Aihe: Uniklubi-Rakkautta ja piikkilankaa
1 2 3 4 5 6 7 8
Saami
14.05.2004 19:30:14
Kyllähän taidepoppareita vituttaa, kun eivät osaa tehdä kertsiä, joka jää ihmisten päähän pyörimään ja josta saaduilla rojalteilla voi jopa maksaa ehkä sähkölaskun ja vuokran.

En tiedä vituttaako jotakuta se, mutta ainakin vitun rasittavan kuuloinen se kappale on. Varmaan sarkasmiakin sanomassasi kyllä oli.
Saami
14.05.2004 21:25:34 (muokattu 14.05.2004 21:26:24)
Katsoin sen musavideon juuri äsken. Oonkin kuullut tämän radiosta, vissiin aika monta kertaakin, nyt tiedän mistä biisistä täällä väitellään. Pidin tätä silloin ärsyttävänä renkutuksena ja paljas ylävartalo silmämeikkeineen ei muuttanut mielipidettä ainakaan myönteisempään suuntaan.

Hahah :D Toden totta. Mua ihmetyttää kun ne soittavat sitä Ylex:llä, luulisi, että ei ole Ylex-kohderyhmässä.
Jenn-
11.10.2006 18:06:15
RjP on saanut täälä suurimmaksi osaksi aika negatiivistä palautetta ja sitä mä todellakin oikeesti ihmettelen.Eihän se tokikaan ole mikään paras video, eikä tietenkää niin voi olettaakaan, mutta mä tykkään siitä. Se on kaunis video. Toki siinä on ehkä liikaa noita tiettyjä sanoja, toitotetaan vaan samaa juttua kokoajan.
Ja täälä puhuttiin aiemmin siitä, kuinka tommoset glamrokkarit tekee rakkauslaulun tapasia biisiä, niin mun mielestä se näyttää hauskalta, ja kauniilta. On kiva, kun tommoiset rokkaritkin vähän hempeilee. Ja onhan niillä sentään muitakin hyviä ja ROKIMPIA biisiä,ettei sen puoleen. Ehkä se johtuu vaan siitä sitten ku satun pitämään kyseisestä kappaleesta, kun itse pidän tämmösistä sanoituksista, varsinkin rokkibändeiltä.

ÄHK. Antaa olla. Hyvä biisi, hyvä video. Tykkään.
John Titor
11.10.2006 18:16:15

RjP on saanut täälä suurimmaksi osaksi aika negatiivistä palautetta ja sitä mä todellakin oikeesti ihmettelen.Eihän se tokikaan ole mikään paras video, eikä tietenkää niin voi olettaakaan, mutta mä tykkään siitä. Se on kaunis video. Toki siinä on ehkä liikaa noita tiettyjä sanoja, toitotetaan vaan samaa juttua kokoajan.
Ja täälä puhuttiin aiemmin siitä, kuinka tommoset glamrokkarit tekee rakkauslaulun tapasia biisiä, niin mun mielestä se näyttää hauskalta, ja kauniilta. On kiva, kun tommoiset rokkaritkin vähän hempeilee. Ja onhan niillä sentään muitakin hyviä ja ROKIMPIA biisiä,ettei sen puoleen. Ehkä se johtuu vaan siitä sitten ku satun pitämään kyseisestä kappaleesta, kun itse pidän tämmösistä sanoituksista, varsinkin rokkibändeiltä.

ÄHK. Antaa olla. Hyvä biisi, hyvä video. Tykkään.

2 vuotta vanha ketju. Huh.
No perkele. Biisi on sisällöllisesti ihan jees renkutus, soitettukin ihan kivasti, mutta laulajan saundi rasittaa. Lisäksi rasittaa se, ettei biisissä muistaakseni ole kuin yksi säkeistö? Kavereiden ulkokuoreen en ota kantaa koska se ei kuulu biisiin millään tavalla.
Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300.
Strutsi
11.10.2006 18:17:14
Minusta se on ärsyttävä renkutus, jossa todellakin on maailman korneimmat ja huonoimmat sanat. Videossa sitten ketkuttelee jotain meikkaavia poikasia ilman paitaa. Hyi helv...
"Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin
Osta Fenderi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)