Mulla on putkivahvari, säröt joko siitä tai purkeista, ja wah, mutta jostain pitäisi saada modulaatiot, delayt ja reverbit. Line 6:sen m9 olisi koon puolesta aika jees, siinä olis myös looperi ja viritin. Tc:n Nova Systemiä on kehuttu, mutta vaihtoehtoja on paljon vähemmän kuin m9:ssä, siinä tosin saa 8 efektiä kerralla päälle, mutta viritin on kuulemma aika huono, eikä ole loopperia. Boss me-70 olis aika edukas, mutta kattaus on myös vaisumpi, koko isompi ja "en mä tiiä, kun en oikein välitä bossista.. (Oma hlökohtainen valinta, mulla on ollut gt-6)" Olisko muita ehdotuksia? Räkkikamoihin en aio sekaantua. Joskus ehkä vielä opin soittamaan? |
jmihatsu: Mulla on putkivahvari, säröt joko siitä tai purkeista, ja wah, mutta jostain pitäisi saada modulaatiot, delayt ja reverbit. Line 6:sen m9 olisi koon puolesta aika jees, siinä olis myös looperi ja viritin. Tc:n Nova Systemiä on kehuttu, mutta vaihtoehtoja on paljon vähemmän kuin m9:ssä, siinä tosin saa 8 efektiä kerralla päälle, mutta viritin on kuulemma aika huono, eikä ole loopperia. Boss me-70 olis aika edukas, mutta kattaus on myös vaisumpi, koko isompi ja "en mä tiiä, kun en oikein välitä bossista.. (Oma hlökohtainen valinta, mulla on ollut gt-6)" Olisko muita ehdotuksia? Räkkikamoihin en aio sekaantua. Ihannetilanne olisi toki erillispedaalit, mutta kun rahatilanne ei salli :-( Siinä tapauksessa pitäisi myydä ekaks vahvari, ja hommata halvempi tilalle, että sais hommattua riittävän kasan pedaaleita... Hyvä vahvari lienee kuitenkin tärkeämpi kuin kasa pedaaleita? Joskus ehkä vielä opin soittamaan? |
jmihatsu: ...pitäisi myydä ekaks vahvari, ja hommata halvempi tilalle, että sais hommattua riittävän kasan pedaaleita... Tämä on todellisen kamarunkkarin kommentti... ;) Hyvä vahvari lienee kuitenkin tärkeämpi kuin kasa pedaaleita? Kyl vaa mnää ole sama miält... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |