Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol V
1 2 3 4 5175 176 177 178 179267 268 269 270 271
krk
31.12.2013 16:40:53

Bluestumppi: Herkästi täällä sytytään. Mielenkiintoinen analyysi. Kertoo paljon analysoijasta itsestään. Ei minua nämä karkelot enää harmita, lähinnä huvittaa.

Ei nämä sun jutut nyt oikeastaan syttymistä aikaan saa... :)
Jos analyysi ei jossakin kohtaa osu oikeaan, oikaise toki!
- So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me... Joel Paterson
krk
31.12.2013 16:44:50

gary field: Skaban jälkipyykkiketju, vaikuttaa musta ihan oikealta paikalta purkaa harmistusta. Itse pidän epätodennäköisenä, että pitkäaikainen skabailija on ottanut tämän nimenomaisen skaban pisteytyksen sen kummemmin itseensä. Mahdollista toki. Tulkitsen sen kuitenkin laveampaa taustaa vasten, eli näen sen kommenttina skaban yleisestä ilmapiiristä, joka on näkemykseni mukaan enemmän hierarkkinen kuin toverillinen. Viime kädessä olisi siis kysymys siitä, millaisen kukin toivoisi skaban olevan.

Paikka on ilman muuta oikea purkaa harmistumista - pointti olikin vaan se, miksi ei vaivauduta sitten käyttämään skaban ilmapiirin toverillistamiseksi (tai mikä se muutoshalu onkaan) skaban keinoja, eli omaa kommentointia ja pisteytystä.

Jos jättää skabassa mielenosoituksellisesti äänestämättä ("eihän siellä mitään uutta ollut"), on melko lapsellista tulla tänne purnaamaan. Mutta kukin tavallaan.

Millaisen muuten kukin sitten toivoisi skaban olevan?
- So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me... Joel Paterson
Kuha
31.12.2013 16:55:43

krk: Millaisen muuten kukin sitten toivoisi skaban olevan?

Hyviä ovat.

Hyvää ja juurekasta uutta vuotta!
Old Fenders never die
Tuomo_
31.12.2013 16:56:47 (muokattu 31.12.2013 17:02:57)
Jos analyysi ei jossakin kohtaa osu oikeaan, oikaise toki!

Oikaisu:

Ei minua nämä karkelot enää harmita, lähinnä huvittaa.

E.

Jos jättää skabassa mielenosoituksellisesti äänestämättä ("eihän siellä mitään uutta ollut"), on melko lapsellista tulla tänne purnaamaan.

Mikä mielenosoitus? Pikemminkin totesi tilanteen jälkikäteen, kuin purnasin. Kukin tyylillään.

Tähän päätän osaltani tämän.
Armon Kerjäläinen jo vuodesta 1955.
krk
31.12.2013 17:08:45

Yleisemminkin kiinnostaa kuulla vielä muidenkin mielipiteitä skabasta - onko se sellainen kuin sen toivotaan olevan?

Omalta osaltani sanon kuten Kuhakin että ihan jees. Ainahan kaikkea on mahdollista kehittää, mutta kivaa on ollut erityisesti viime aikoina kun on saatu vähän enemmän osallistujia ja harvemmin käyviä mukaan.
tjj2000
31.12.2013 18:09:58
Kummelia siteeraten asia ja köhä liittyy siihen onko nyt hyvä fiilis. Kirjallisia kommentteja lukiessa on välillä hyvän fiiliksen tavoittelu ollut toissijaista. Kukin kirjoittaa mitä haluaa, mutta mitä luokittelulla ja kommentoinnilla on tavoiteltu, on välillä ollut kaukana positiivisesta.
Täydellistä soittajaa ei ole olemassa, hyviä, taitavia ja osaavia on täällä runsaasti. Pisteet ovat yleisellä tasolla olleet osuvia, jos on vertailua oltava.
No joo: Uutta Vuotta täältä Välimereltä.
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
stratomaster
31.12.2013 19:27:35

Kyllä tämä skabakonsepti on tällaisena mielestäni ihan toimiva. Mitä tulee tuohon kommentointiin ja yleiseen ilmapiiriin, niin ainakin itse olen pyrkinyt olemaan arvioissani rakentava ja kannustava. Toki epäkohtiin tulee toisinaan kiinnitettyä huomiota, mutta eihän tän pidä olla pelkkää hymistelyä.

Hyvää vuodenvaihdetta kaikille skabakollegoille!
krk
31.12.2013 21:08:07

Sillä lailla sitä pitää J.H., se se on mies joka painaa menemään eikä vaan puhu siitä!
Vai pitäiskö käyttää oikein tätä hard core -mnet_dadatermiä "äiä"... :) 
karik
31.12.2013 21:55:44

krk: Paikka on ilman muuta oikea purkaa harmistumista - pointti olikin vaan se, miksi ei vaivauduta sitten käyttämään skaban ilmapiirin toverillistamiseksi (tai mikä se muutoshalu onkaan) skaban keinoja, eli omaa kommentointia ja pisteytystä.

Tässä skabassa voi satunnaiselle kulkijalle tulla toisinaan tunne, että oma kommentointi ja pisteytys ei ole suvaittavaa/oikeaa/aiheellista ellei oma soittotaito ole tietyn (tarkennus vielä määrittämättä) tasoista.
stratomaster
31.12.2013 22:48:58

J.Hollström: ...No vetäsin kännissä...

Dopingia, mut menköön nyt uuden vuoden kunniaksi. Hyvä meininki!
WanhaWetäjä
01.01.2014 00:10:27

karik: Tässä skabassa voi satunnaiselle kulkijalle tulla toisinaan tunne, että oma kommentointi ja pisteytys ei ole suvaittavaa/oikeaa/aiheellista ellei oma soittotaito ole tietyn (tarkennus vielä määrittämättä) tasoista.

Jep jep...tahatonta tai ei mutta kenties tietty "sisäpiiri" on olemassa, joku tilastomatematiikasta kiinnostunut varmaan havaitsee tämän kun tutkii miten ja kuka kellekkin on pisteitä antanut...

No joo, annan mäkin aina Kuhalle, siis pisteitä, MUTTA se, siis HÄN, on vaan niin vtun kova ja tyylikäs soittaja että huonoa sooloa on ihan turha odotella...

Annettas vaan kaikkien vetää kuinka vetää, turhat vittuilut veke, soitosta/soundeista yms saa ja pitää sanoa oma mielipiteensä on se sitten plus tai miinus MUTTA rakentavasti, ei mestarimeiningillä "mene himaan treenaan".

Erittäin Hyvää Roots Vuotta 2014 kaikille t ei niin roots WW
http://muusikoiden.net/dyn/users/119077.jpg
Illu
01.01.2014 00:17:33
stratomaster: Mitä tulee tuohon kommentointiin ja yleiseen ilmapiiriin, niin ainakin itse olen pyrkinyt olemaan arvioissani rakentava ja kannustava. Toki epäkohtiin tulee toisinaan kiinnitettyä huomiota, mutta eihän tän pidä olla pelkkää hymistelyä.

Hyvin olet mielestäni onnistunutkin, palaute on aina ollut asiallista, selkeäsanaista ja asiantuntevaa. Kiitos kaikista kommenteista joita olen soitoistani sinulta saanut.

Hyvää vuodenvaihdetta kaikille skabakollegoille!

Kiitos samoin ja hyvät uudet vuodet kaikille muillekin!
blaekie
01.01.2014 00:40:37 (muokattu 01.01.2014 00:42:33)

Juu mä olen kans täs kohtaa tavannu aina sanoa kaikille, et God Jul.

EDIT : 2014
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
krk
05.01.2014 21:15:13

Onnittelut Kuhalle!
BigPapa
05.01.2014 21:17:00

Onnittelut Kuhalle!
Kuha
05.01.2014 22:45:53 (muokattu 05.01.2014 22:49:58)

Tattis, sielä olis taustaa...jos on tylsä niin vaihdan.
Old Fenders never die
BigPapa
12.01.2014 21:46:55

Onnittelut Krk:lle!
Zeeboo
12.01.2014 21:59:51
Onnea krk:lle & kiitokset kaikille hyvästä skabasta!
White men can't Monk
DaMaz
13.01.2014 06:34:16
Onnea krk:lle. Voitto meni oikeaan osoiteeseen.
Blues guys go into twelve bars.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)