Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5116 117 118 119 120343 344 345 346 347
hallu
29.12.2013 12:50:39
Mulla ei ole gassia tällä hetkellä sattuneesta syystä (kaikki rahat ja intohimot ovat tällähetkellä prätkän laittamisessa). Kun se kuitenkin taas jossakin vaiheessa tulee, niin mietin voisiko gassin kanavoida yhteen ainoaan kohteeseen ja sitten ei vaan ostaisi sitä kohdetta, niin saisi sen gasin säilytettyä siinä, niin että se ei haittaisi muuta toimintaa? Sanotaa vaikka että alkaisi kamalasti kaasuttamaan joku kitara, niin sitten jos sitä kitaraa ei vain ostaisi, niin se kitara gas säilyisi ja väistämättä seuraavat pedaali ja vahvistin gasit jäisivät kokonaan tulematta:-). Voisi keskittyä soittamiseen ja olla tyytyväinen, mitäs arvelette, voisiko se mennä niin?

Tämä tietenkin perustuu oletukseen, että gas on libidon kaltainen ilmiö joita ihmisellä on vain yksi. Kun kiinnitän libidoni vaimooni, niin saa muut naiset olla rauhassa. Niin ajattelin jos tuon gasin saisi samalla tavalla napattua pulloon kiinnittämällä se johonkin kohteeseen päästämättä sitä purkautumaan:-D.
Ei onni tule ostamalla. Onni tulee soittaen ja lauluja tehden
Karhukoira74
31.12.2013 21:24:03

JaaGeRMaisTeR: Vielä kun tätä vuotta on hetki jäljellä. Niin kaasuttelen kolmisen tuntia nine of swordsin pedaleita. Ja karvan ennen puolta yötä ostan kumminkin ne pois :D

Itsehän tässä männä yönä pistin tilaukseen tämän...http://www.thefuzzshack.com/#/shop/4561989927/FUNERAL-PARTY/4678176 Mitenkään sen kummemmin ruokkimatta kyseistä kuumetta =)
-So many assholes, so few bullets-
JaaGeRMaisTeR
31.12.2013 22:10:52 (muokattu 31.12.2013 22:44:06)
Karhukoira74: Itsehän tässä männä yönä pistin tilaukseen tämän...http://www.thefuzzshack.com/#/shop/4561989927/FUNERAL-PARTY/4678176 Mitenkään sen kummemmin ruokkimatta kyseistä kuumetta =)

Koppasin itekkin torilta tuollasen 3D astro beastin. On sen verran hyvä vehje, että taidanpa alkaa tekemään tutkimusta ko. pedaleista ja perua uudenvuoden lupaukset gasittomasta tammikuusta ja musaroinattomasta 2014 vuodesta.

E: Tuo funeral party on kyllä pakko saada. Voihan prs se
E2: Nyt se on tulossa sitten
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/s/21352
Gabe
31.12.2013 22:30:37
JaaGeRMaisTeR: taidanpa alkaa tekemään tutkimusta ko. pedaleista ja perua uudenvuoden lupaukset gasittomasta tammikuusta ja musaroinattomasta 2014 vuodesta.

Onkos siitä jo vartti kun sanoin että kuinka mahtaa miehen käydä? :D
JaaGeRMaisTeR
31.12.2013 22:31:38
Gabe: Onkos siitä jo vartti kun sanoin että kuinka mahtaa miehen käydä? :D

No tässä on vielä vuotta jäljellä onneksi :D
Gabe
31.12.2013 22:35:52 (muokattu 31.12.2013 22:41:22)
JaaGeRMaisTeR: No tässä on vielä vuotta jäljellä onneksi :D

Lopeta nyt ajoissa tuollaiset höpinät. ;)
JaaGeRMaisTeR
31.12.2013 22:45:10
Gabe: Lopeta nyt ajoissa tuollaiset höpinät. ;)

Pidän pääni :D Kyllä nuilla nyt pärjää vuoden verran.
Karhukoira74
31.12.2013 23:30:09

JaaGeRMaisTeR: Pidän pääni :D Kyllä nuilla nyt pärjää vuoden verran.

Ainakin tämän loppuun. Uusi vuosi kunhan koittaa niin sitten keksitään uudet kujeet.
-So many assholes, so few bullets-
Gabe
31.12.2013 23:50:45
JaaGeRMaisTeR: Pidän pääni :D Kyllä nuilla nyt pärjää vuoden verran.

Jos oikeasti pärjäät koko ensi vuoden ilman hankintoja niin saat pitää sen mulle velkaa olevan oluen. :D
JaaGeRMaisTeR
01.01.2014 00:30:11
Gabe: Jos oikeasti pärjäät koko ensi vuoden ilman hankintoja niin saat pitää sen mulle velkaa olevan oluen. :D

Nytkö se pitääkin maksaa? Eikös se kuitattu sumbron oston yhteydessä :D
Gabe
01.01.2014 00:45:58
JaaGeRMaisTeR: Nytkö se pitääkin maksaa? Eikös se kuitattu sumbron oston yhteydessä :D

Ai juu, niinhän se tais mennäkin. :)
Antroid
02.01.2014 21:01:26 (muokattu 02.01.2014 21:01:48)
Tarviin lisää Zvexejä. :D Miks räkkiefektit on niin hyviä, muttei ollenkaan niin kivoja?

http://www.youtube.com/watch?v=u0afpvOJ8fM
Olen juuri nyt Helsingissä, ja nyt menen ystävieni kanssa täysillä kohti jotain. - Matti Nykänen
Point
04.01.2014 15:34:49
Bugera v22. En tiiä miks, mutta mieli tekis kovasti. Blackstar on mun makuun lähes täydellisen kuuloinen vahvistin, mutta se on ollut mulla jo niin kauan että haluan vähän vaihtelua ja muutenkin combomallinen ratkasu olis parempi kun tilaa ei ole ihan liikaa.
Jucciz
04.01.2014 18:01:09
Bugera-GASissa on kyllä jo ajatuksen tasolla jotain tosi perverssiä. Siis että ei himoita jonkun putiikkipajan käsintehtyä samanlaista vahvistinta, vaan nimenomaan Bugeraa. No, fantasioivathan ihmiset milloin mistäkin...
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Point
04.01.2014 18:16:44
Jucciz: Bugera-GASissa on kyllä jo ajatuksen tasolla jotain tosi perverssiä. Siis että ei himoita jonkun putiikkipajan käsintehtyä samanlaista vahvistinta, vaan nimenomaan Bugeraa. No, fantasioivathan ihmiset milloin mistäkin...

Kai tää on verrattavissa siihen, että joku tulee kertomaan mulle kuinka hän unelmoi toyota versosta. Ite kato tykkään kuumotella semmosia kitarakamoja, joiden hankkiminen on mun opiskelijabudjetilla tällä hetkellä mahdollista. Olen muutenkin huomannut että musapuolella ei tarvitse maksaa aina miljoonia, jotta saa hyvää laitteistoa.
AngieRainbow
04.01.2014 19:47:43 (muokattu 04.01.2014 19:48:12)
Jucciz: Bugera-GASissa on kyllä jo ajatuksen tasolla jotain tosi perverssiä. Siis että ei himoita jonkun putiikkipajan käsintehtyä samanlaista vahvistinta, vaan nimenomaan Bugeraa. No, fantasioivathan ihmiset milloin mistäkin...

Jukkis on kaappi-Bugerafani. Sillä on treenikämpällä Marsu-stackien takana piilossa muutama Bugera. Soittaa niitä salaa, kun kukaan ei ole näkemässä.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Funkånaut
04.01.2014 20:11:56

AKWM: Kai tää on verrattavissa siihen, että joku tulee kertomaan mulle kuinka hän unelmoi toyota versosta.

Nå ei kyllä ole.

Ite kato tykkään kuumotella semmosia kitarakamoja, joiden hankkiminen on mun opiskelijabudjetilla tällä hetkellä mahdollista. Olen muutenkin huomannut että musapuolella ei tarvitse maksaa aina miljoonia, jotta saa hyvää laitteistoa.

Sama mulla, mutta rajansa kaikella.
"Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti Kuuntelen tämmöistä
Laulava Kylätohtori
04.01.2014 20:13:08
AngieRainbow: Jukkis on kaappi-Bugerafani. Sillä on treenikämpällä Marsu-stackien takana piilossa muutama Bugera. Soittaa niitä salaa, kun kukaan ei ole näkemässä.

Kaikki sai alkunsa siitä, kun Jucciz ei pienenä saanut omaa Bugeraa, vaan pakotettiin soittamaan vanhalla Marshallilla... :)
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Point
04.01.2014 20:26:49
Funkånaut: Sama mulla, mutta rajansa kaikella.

Itsekään en siis todellakaan osta mitään harley bentonia ja milleniumia ellei oo kyse jostain kitarahihnasta, mikkiständistä tai laitteesta, jolta ei vaadita mitään ihmeitä, vaan olen nimenomaan vaativa näitä kamoja kohtaan. Kuitenkin edullisemmasta hintaluokasta löytyy tosi paljon hyviä juttuja, jotka täyttää mun laatuvaatimukset.

Ps. Älkää oikeasti ostako milleniumin mitään ständejä. Ne on aika pelkästään paskoja. Itse olen ostanut varmaan 20 erilaista ja aina vaan vahingossa menee ostoskoriin lisää, kun se halpa hinta houkuttelee niin kovasti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)