Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vintage Pearlit??
1
kepando
15.01.2014 22:10:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi! Ostin rumpuprojektiin vanhat Pearlit. Osaisko joku sanoa tarkemmin jotain nuista? Sen sain selville badgesta, että oisivat vuodelta 1977. Ehkä? Mutta nuo lugit ei jotenkin mätsää. Ja tuo virveli mietityttää kans(10 lug) Eli pistänkö nuo atomeiksi vai kääntyykö joku haudassaan :) Kuvat löytyy minun omista kuvista, kunhan klikkaapi tuota minun nimimerkkäni. Kiitos jo etukäteen :)
 
Kimd
15.01.2014 22:50:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kepando: Moi! Ostin rumpuprojektiin vanhat Pearlit. Osaisko joku sanoa tarkemmin jotain nuista? Sen sain selville badgesta, että oisivat vuodelta 1977. Ehkä? Mutta nuo lugit ei jotenkin mätsää. Ja tuo virveli mietityttää kans(10 lug) Eli pistänkö nuo atomeiksi vai kääntyykö joku haudassaan :) Kuvat löytyy minun omista kuvista, kunhan klikkaapi tuota minun nimimerkkäni. Kiitos jo etukäteen :)
 
Noi Battleship lugit tais olla vuoden 68 maissa. Oiskohan virveli uudempi? onko badgestä parempaa kuvaa? Veikkaisin että noi on ylimaalattu pensselillä?
 
kepando
15.01.2014 23:20:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisäsin tarkemman kuvan badgesta. Itseä kyllä vähän ihmetyttää nuo tomien lugit. Voihan olla että joku on ne vaihtanut. Ja myös on näköjään pinnoitettu jollaikin ohuella muovilla.
 
Kimd
16.01.2014 00:09:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kepando: Lisäsin tarkemman kuvan badgesta. Itseä kyllä vähän ihmetyttää nuo tomien lugit. Voihan olla että joku on ne vaihtanut. Ja myös on näköjään pinnoitettu jollaikin ohuella muovilla.
 
Olisikohan nuo sitten fiberglass? Esim http://www.vintagedrumguide.com/ima … _drumsets/1975_pearl_drumsets8.jpg. En ainakaan noita roskiin heittäisi :)
 
hoikkeli
16.01.2014 11:04:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa löytyy samanlainen snare ja kiinnostais tietää että mikä malli kyseessä.
 
JTS
16.01.2014 11:05:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hoikkeli: Multa löytyy samanlainen snare ja kiinnostais tietää että mikä malli kyseessä.
 
Onko tuo se minun vanha valkoiseksi sudittu? Aikanaan arvottiin tällä samaisella palstalla, että se olisi 80-luvun Export.
 
www.gonebadband.bandcamp.com
kepando
16.01.2014 11:15:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuosta omasta snaresta löytyy demppariki. Ärsyttää kun joku apina on maalannut nuo pöntöt punaiseksi päältä ja sisältä ja sitten laitettu tuommoinen musta kontakti muovi päälle Nice :) Alavanteetki hukkuneet ajansaatossa. Huomasin että rungot on aika paksut. Voipi olla että puran pöntöt atomeiksi ja otan kromin talteen ja pöntöt kiertoon. Niin kannujen koot on: 22/14. 12/? matala) 13/? matala) 16/16? ja lattarissa 8 lugia.
 
hoikkeli
16.01.2014 15:55:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JTS: Onko tuo se minun vanha valkoiseksi sudittu? Aikanaan arvottiin tällä samaisella palstalla, että se olisi 80-luvun Export.
 
Juurikin se. Niinpä taisit sanoa silloin ostettaessa, en vaan muistanut enään sitä.
 
JTS
16.01.2014 16:02:35 (muokattu 16.01.2014 16:11:51)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hoikkeli: Juurikin se. Niinpä taisit sanoa silloin ostettaessa, en vaan muistanut enään sitä.
 
Itseäkin se silloin hämmensi, etenkin demppari ja kymmenen lugia. Tuolta kysymys-vastaus- topicista se tiedustelu ja spekulointi taitaa jostain vielä löytyäkin. --> sivu 139.
 
www.gonebadband.bandcamp.com
kepando
16.01.2014 16:39:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa mun virvelissä lukee Japan ja 5,5 tuumaa syvä ja lugit erilaiset. Noh purin virpan atomeiksi ja kromit kiillotettu ja ei muuta kuin kasaan :) Aika komia virppa tulee kun jaksaa kiillottaa :) Voin kuvan laittaa myöhemmin kunhan on kasassa ja uudet kalvot...jeah!
 
El Jefe
16.01.2014 17:09:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kepando: Tuossa mun virvelissä lukee Japan ja 5,5 tuumaa syvä ja lugit erilaiset. Noh purin virpan atomeiksi ja kromit kiillotettu ja ei muuta kuin kasaan :) Aika komia virppa tulee kun jaksaa kiillottaa :) Voin kuvan laittaa myöhemmin kunhan on kasassa ja uudet kalvot...jeah!
 
Mulla on ollut samanlainen 10-luginen Pearlin virveli. Demppari ja Slingerland-tyyppinen koneisto. Ei ollut kovin hyvä soundillisesti ja se möin sen reilulla 100e.
 
http://www.vintagedrumguide.com/ima … ure/pearl/1969-pearl-catalog-13.jpg
 
Eemil: Kuten sanottiin olet selvästi jenkkiharrastaja koska et ymmärrä alkuunkaan mitä urheiluauto edes tarkoittaa.
kepando
16.01.2014 17:30:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katos! Tuohan se on minkä linkitit. Saundista en tiedä vielä itsekään, mutta pakkohan se on ensin testata. Jos ei miellytä niin pistän sen kiertoon :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «