on myös palvelu, jossa he noutavat paketin kotoasi (ja kuljettavat tarvittaessa sen myös vastaanottajan kotiovelle). |
p130 19.01.2014 15:14:26 | |
---|
Tänne kuuluu kai kertoa, että kerran roudasin marsuläjän ja oheissälät viimeisen kilometrin BBC:n kuvauksiin varastetulla (luvatta läheisen talon pihalta lainatulla, palautettiin) pulkalla kun kuvauspaikalle ei ollut kunnossapidettyä tietä. Luulisi, että niin iso pulju olisi edes helikopterin hankkinut... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
p130: Tänne kuuluu kai kertoa, että kerran roudasin marsuläjän ja oheissälät viimeisen kilometrin BBC:n kuvauksiin varastetulla (luvatta läheisen talon pihalta lainatulla, palautettiin) pulkalla kun kuvauspaikalle ei ollut kunnossapidettyä tietä. Luulisi, että niin iso pulju olisi edes helikopterin hankkinut... Helikopterit on varattu BBC:ssä pedofiilien kuskaamiseen. Riffi, nyt. |
Alfons Åberg 19.01.2014 16:06:57 | |
---|
p130: Tänne kuuluu kai kertoa, että kerran roudasin marsuläjän ja oheissälät viimeisen kilometrin BBC:n kuvauksiin varastetulla (luvatta läheisen talon pihalta lainatulla, palautettiin) pulkalla kun kuvauspaikalle ei ollut kunnossapidettyä tietä. Luulisi, että niin iso pulju olisi edes helikopterin hankkinut... Millä studiolla olit? Olin ite nelosella kasaamassa Old Grey Whistle Testiin backlineja. En oo eläissäni juonu niin kitkerää kahvia kun mitä BBC:n siinä yläkerran kuppilassa oli. "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
p130 19.01.2014 16:30:44 | |
---|
Presidentti: Millä studiolla olit? Olin ite nelosella kasaamassa Old Grey Whistle Testiin backlineja. En oo eläissäni juonu niin kitkerää kahvia kun mitä BBC:n siinä yläkerran kuppilassa oli. Tämä tapahtui vuosia sitten Haukiputaalla. Kuvauspaikka oli joku kesämökki, joka sentään oli lämmitetty. Ei mahda Lontoosta löytyä pulkkaa helposti lainattavaksi vaikka olisi tarve... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
LaMotta 21.01.2014 20:14:01 | |
---|
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
JaaGeRMaisTeR 21.01.2014 20:18:13 | |
---|
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
FensonGibder 22.01.2014 12:05:25 | |
---|
Riffi, nyt. |