Aihe: mitkä mikit bassoon??
1
kreivitär69
14.05.2004 14:17:01

teen itse bassoa lopputyökseni. kysyisin nyt että mitkä olisivat hyvät mikit kuusikieliseen?
luokse kauniin ristin luokse maan pyhän, verisillä käsilläsi joudut kaivamaan saastaisen hautasi jäät ilman ystäviä, kylmän mullan alle -by:me:-
M.Hanski
14.05.2004 14:35:49
teen itse bassoa lopputyökseni. kysyisin nyt että mitkä olisivat hyvät mikit kuusikieliseen?

Pari kiperää kysymystä:

Mistä puista basso on tehty? Millaista soundia haet? Mieltymyksiä aktiivi/passiivi-akselilla? Hintahaitari?
Se pittee tietee! | Ostakaa mun SWR-kaapit pois.
kreivitär69
14.05.2004 14:44:55 (muokattu 17.05.2004 21:02:16)

hinnasta nyt ei ole väliä... saundi pehmeä tai miksi sitä nyt haluaa kutsua...
luokse kauniin ristin luokse maan pyhän, verisillä käsilläsi joudut kaivamaan saastaisen hautasi jäät ilman ystäviä, kylmän mullan alle -by:me:-
M.Hanski
14.05.2004 15:03:23
hinnasta nyt ei ole väliä... saundi pehmeä tai miksi sitä nyt haluaa kutsua... aktiivi- akselilla

Komppaan arvaa Bartolini-ehdotuksen tiimoilta. Jos haluat aktiivi-EQ:n, voin suositella Aguilar OBP-3 -elektroniikkapalikkaa.

Sekä Bartolinia että Aguilaria saa www.bestbassgear.com -saitilta hyvällä hinnalla ja uskomattoman nopealla toimituksella jenkkisaitiksi. Olen tilannut pari Bartolinin mikkisettiä kyseisestä mestasta ja toimitus kesti n. viikon molemmilla kerroilla.
Se pittee tietee! | Ostakaa mun SWR-kaapit pois.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)