Calliope 14.12.2013 14:32:29 (muokattu 14.12.2013 14:33:11) | |
---|
Wilkohan on jo jatkoajalla keskuudessamme, lääkäri oli antanut elinaikaa lokakuuhun asti. Joulukuuta pidemmälle hän ei ole uskaltanut suunnitelmia tehdä. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
StJerky 14.12.2013 17:27:18 | |
---|
Rodger: En ensinnäkään tiedä, kestäisinkö yleensäkään katsoa kuolevaa ihmistä silmiin. Toivottavasti minun läheiset eivät ajattele noin, sitten kun minun aikani on lähellä. |
Genalex 14.12.2013 17:46:12 | |
---|
Rodger: Minulla on kovin ristiriitaiset fiilikset. En ensinnäkään tiedä, kestäisinkö yleensäkään katsoa kuolevaa ihmistä silmiin. Tuommoisia on aivan turha kelata. Katsotpa ketä tahansa silmiin, niin aina katsot kuolevaa ihmistä. Näin se homma vaan valitettavasti etenee. |
Illu 14.12.2013 19:28:13 | |
---|
Genalex: Tuommoisia on aivan turha kelata. Katsotpa ketä tahansa silmiin, niin aina katsot kuolevaa ihmistä. Näin se homma vaan valitettavasti etenee. Kuolemattomia harvemmin tapaa... Kyllähän tuo Wilko J. olisi hieanoa nähdä livenä, mutta taitaa taas käydä samoin kuin Ramonesin ja monen muunkin kanssa, että näkemättä jää. |
Funkånaut 14.12.2013 20:09:30 | |
---|
Pistin siskolle joululahjatoiveen, että ostaa tonne mulle lipun. Ois kiva nähdä Wilko vielä. Piti mennä Glasgow:hun katsomaan, mutta keikka myi loppuun ennen kun sain lipun ostettua. Jos Tampereelle pääsisi. :) Oli kevyesti dorka olo, kun ulisin siinä sisäisesti yrittäen samalla kamppailla todellisuuden rajat rikkovaa aamuheijaria hirveessä jysärissä vessanpöntön suuntaan. - Kitaravirtuaali
Musaa |
rheinone 24.12.2013 20:23:16 | |
---|
|
Nick Bone 24.12.2013 22:28:00 | |
---|
Näin Wilkon Tampesterissa 2005, taisipa olla Yo-talolla. Sama (aivan perkeleellisen kova) basisti oli silloinkin messissä, drummistista en ole varma. Olin hieman hapokkaalla päällä liikenteessä. Keikka oli kova. Kova olisi halu mennä nytkin, mutta jäänee ikävä kyllä väliin. Surku. All work and no play makes Nick a dull boy!
www.roughbone.fi |
Åboensis 25.12.2013 00:18:14 | |
---|
Nick Bone: Näin Wilkon Tampesterissa 2005, taisipa olla Yo-talolla. Sama (aivan perkeleellisen kova) basisti oli silloinkin messissä, drummistista en ole varma. Olin hieman hapokkaalla päällä liikenteessä. Keikka oli kova. Kova olisi halu mennä nytkin, mutta jäänee ikävä kyllä väliin. Surku. Basisti on tietenkin Norman Watt-Roy. Soittanut mm. Ian Duryn Blokkipäissä... "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
jyrgen 25.12.2013 01:14:20 | |
---|
Pukki toi lipun Tampereelle, kiitos pukki! |
Jytäurpo 25.12.2013 14:29:23 | |
---|
Helsingin keikalle lippu plakkarissa. rheinone: Saablari ku osu duunivuoro just tohon. http://www.tiketti.fi/Wilko-Johnson … vastia-klubi-Helsinki-lippuja/23093 Jos Tavastia ilmoittaa olevansa auki klo 20:00-01:00, mihin ajankohtaan osuu nykyään showtime? ...jos sittenkin pääsis jotenkin messiin. 21.30 lukee Tavastian sivuilla. Nick Bone: Näin Wilkon Tampesterissa 2005, taisipa olla Yo-talolla. Sama (aivan perkeleellisen kova) basisti oli silloinkin messissä, drummistista en ole varma. Olin hieman hapokkaalla päällä liikenteessä. Keikka oli kova. Kova olisi halu mennä nytkin, mutta jäänee ikävä kyllä väliin. Surku. Tuolla Tampereen keikalla saatoi seuruekin olla hiukan epäilyttävä. :) Mun muistaakseni Dylan Howe oli tuolloinkin kannuissa. Lähde nyt hyvä mies Wilko vielä tsekkaamaan, itse elättelen toivoa, että tulen Wilkon näkemään vielä toukokuussa Oysterfleetissä. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Rodger 26.12.2013 01:45:57 | |
---|
Åboensis: Basisti on tietenkin Norman Watt-Roy. Soittanut mm. Ian Duryn Blokkipäissä... Wilko Johnson - Doncaster 2013 (1/4) http://www.youtube.com/watch?v=iCPCE8KA88o Tolla keikalla ainakin basisti vetelee ihan omalla groovella muista väilittämättä. Kun kuuntelee koko keikan, niin ei oikein selviä, että kuka hommaa vetää, kuka seuraa ketäkin. |
Åboensis 26.12.2013 19:07:39 | |
---|
Rodger: Wilko Johnson - Doncaster 2013 (1/4) http://www.youtube.com/watch?v=iCPCE8KA88o Tolla keikalla ainakin basisti vetelee ihan omalla groovella muista väilittämättä. Kun kuuntelee koko keikan, niin ei oikein selviä, että kuka hommaa vetää, kuka seuraa ketäkin. Juuh, kyllä se Norman on... ;D. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
konkelo 05.01.2014 23:41:29 | |
---|
Suosittelen muuten hommaamaan tuon uuden Wilko Johnson live at Koko dvd:n. Loistomatskua kokonaisuudessaan! |
Jytäurpo 16.01.2014 14:46:26 | |
---|
Tänään sitten Wilko Tavastialla, on muuten loppuunmyyty. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Alfons Åberg 16.01.2014 18:00:59 | |
---|
Kertokaapa sitten Tavastialla käyneet vähän tuosta keikasta kun palaatte takaisin. "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
rheinone 17.01.2014 01:02:35 (muokattu 17.01.2014 01:04:26) | |
---|
Olihan toi elämää suurempi farewell-veto, enemmän kuin "keikka". Bye bye Johnny tuli vikana biisinä. Ja basisti Norman oli kyl vimosenpäälle show-mies. |
Lonesome 17.01.2014 09:09:55 | |
---|
Joo. Hyvä, että tuli lähdettyä. Tai siis no ei tämä oikein sanoiksi muotoudu... Latteaa. Miten jäähyväiskeikka voisi olla luontevampi ja suruttomampi? Tai olihan se myös tunteellista.... En tiedä. Bye Bye Johnny "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Mun mielestä hellvetin kova keikka. Olen nähnyt Wilkon kerran aikaisemmin ja minusta tämä keikka oli parempi, kuin se edellinen. Tosin olin silloin edellisellä kerralla kuumeessa ja kurja olotilanikin saattoi sillä kertaa latistaa tunnelmaa. Hyvä, että tuli hankituksi liput ja lähdettyä. |
Rämppy 17.01.2014 14:31:38 | |
---|
Parin vuoden takaiseen Tavastian keikkaan verrattuna oli letkeämpi meininki. Oli enemmän huumoria eikä ihan niin tiukkaa jyystöä kuin viimeksi. Myös yllättävän venyttelevää blues-tyyppistä ratkaisua Wilko esitti kitaroinnissaan. Onkohan Wilko muuten ikinä kuullut sellaisesta esineestä kuin viritysmittari? Tele oli välillä melkoisen epiksessä eikä korvakuulolta virittämiset kauheasti asiaa auttaneet. Harmi, että miksaus hukkasi Norman Watt-Royn bassot keikan alkupuolella. On nimittäin todella kova ja persoonallinen soittaja. Shown lopuksi hoilattiin porukalla bye bye. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Jytäurpo 17.01.2014 17:17:41 | |
---|
Tuossa yllähän nuo olennaiset tuli, keikka oli rautainen. Itseäni ei tuo epävireisyys ihmeemmin haitannut. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |