XDream 14.05.2004 09:24:54 (muokattu 14.05.2004 09:25:35) | |
---|
|
superfly 14.05.2004 09:31:16 | |
---|
Tuo Pacifica on hintaluokkansa paras ja monipuolisin soitin, jos multa kysytään. Harppu on alaston piano |
Quu 14.05.2004 09:32:33 | |
---|
Yamahaa on ainakin kehuttu kovasti, että on hintaisekseen todella hyvä. Kummastakaan mulla ei ole kokemuksia... Itse ottaisin Pacifican ulkonäöllisistä syistä (natural) ja mikkien takia (H-S-S). http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
Keke Urlaub 14.05.2004 09:36:25 | |
---|
Jammu ehdottomasti. Made in Bed. |
superfly 14.05.2004 09:47:04 | |
---|
Tuli mieleen, että jos jostain löydät käytetyn 80-luvun lopun Ibanez Roadstar Straton, niin osta heti pois. Mahtuu hyvin hintaluokkaan ja on yksi parhaita soittimia mitä mulla on ollut. Kaduttaa ihan perkeleesti kun menin myymään tuon pois joskus. Meni vähän off-topiciksi, mutta mielestäni tämä on hyvä vinkki kelle tahansa halpiskitaran ostajalle. Harppu on alaston piano |
XDream 14.05.2004 15:54:11 | |
---|
Löytyykö omakohtaisia kokemuksia kyseisistä kepeistä? |
rap1ds 14.05.2004 16:01:11 (muokattu 14.05.2004 16:03:42) | |
---|
Meinaat siis tilata kitaraa Thomannilta... Miksi??? Kokemuksesta voin sen sanoo, et ekan sähkikseni ostin tuolta thomannilta ja paskaa tuli ku en päässy kokkeilemaa. Suomesta saa varmaan suht samaan hintaan ja sittepä ainakin tiedät mitä ostat! Edit: Niin ja oma mielipide tosiaan... osta jammu. Noissa halpis ibanezeissa ku on nuo floyd rose tallat vähän mitä on ja sellanen epävireinen talla on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen instrumenttia kohtaan. [Hjukke]: kävin m.netis markkinoimas sitä torin standardii ettei kukaa vie k-pajan classiccii |
tommiot 14.05.2004 16:16:39 | |
---|
Suomesta saa varmaan suht samaan hintaan ja sittepä ainakin tiedät mitä ostat! Varsinkin kun vihjaa vähän T-kaupan hinnoista ;) Edit: Niin ja oma mielipide tosiaan... osta jammu. Noissa halpis ibanezeissa ku on nuo floyd rose tallat vähän mitä on ja sellanen epävireinen talla on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen instrumenttia kohtaan. Eihän tossa halpis ibanezissa floikkaa ole, Fat 10 talla, niinhän siinä lukee, kaverilla muistaakseen sama talla sen ibanezissa eikä se ole kyllä floikka... |
Antti1 14.05.2004 16:16:39 (muokattu 14.05.2004 16:18:03) | |
---|
Edit: Niin ja oma mielipide tosiaan... osta jammu. Noissa halpis ibanezeissa ku on nuo floyd rose tallat vähän mitä on ja sellanen epävireinen talla on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen instrumenttia kohtaan. Tuossa kitarassa ei ole floikkaa. Tuo on vissiinkin jonkinlainen Wilkinson-johteinen vehje. Olikos tossa fat-10? EDIT: Ei voi olla. Sama asia samalla sekunnilla. Jätkä oli pari sadasosaa nopeempi. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
tommiot 14.05.2004 16:17:35 (muokattu 14.05.2004 16:19:10) | |
---|
Hoho :) |
trih 14.05.2004 18:16:59 | |
---|
Miun mielestä iba on hianompi. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Ze Kink 14.05.2004 19:42:38 | |
---|
Jammu ehdottomasti. Komppaan. "I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci |
tommiot 14.05.2004 21:03:42 | |
---|
Ibanezi on hienompi, mut varmaan toi Jammu on parempi... tai ainakin ton Ibanezin mikit taitaa olla aika surkeet... voithan sä ostaa ibanezin, soittelet sillä ja sit kun osaat vähän soittaa niin vaihat paremmat mikit. |
Olli S. 14.05.2004 21:05:25 | |
---|
Itselläni oli tuo 112 Pacifica ensimmäisenä kitarana. Minusta hintaansa nähden erittäin hyvä. Osat olivat minusta suhteellisen laadukkaita, tallapaloja lukuunottamatta. Soundi oli hyvä leppäbodyn ansiosta ja mikit olivat ainakin minulle tarpeeksi hyvät. Suositelen lämpimästi. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
Itselläni oli tuo 112 Pacifica ensimmäisenä kitarana. Minusta hintaansa nähden erittäin hyvä. Osat olivat minusta suhteellisen laadukkaita, tallapaloja lukuunottamatta. Soundi oli hyvä leppäbodyn ansiosta ja mikit olivat ainakin minulle tarpeeksi hyvät. Suositelen lämpimästi. Mulla on eka kitara Esp ltd Ex-351, eikös sulla oo sama? käytettynä, maksoin reilu 400€, sit ostin käytettynä Fenderin Frontman 15 Reverbin 60€... onhan toi mun Exploreri vähän kaulapainoinen, mutta mun mielestä hyvä soittaa muuten. Eipä tota hintaa niin paljon tullu... eli suosittelisin kyllä käytetyn ostamista... |
Lord of the strings 14.05.2004 21:18:10 | |
---|
Kaksi sanaa: Yammu. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| |
Olli S. 14.05.2004 23:36:49 | |
---|
Mulla on eka kitara Esp ltd Ex-351, eikös sulla oo sama? Kyllähän sama keppi löytyy. Ja hyvä onkin, juuri tuota pientä kaulapainoisuutta lukuunottamatta. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
ReBeat 14.05.2004 23:54:25 | |
---|
Ekaa kitaraa ei kannata ostaa välttämättä sen perusteella, että mikä on hienon näköinen. Markkinamiehet tietävät, että niitä ostetaan paljon sen perusteella, ja sen takia onkin paljon menevän muotoisia hienosti maalattuja paskoja myytävänä. Tekemällä ei synny musiikkia. |
juici 15.05.2004 00:58:44 | |
---|
Yammu. Mä olen kuullut Pacificoista vain hyvää. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Niq 17.05.2004 12:50:34 (muokattu 17.05.2004 12:51:41) | |
---|
Ekaa kitaraa ei kannata ostaa välttämättä sen perusteella, että mikä on hienon näköinen. Markkinamiehet tietävät, että niitä ostetaan paljon sen perusteella, ja sen takia onkin paljon menevän muotoisia hienosti maalattuja paskoja myytävänä. Tämä pitäisi laittaa Aloittelijat -palstalle FAQiksi. Erittäin hyvin sanottu, plussan sait. :) Itsekin meinasin ostaa joskus kitaransoiton alkuaikoina kalliilla (lähes 2000 mk!!) sellaisen Jackson PS-1:sen Yamahan stratokopion tilalle, mutta kaikeksi onneksi en ostanut, nyt kun olen sellaista kaverilla kokeillut, niin kyllä huomaa että kaikki siinä kitarassa, lukuunottamatta muotoa ja väriä, on paskaa. I have a cunning plan |