Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Festarivessat
1 2
eetuss
03.01.2014 17:42:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään tietoa kuka valmistaa/maahantuo festarivessoja?
 
- Thank you for your reply, and please understand any frustrations are not directed at you.
pitk
03.01.2014 19:18:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Onko kellään tietoa kuka valmistaa/maahantuo festarivessoja?
 
Koitas googlata esim Bajamaja....
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
eetuss
03.01.2014 19:30:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitk: Koitas googlata esim Bajamaja....
 
Koitin.
 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
- Thank you for your reply, and please understand any frustrations are not directed at you.
LHU
03.01.2014 23:09:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Koitin.
 
Sama homma, meni ainakin sekunti löytää valmistajan kotisivut. http://www.bajamaja.se/index.php
 
Täältähän poistellaan viestejä ja kokonaisia keskusteluja aivan mielivaltaisesti!!!
avl
04.01.2014 00:31:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsittääkseni oululainen MSP noiden toimittamisen aloitti festareille mutta myi liiketoiminnan jollekin toiselle firmalle. En vaan muista että kenelle. Ainakin http://www.ykkosvessat.fi tarjoaa samoja palveluja mutten tiedä, että kuka olisi pohjosessa lähin toimittaja. Kannattaa kysyä MSP:ltä.
 
eetuss
04.01.2014 02:03:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LHU: Sama homma, meni ainakin sekunti löytää valmistajan kotisivut. http://www.bajamaja.se/index.php
 
Niin tämä on se valmistaja Ruotsissa! Herra varjele mun järkeäni.. Kesti ainakin sekunti kirjottaa toi kysymys tänne Muusikoiden nettiin. Aatella!
 
Käsittääkseni oululainen MSP noiden toimittamisen aloitti festareille mutta myi liiketoiminnan jollekin toiselle firmalle. En vaan muista että kenelle. Ainakin http://www.ykkosvessat.fi tarjoaa samoja palveluja mutten tiedä, että kuka olisi pohjosessa lähin toimittaja. Kannattaa kysyä MSP:ltä.
 
Kiitos!
 
- Thank you for your reply, and please understand any frustrations are not directed at you.
LHU
04.01.2014 15:01:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Niin tämä on se valmistaja Ruotsissa! Herra varjele mun järkeäni..
 
Sä kysyit valmistajaa / maahantuojaa. Valmistajalle on melko yksinkertaista lähettää esim. meili ja kysyä kuka heidän tuotteitaan tuo maahan. Huomattavasti paljon yksinkertaisempaa kuin arvailu interwebin keskustelupalstoilla.
 
Täältähän poistellaan viestejä ja kokonaisia keskusteluja aivan mielivaltaisesti!!!
eetuss
04.01.2014 23:07:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LHU: Sä kysyit valmistajaa / maahantuojaa. Valmistajalle on melko yksinkertaista lähettää esim. meili ja kysyä kuka heidän tuotteitaan tuo maahan. Huomattavasti paljon yksinkertaisempaa kuin arvailu interwebin keskustelupalstoilla.
 
Niin että valmistaako joku Suomessa näitä.
 
Kyllä täällä ihmiset tyhmempiäkin kysymyksiä kyselee. Mene sinne terrorisoimaan.
 
Noita tuotemerkkejä on varmaan kymmeniä ellei satoja. Bajamaja on vain yksi niistä.
 
- Thank you for your reply, and please understand any frustrations are not directed at you.
LHU
05.01.2014 07:35:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Niin että valmistaako joku Suomessa näitä.
 
Kyllä täällä ihmiset tyhmempiäkin kysymyksiä kyselee. Mene sinne terrorisoimaan.

 
Ensinnäkin, tuosta alkuperäisestä kysymyksestäsi saa käsityksen että haluat ostaa ko. tuotteita. Muotoile asiasi ymmärrettävään muotoon siten että voit kuvitella myös muiden ymmärtävän sen, jos sen kirjoittaminen kestää sekunnin niin oikoluku luultavasti vie saman verran aikaa. Toiseksi, tällä foorumilla käy tuskin juurikaan ihmisiä kenellä on kokemusta ko. tuotteiden ostamisesta. Jos olisit yli sekunnin jaksanut pyöriä siellä Googlessa tai vastaavassa niin olisit löytänyt aivan itsekin vastauksen että mitkä ovat ne firmat keneltä niitä tässä maassa saa vuokrattua. Ne firmat ostavat niitä vessoja, eivät tapahtumajärjestäjät, teknikot tai muusikot.
 
Mä olen jotenkin taas niin lopen kyllästynyt tähän "internet-sukupolven" uusavuttomuuteen että huhhuh, tauko on vaihteeksi paikallaan tästäkin lastentarhasta.
 
Ai niin, osion kuvaus menee seuraavasti: LIVE: Konserttiäänentoisto, PA- ja valokalusto ja niiden käyttö, laulukamat. Mihin näistä olet kategorioinut bajamajan?
 
Täältähän poistellaan viestejä ja kokonaisia keskusteluja aivan mielivaltaisesti!!!
Pauli Lappalainen
05.01.2014 07:45:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älkääpäs nyt noin negatiivisia olko.
 
Touhut saattavat olla erilaisia maan eri päissä.
 
Stageco oy ? taisi joskus puuhastella noiden kanssa, mutta hinailee vissiinkin
Autoja nykyään. Josko Zigge tietäisi, vaatii kylläkin Tammisaari - suomi tulkin.
 
sepisti
05.01.2014 13:23:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eetuss: Niin että valmistaako joku Suomessa näitä.
 
Kyllä täällä ihmiset tyhmempiäkin kysymyksiä kyselee. Mene sinne terrorisoimaan.
 
Noita tuotemerkkejä on varmaan kymmeniä ellei satoja. Bajamaja on vain yksi niistä.

 
Sanos muuta. Joku jänis88-trolli kysyy kymppitonnin digimikseriä, niin vastauksia on kolme sivua...
 
http://www.youtu.be/L5gGjlyzxfo
NeliX4
05.01.2014 15:40:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LHU: Mä olen jotenkin taas niin lopen kyllästynyt tähän "internet-sukupolven" uusavuttomuuteen että huhhuh, tauko on vaihteeksi paikallaan tästäkin lastentarhasta.
 
Kannattaa muuten pitää ooooikein pitkä tauko ;)
 
eetuss
06.01.2014 00:25:11 (muokattu 06.01.2014 00:28:08)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LHU, täällä on ihan hyviäkin vastauksia tullut, joten tuskin nyt ihan väärä palsta on. Jos ei osu sun tontille niin minkä h*vetin takia vaivaudut vastaaman tollasta täysin tyhjänpäiväistä shaibaa? Ole hiljaa, isi nyt vain. Satuin nyt lueskelemaan palstaa hokasin että kysynpä täältä.
 
Valmistaakohan Aura paskahuusseja? Se on ilmeisesti ainoa asia, mistä täällä kohta enää saa 'keskustella'. Eiku..
 
Pahoittelut, ehkä olisin voinut muotoilla asiani paremmin. En nyt katsonut tarpeelliseksi sepustaa sen enempää. KUVITTELIN että tähän ketjuu vastaa ihmiset joilla on OIKEASTI jotain sanottavaa asiasta.
 
Ihan vaan tiedoksi teille muille jotka olette kiinnostuneet myös ihmisten haisevista tarpeista, raksafirmojen pakkohuutokaupat näyttää olevan tässäkin kohtaa hyvä paikka bongailulle.
 
E: Plussa Paulille, ole hyvä! Tilanne juurikin tämä, eli lähin vuokrafirma on 300km päässä.
 
- Thank you for your reply, and please understand any frustrations are not directed at you.
LHU
06.01.2014 01:08:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NeliX4: Kannattaa muuten pitää ooooikein pitkä tauko ;)
 
Joo, kyllä mä jatkossa annan teidän ihan rauhassa jutella musafoorumissa paskahuusseista, ja vaikka paskoista PA-kamoista. Olkaa hyvä vaan. Asikkalan ihmeen kommenttia tähän vielä odottelin, siis sitä et se huussi kannattaa tehdä itse peltorit päässä vanerista ja ripustaa lipputangon avulla sopivaan korkeuteen, mut ei liian lujaa.
 
Näihin kuviin!
 
Täältähän poistellaan viestejä ja kokonaisia keskusteluja aivan mielivaltaisesti!!!
wsqu
08.01.2014 08:35:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä munkin mielestä paskahuusseista ja niiden toimittajista saa vinkkejä kysellä.
Ovat kuitenkin olennainen osa myös musiikkitapahtumia.
 
Huomasin tuossa, että tutulla MUSIIKKIALAN yrittäjällä on pari käytettyä bajamajaa myynnissä. Voin laittaa Eetu yv:llä tiedot, jos ajankohtaista.
 

 
LHU: Joo, kyllä mä jatkossa annan teidän ihan rauhassa jutella musafoorumissa paskahuusseista, ja vaikka paskoista PA-kamoista. Olkaa hyvä vaan. Asikkalan ihmeen kommenttia tähän vielä odottelin, siis sitä et se huussi kannattaa tehdä itse peltorit päässä vanerista ja ripustaa lipputangon avulla sopivaan korkeuteen, mut ei liian lujaa.
 
Näihin kuviin!
 
eetuss
08.01.2014 09:43:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wsqu: Kyllä munkin mielestä paskahuusseista ja niiden toimittajista saa vinkkejä kysellä.
Ovat kuitenkin olennainen osa myös musiikkitapahtumia.
 
Huomasin tuossa, että tutulla MUSIIKKIALAN yrittäjällä on pari käytettyä bajamajaa myynnissä. Voin laittaa Eetu yv:llä tiedot, jos ajankohtaista.

 
Joo, kiitos laita vaan!
 
- Thank you for your reply, and please understand any frustrations are not directed at you.
Bonham
08.01.2014 10:35:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wsqu: Kyllä munkin mielestä paskahuusseista ja niiden toimittajista saa vinkkejä kysellä.
Ovat kuitenkin olennainen osa myös musiikkitapahtumia.
 
Huomasin tuossa, että tutulla MUSIIKKIALAN yrittäjällä on pari käytettyä bajamajaa myynnissä. Voin laittaa Eetu yv:llä tiedot, jos ajankohtaista.

 
Pitää tietenkin muistaa, että pelkkä huussi ei riitä, jonkun sen on huollettavakin.
 
Mä olen suosinut sitä tapaa, että tilaan koko paketin samasta firmasta: kopit , kuljetukset ja tyhjennykset.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Jaava
08.01.2014 14:28:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä vähän luulen, että yksittäisiä bajamajoja ei ihan hirveästi myydä. Niitä ei välttämättä edes tuoda maahan myyntiä varten. Tapahtumat varmaan pääsääntöisesti vuokraa saniteettiratkaisunsa joltain paskankuskaamiseen erikoistuneelta firmalta (esim. L&T ainakin järjestää tapahtumien bajamajaratkaisuja), joka sitten hankkii paskalaarinsa suoraan valmistajalta.
 
"Katastrofien ei pitäisi kestää näin kauan, haluan aamiaista!"
Suisiideri
10.01.2014 02:17:41 (muokattu 10.01.2014 02:21:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marrentilla on myös jonkin verran Bajamajoja. En tiedä miten ne säätää tyhjennys/yms. politiikat. Eventworksille jos soitat niin kaikki kyllä järjestyy toimituksesta hakuun ja tyhjennyksiin asti jos vaan hinnasta pääsee sopuun. E: Itse siis vuokraamisesta puhun, ilmeisesti tässä oltiin enempi ostoaikeissa..?
Pauli Lappalainen
10.01.2014 06:51:06 (muokattu 10.01.2014 06:54:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kysymyksen lienee kirvoittanut se, että tuolla IvaloInaritosipohjoinen suunnalla ei noita vuokrafirmoja oikein ole. Rahdit ja puhdistus tulee näin ollen melkoisen suureksi.
Paska hommahan se noiden peseminen ja siivous on, mutta saattaisihan siitä leivälle tulla makkarasiivu muun palvelun ohella.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «