Bluesmies 25.09.2013 21:44:00 | |
---|
|
Klapp 26.09.2013 13:16:37 | |
---|
Kusin housuuni Thunder Roadin kohdalla. Pöhkö, tallenteen saa pauselle toisin kuin paikan päällä todistetun esiintymisen. "Tahdikkuus ja pidättyväisyys ovat aivan paikallaan ihmisten kanssa rupatellessa, mutta ei pidä kierrellä ja kaarrella, kun on kysymys musiikista."
-David Mitchell: Pilvikartasto |
Booombox 26.09.2013 16:53:30 | |
---|
Onpa Pikku Steve vanhentunut. Hyvältä kuulostaa. Born the USA oli ainakin viimisen päälle edustettuna settilistassa. |
Jubi 25.11.2013 15:23:30 | |
---|
Brucelta uusi levy, High Hopes, tammikuussa! Täysiverisenä studiolättynä tuota promotaan, mutta on tässä jotain keräilyerän tuntua, koska mukana on muutamiakin vanhoja biisejä ja levyllä "mukana" myös Clarence ja Danny Federici. "Our best unreleased material from the past decade" kertoo pomo itse kotisivuillaan: http://brucespringsteen.net/ Mielenkiintoista kyllä. Innostus:
Nuoruuden hermostollinen häiriötila,
joka paranee pienillä annoksilla katumusta
kokemuksen karttumisen seurauksena. |
zekeode 25.11.2013 21:59:24 | |
---|
Jubi: Brucelta uusi levy, High Hopes, tammikuussa! Amazonilta CD painos, jossa on mukana Live DVD: http://www.amazon.com/gp/product/B0 … amp;linkCode=as2&tag=ycz0a29-20 "The AMAZON BONUS LIMITED EDITION* version also includes a live DVD of Bruce and the E Street Band performing the entire "Born In The U.S.A." album in London, England, during the historic Wrecking Ball World Tour." *This version will be available for a LIMITED TIME ONLY. " Saa nähdä tuleeko Amazon UK:lta myös tämä julkaisu, toistaiseksi vain jenkeistä. |
HaloOfFlies 19.12.2013 18:19:21 (muokattu 19.12.2013 18:21:16) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Bonham 19.12.2013 19:30:32 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
ukko idänmies 20.12.2013 19:32:13 (muokattu 20.12.2013 19:32:23) | |
---|
Ei elämästä enää edes juovu. |
Flash 20.12.2013 21:07:16 | |
---|
Tässä verrokiksi -95 nauhoitettu versio samasta kappaleesta: http://www.youtube.com/watch?v=eq7V7d3l_eg Aika turhaa coveroida uusiksi jo kerran coveroitu biisi. Toisaalta tota vanhaa versiota ei ole varmaan kovin monet koskaan kuulleet. Live Music Is Better! |
|
vkl 15.01.2014 17:21:17 | |
---|
Mikäs kun kukaan ei ole vielä moittinut uutta levyä (high hopes)? Itse olen varsin positiivisella mielellä tuotoksesta. Vaati vain muutaman kuuntelukerran että tottui uusiin versioihin. |
aivokuolio 15.01.2014 17:45:21 | |
---|
vkl: Mikäs kun kukaan ei ole vielä moittinut uutta levyä (high hopes)? Itse olen varsin positiivisella mielellä tuotoksesta. Vaati vain muutaman kuuntelukerran että tottui uusiin versioihin. Ei tässä oikein moitittavaa ole, mitäs nyt edelleen vähän oudoksun noita Morellon vinguttelusooloja. Hyviähän ne on muissa yhteyksissä mutta näissä kehyksissä välillä suhtautua kun pomppaavat niin pahasti esiin. Näitä ja paria säksätyksiä lukuunottamatta kyseessä on erittäin hyvä paketti, joka maistuu heti paremmalta kuin vaikkapa Wrecking Ball. Hieman orgaanisempia soundeja ja ylipäätänsä bändiltä kuulostavaa taustaa kaipailisin mutta kyllä tää tälleenki plussan puolelle kaartaa ja reilusti. Vaikea tätä on silti uutena studiolevynä pitää muiden joukossa just noiden jo ennestään tuttujen biisien takia. |
Bluesmies 15.01.2014 21:48:48 | |
---|
vkl: Mikäs kun kukaan ei ole vielä moittinut uutta levyä (high hopes)? Olen kuullut vasta High Hopes-biisin. Se oli aika erilainen, enkä digannut oikein. Mutta siinä vaiheessa, kun Morello alkoi skrätsään, meinasin oksentaa. |
Flash 16.01.2014 08:47:10 | |
---|
Joku parisenkymmentä kertaa tullut kuunneltua tuo uusin levy ja ihan hyvältä kuulostaa, mitä nyt muutamaan biisiin (mm. nimikappaleeseen) on ahdettu vähän liikaa tavaraa mun makuun. Jimmy Fallon shown neljä esitystä nähtävissä nyt myös Springsteenin virallisilta sivuilta: http://brucespringsteen.net/ Täältä löytyy myös: http://www.latenightwithjimmyfallon.com/Live Music Is Better! |
fiesta2 17.01.2014 08:21:20 | |
---|
Fakta lienee että Brucen biisit toimivat ylivoimaisesti parhaiten E-Street bandin kanssa, tuntuu olevan kuitenkin tarve rikkoa kaavaa tekemällä välillä irkkukamaa, akustisia levyjä ja nyt tämä. Nyt mennään pääosin metsään että rytinä käy.Vaikea on levyä kuunnella kun verenpaine on varmaan yli 200 ja savua tulee päästä aina kun Morello soittaa jotaan biisiin sopimatonta. Parin kuuntelun jälkeen muutama"PerusBruce" biisi ihan O.K. Levyn huippukohta on Ghost of Tom Joadissa Lofgrenin ja Morellon Hotel California tyyliset hienot vuorottain heitetyt kitara soolot ala Don Felder/Joe Walsh. Tämäkin hieno juttu tärvääntyy sitten biisin lopussa olevaan Morellon efekti kikkailuun. Ainakin minä laitan Darkness on the edge of townin soimaan ja unohdan tämän jutun. Jos haluan katsoa Morellon kikkoja niin teen sen sitten youtubessa. |
Rämppy 20.01.2014 15:32:54 | |
---|
fiesta2: Vaikea on levyä kuunnella kun verenpaine on varmaan yli 200 ja savua tulee päästä aina kun Morello soittaa jotaan biisiin sopimatonta....Tämäkin hieno juttu tärvääntyy sitten biisin lopussa olevaan Morellon efekti kikkailuun. Mun mielestä Morellon vinguttelut ovat muissakin yhteyksissä pilanneet biisejä, esim. Audioslaven tuotannon lähes kokonaisuudessaan. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Bluesmies 30.01.2014 20:07:26 | |
---|
Brucen uudelta levyltä tuo versio The Ghost Of Tom Joadista on täyttä timanttia ekat 5,5 minuuttia, mutta sitten Morellon skrätsäys pilaa koko biisin. Voi vittu sun kanssas, Morello, kävele järveen! Paras versio edelleen tuosta biisistä on Tampereella v. 2009 soitettu veto. |
hjukke 30.01.2014 22:37:26 (muokattu 30.01.2014 22:39:56) | |
---|
Bluesmies: Brucen uudelta levyltä tuo versio The Ghost Of Tom Joadista on täyttä timanttia ekat 5,5 minuuttia, mutta sitten Morellon skrätsäys pilaa koko biisin. Voi vittu sun kanssas, Morello, kävele järveen! Paras versio edelleen tuosta biisistä on Tampereella v. 2009 soitettu veto. Sen verran mitä levyä kuuntelin, noi tilut on vielä täysin ennalta-arvattavissa, samanlainen "draaman kaari" joka kerta, ja ne kuudestoistaosat lopulta sitten johonkin whammyvanutuksiin päättyen. Ratmissa homma vielä pelas, mutta Audioslaven kahdella jälkimmäisellä alko tökkiä. Siisteintä mitä ukko vois tehdä, olis uudistua, löytää joku toisenlainen tyyli, yllättää sitä kautta. Getaway Car -biisissä A-slaven ekalla malttaa soittaa tosi minimalistisen, lievästi jazzyn leadin, jotakin tähänsuuntaan. Se akustisen rämpytyskin oli piristävää Nightwatchmanissa. Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria. |
hobohobonobo 31.01.2014 00:53:53 | |
---|
vkl: Mikäs kun kukaan ei ole vielä moittinut uutta levyä (high hopes)? Itse olen varsin positiivisella mielellä tuotoksesta. Vaati vain muutaman kuuntelukerran että tottui uusiin versioihin. Jos moitintaa haluat niin tässä sitä on - setä ei vain jaksa enää ja piste siihen. Joskus nuoruudessa hänkin suoriutui mutta ei enää. |
vkl 01.02.2014 20:11:19 | |
---|
hobohobonobo: Jos moitintaa haluat niin tässä sitä on - setä ei vain jaksa enää ja piste siihen. Joskus nuoruudessa hänkin suoriutui mutta ei enää. Et oo sitten käynyt keikoilla.... |