HC-Audio 14.05.2004 15:14:21 | |
---|
Työnantajani ne on maksanut. Ensin antanut rahat mulle ja mie ne olen sitten kauppaan tai yksityiselle pannut menemään. Noin 30 te. Mis oot töissä? mistä rahaa elämiseen`? hym,iö "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
Teijo K. 14.05.2004 15:21:09 | |
---|
Hemmohan ne on maksanut, veroina. Vastapalveluksi olen sitten lähinnä hemmon ritsasta ja pitsasta laitteeni nykyään ostanutkin. No tuolta mumoilta loput. Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
basistivol666 14.05.2004 15:21:27 | |
---|
Jotai ite jotai kustantaa porukat, mutta kyllä se on tulossa eteen että ei porukat enään paljo pistä rahaansa likoon.. ja sehän on taosaalta myös hyvä et oppii rahan kanssa sähläämään ja ennen kaikkea ansaitsemaan sitä. Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan |
Omasta pussista olen aina kaiken maksanut. Life is a game, that's never too lame. |
Zuba 14.05.2004 15:32:42 | |
---|
Eka setti oli porukoiden kustantama ja niillä pärjäsinkin vuosikausia. Nykyiset vehkeet on kaikki omasta pussista. Ihan eri tavalla niitä osaa myös arvostaa kun itse ensin hiki päässä paiskoo hommia ja sitten saa hankittua jotain mukavuutta. Ohut lompakko = harkittu ostos Papa's Got a Brand New Bag! |
Zarmo 14.05.2004 15:59:10 | |
---|
No onhan noissa valtionkin rahaa... Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö.
Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä. Ostan myös polkupyörän halvalla samaisesta kaupungista. |
hemmo 14.05.2004 16:01:01 | |
---|
Mis oot töissä? Hah, mist sie luulet et mie kertosin? mistä rahaa elämiseen? Mullon hyvä liksa. Valtaosahan tietty menee perheen elättämiseen, mut se on ihan ok. Kiss mai beis, peipi. |
Pahisguy 14.05.2004 17:55:09 | |
---|
Ekan basson ja vahvarin sain rippilahjaksi. Sittemmin oon maksanu vermehet ite. |
KMT 14.05.2004 18:29:48 | |
---|
Vanhemmat ostanu 2 Bassoa Bassonuppi Bassokompo Efektipedalit Akustinen kitara Koskettimet Ja toinen kiippari on tullu äidiltä. Itse: Sähkökitara Sitar Bändin rahoista: Kitaravahvistin Tuossa on vain se riski, että basisti tulee ja läpsii korville taajuusaluetunkeutumisrikkeen johdosta. -Fortune |
Yeah 14.05.2004 18:33:09 | |
---|
Itse oon maksanu kaiken. When i grow up i want to be cadilac |
juici 15.05.2004 01:21:06 (muokattu 15.05.2004 01:22:00) | |
---|
Itse. Työllä tienatuilla rahoilla tai lahjuksilla. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
toivajar16 15.05.2004 11:29:50 | |
---|
Itse olen niska limassa ja otsa punaisena suomalaiselta viihdekansalta rahat vienyt ilta toisensa jälkeen, ja antanut hyvän/pahan kiertää Helsingin ystävällisille ja avuliaille soitinmyyjä sedille. "Jargon!!!!" |
pardy 15.05.2004 13:41:06 | |
---|
Kaikki olen maksanu paitsi ekan bassoni ja vahvarini, jotka sain 11-vuotiaana joululahjaksi. Loput kamat olenkin sitten ostanut täysin itse. Ja olen siitä erittäin ylpeä, sillä mikä onkaan hienonpaa kuin soittaa omilla kamoilla joihin on sijoittanut lähes kirjaimellisesti omaa vertaan, hikeään ja kyyneleitään... Kyllä siinä vaiheessa tulee jo pieni tunne siitä että on oikeesti saavuttanut jotain, vaikka kyllähän se noin kuitenki ihan konkreettisesti saavutuksellisesti katottuna on vielä aika mitätöntä. Kolme sanaa: "Olen basisti." |
Aminohappo 15.05.2004 20:48:59 | |
---|
Osan jouduin maksamaan. coz every girl grazy 'bout a sharp dressed man. |
kuhta52 15.05.2004 20:54:04 | |
---|
Kaikki itse maksettu ja vielä suurin osa lainarahalla. Siinä vaiheessa kun näet nälkää soitinhankintojen takia, niin tiedät olevasi musiikinrakastaja. Pelkästään viime vuonna sijoittanut yli 3000 euroa hankintoihin. Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona!
www.bonegrinder.com |
Satis 16.05.2004 22:49:53 | |
---|
Pappa betalar :) On sen verran musiikki-miehiä tuo isäukko, että mielellään se on noita ostellu. Lisäksi vielä oon sen verran nuori ja opintotuella kitkuttelen, etteipä juuri ole varaa itse kalliita kamoja ostaa. Just hommasin 1000 e:n nupin+kaapin ja en ois mistään voinu ite sellasia rahoja repästä.. "Omenan kohtalo on kara" |
Mynthor 17.05.2004 00:23:05 | |
---|
Mulla kamat kustantaa naapurin herra. Mulla on siitä pari intiimiä värivalokuvaa lähiöpubin vessasta vieraan naisen kanssa, joita olen luvannut esitellä hänen vaimolleen, mikäli kuukausittaisessa maksujärjestelyssä ilmenee katkoksia tahi muuta tyytymättömyyttä ed.mainittuun sopimukseen on havaittavissa. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
chief 17.05.2004 11:32:54 (muokattu 17.05.2004 11:33:32) | |
---|
Siinä vaiheessa kun näet nälkää soitinhankintojen takia, niin tiedät olevasi musiikinrakastaja. Tai musakamojen rakastaja? C.H.I.E.F
Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja |
JCM 17.05.2004 11:42:23 | |
---|
Pakkohan ne itse on maksaa... Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Oan 17.05.2004 13:19:20 | |
---|
Pakkohan ne itse on maksaa... Niinpä. Perna soikoon kun ei köyhällä opiskelijalla vaan tahdo rahat riittää edes kielisetin uusimiseen. Viimeiset kolme vuotta olen yrittänyt uutta vahvistuslaitteistoakin hommata... Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
http://www.stevedigiorgio.com |