Aihe: Kakkoskitara
1
Antti1
18.11.2002 15:52:39
Niin onko teillä jollain jotain ehdotuksia kakkoskitaraksi? Siis hevikepin rinnalle jotain hieman rokimpaa, ei floikkaa. En siis kuitenkaan mitään les paul -soundeja hae. Ja halpakin tarttis olla, kun tosiaan vain kakkoskitaraksi ajattelin.. Oon ajatellu tota Yamaha Pacifica 112:sta. Tiedän että on ihan hyvä soittaa, mutta soundeista ei ole oikein tietoa, kun akustisesti olen koittanut. Niin että onko mikit soundiltaan ensialkuun käyvät ja huriseeko pahasti? Onko jotain muita ehdotuksia kitaraksi? Ja jos joku haluaa luopua omasta 112:staan alle thomannin hintojen, otan tarjouksia harkintaan.
Härski
18.11.2002 15:56:41
No siis Squierin Affinity Tele on ehdottomasti kuin kakkoskitaraksi tehty. Se on rockahtava ja HALPA.
Juicy
08.09.2009 01:15:48 (muokattu 08.09.2009 02:42:37)

Aloittajalle suosittelisin Squierin Classic Vibe Teleä, vaikka onkin vähän hintavampi kuin Affinityt.

=)

E: Huom! Olet kirjoittamassa yli 2485 päivää vanhaan ketjuun!
"...pala kaulam yhdem elimem, pitkä tappi."
Antti1
08.09.2009 01:26:18
Juicy: Aloittajalle suosittelisin Squierin Classic Vibe Teleä, vaikka onkin vähän hintavampi kuin Affinityt.

=)

Mä luulen, että aloittaja on 7 vuoden aikana jo löytänyt jonkun halvan rokkikepakon. ;)
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
elsewhere
08.09.2009 02:35:22
Classic Vibe Tele on silti täydellinen halpa rokkikepukka :)
~ Love broke out and I forgot it's war.
250768
08.09.2009 06:20:38
Käyppä kokeilemassa vintagen kitaroita.Noi ovat hinta laatu suhteeltaan aika hyviä.Turussa varmaan Huimalumous eli makkosmusiikki myy noita.Hinnat pyörivät siellä 250-350 euron paikkeilla .
Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä.
250768
08.09.2009 06:29:02
Ja kaikki alle 10v soittaneet ovat aloittelijoita ja sitten kun pääsette siitä hevi rämpytyksestä ohi olette jo loikanneet kokeneemman puolelle ja alatte kehittyä soittajina.
Aina on palattu les pauliin mutta pitäähän ne kaikki kitarat läpi käydä.
TTV
08.09.2009 06:45:32
250768: Ja kaikki alle 10v soittaneet ovat aloittelijoita ja sitten kun pääsette siitä hevi rämpytyksestä ohi olette jo loikanneet kokeneemman puolelle ja alatte kehittyä soittajina.

Harvalla muusikolla kokonaissoittoaika yltää kymmeneen vuoteen ja vaikka yltäisikin, ei se vielä todista mitään. Jos he-vi räm-pyt-te-ly kestää kauan, onko syytä huolestua vai voiko siitä vielä kehittyä?
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
Antti1
08.09.2009 10:46:46
250768: Ja kaikki alle 10v soittaneet ovat aloittelijoita ja sitten kun pääsette siitä hevi rämpytyksestä ohi olette jo loikanneet kokeneemman puolelle ja alatte kehittyä soittajina.

Miten tää nyt mahtaa liittyä mihinkään? Ilmeisesti kuitenkin määritelmäsi mukaan olen "kokeneemman puolella". ;)

Niin ja tosiaan, jos ei selväksi tullut: mitään kitaraa en todellakaan ole etsimässä, tää ketjun nosto oli vaan tommonen jekku eräältä herralta. Niitä kitaroita on tämän hetkeen tarpeille ihan riittävästi, tuo mainittu Telecaster mukaanlukien.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)