mopar 27.12.2013 19:46:09 | |
---|
Hynkel: Vibramate-sovitin on juu. Toimiva systeemi. Olen yllättynyt miten hyvin toi pitää virettä. Tiedän hyvin että monen mielestä tällainen lähentelee rikollista toimintaa, mutta sormea pyllyyn niille. Eikös tossa ois hyvä olla rullatalla. Muistaakseni jossain kokeilin tommosta ja minusta kammen käyttö väänteli tallaa ikävän näköisesti. Paksummat kielet kun ei liu'u tallapaloissa. http://muusikoiden.net/dyn/users/112469.jpg |
Hynkel 27.12.2013 20:07:50 (muokattu 27.12.2013 20:08:44) | |
---|
Grugi: Ei kai siillä ole väliä jos homma toimii, tollasta vois kokeilla omaan kitaraan kun ei tule oikeastaan mitään pysyvää damagea kaiketi? Ei tule mitään damagea ei, jos Vibramate käytössä. Niitä on vain kassos sellaisia kitarapolliiseja, joiden mielestä vibratalla ja Les Paul rikkovat universumin harmoniaa. En tiedä rullatallasta, hyvin näyttäisi pelaavan ilmankin. Katsotaan miten toimii, ja sitten rullatalla kehiin jos tulee tarve. Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. |
JaaGeRMaisTeR 27.12.2013 20:11:57 | |
---|
Hynkel: Ei tule mitään damagea ei, jos Vibramate käytössä. Niitä on vain kassos sellaisia kitarapolliiseja, joiden mielestä vibratalla ja Les Paul rikkovat universumin harmoniaa. En tiedä rullatallasta, hyvin näyttäisi pelaavan ilmankin. Katsotaan miten toimii, ja sitten rullatalla kehiin jos tulee tarve. Toisaalta les paul ja bigsby on jotain uskomattoman hienoa. |
Hynkel 27.12.2013 20:18:13 (muokattu 27.12.2013 20:27:40) | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Toisaalta les paul ja bigsby on jotain uskomattoman hienoa. Kyllä, niin minustakin! Ehdottomasti! Floikkakin sopii, mutta kun ei jaksa niitä lukkoja ja se on muutenkin niin pirun hankala routtauksineen. Lifeson Axcess Les Paul olisi kyllä unelmien täyttymys. E: tuossa on siis Vibramaten lisäksi vielä se niiden String Spoiler, joka asettuu nätisti paikoilleen ja tuntuu jotenkin ihmeellisesti auttavan vireeseen, mikä ei kai ole laitteen tarkoitus. Mutta parempi näin. Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. |
Bosambo 27.12.2013 20:28:18 | |
---|
Kun suojaus petti hetkeksi, takertui torilta hihaan kauniskantinen Tokai LS 95. Prkl kun ehtis vaan käydä hakemassa pois. |
Vilpur1 27.12.2013 20:44:16 | |
---|
Hynkel: Kyllä, niin minustakin! Ehdottomasti! Floikkakin sopii, mutta kun ei jaksa niitä lukkoja ja se on muutenkin niin pirun hankala routtauksineen. Lifeson Axcess Les Paul olisi kyllä unelmien täyttymys. Ite pidin vielä jokin aika sitten Lifeson Axcesseja rumimpina Les Pauleina ikinä. Jotenkin nyt kuitenkin silmä on noihin tottunut ja olis mielenkiintosta päästä kokeileen. Tuo kaulan ja bodyn liittymäkohta kiinnostaa erityisesti, ei sillä että perinteisessä mallissa mitään vikaa olis. I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
PapaGomez 27.12.2013 21:54:16 | |
---|
Tämmöinen tuli epähuomiossa kotiutettua kun lähellä sattui olemaan: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12746897/LC1.jpg Kyseessä siis Tokai LC-85S. On hyvä, varsinkin nyt kun säädöt on kohdillaan ja 11-50 -setti lyöty kiinni. Tanakka soundi, hyvä tatsi ja komea kuin mikä. |
arppah8 27.12.2013 22:08:41 | |
---|
Torilta löytyi G-Labin GSC-1 efektilooppi/midiohjainpedaali. Pääsee vihdoin eroon monen napin polkemisrumbasta soundista toiseen pääsemiseksi. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
AngieRainbow 28.12.2013 00:06:22 | |
---|
ESP Custom Shop FX (Korpiklaanin Jonnen vanha kitara) http://muusikoiden.net/dyn/users/118963.jpg Täytyy yksi heavy-kirves kirves olla. Tämä kitara muutti käsitykseni EMG-mikeistä ja aktiivielektroniikasta. Body ja kaula hondurasmahonkia, kannessa ja lavassa AAA-loimuvaahteraa, otelauta mustaa eebeniä. Loistava keppi. Äijä meininki. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Confidentum 28.12.2013 00:37:02 | |
---|
Vielä piti intoutua vanhoilla laiskoilla päivillä ostamaan Buddan Superdrive II 30w nuppi...ei muuten, mutta kun halavalla sai Potikka kaakkoon! |
Hynkel 28.12.2013 00:54:17 | |
---|
AngieRainbow: ESP Custom Shop FX (Korpiklaanin Jonnen vanha kitara) http://muusikoiden.net/dyn/users/118963.jpg Täytyy yksi heavy-kirves kirves olla. Tämä kitara muutti käsitykseni EMG-mikeistä ja aktiivielektroniikasta. Body ja kaula hondurasmahonkia, kannessa ja lavassa AAA-loimuvaahteraa, otelauta mustaa eebeniä. Loistava keppi. Äijä meininki. Hieno. Viikon sisään torilla. Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. |
AngieRainbow 28.12.2013 01:14:43 (muokattu 28.12.2013 01:40:33) | |
---|
Poistettu What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Laulava Kylätohtori 28.12.2013 09:55:23 | |
---|
PapaGomez: Tämmöinen tuli epähuomiossa kotiutettua kun lähellä sattui olemaan: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12746897/LC1.jpg Kyseessä siis Tokai LC-85S. On hyvä, varsinkin nyt kun säädöt on kohdillaan ja 11-50 -setti lyöty kiinni. Tanakka soundi, hyvä tatsi ja komea kuin mikä. Huh! On se vaan komea! Lieköhän sama yksilö, josta väänsin vaihtokauppaa, mutta joulun perkele vei rahat ja vaihto jäi tekemättä. Joulu mänt, samoin rahat, mutta on se niin hieno, että jossain kohtaa hommaan vielä tuollaisen... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
PapaGomez 28.12.2013 10:16:10 (muokattu 28.12.2013 10:43:39) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Huh! On se vaan komea! Lieköhän sama yksilö, josta väänsin vaihtokauppaa, mutta joulun perkele vei rahat ja vaihto jäi tekemättä. Joulu mänt, samoin rahat, mutta on se niin hieno, että jossain kohtaa hommaan vielä tuollaisen... Jos kyseessä oli täälläpäin oleva ja ihan juuri äsken niin voi olla. Tarjosin tästä itse toissapäivänä jolloin joku muu oli vielä "jonossa", mutta sain sitten kuitenkin. Pientä elämänjälkeä tuossa on, lähinnä takana olevan vyönsolki-ihottuman muodossa. Par pientä kolhua. Nauhat ja kaula onkin sitten huippukunnossa. EDIT: Pari lisäkuvaa: https://www.dropbox.com/sh/xeacfyw160g9hzc/H_-TfihJfe |
Laulava Kylätohtori 28.12.2013 14:25:20 | |
---|
PapaGomez: Jos kyseessä oli täälläpäin oleva ja ihan juuri äsken niin voi olla. Tarjosin tästä itse toissapäivänä jolloin joku muu oli vielä "jonossa", mutta sain sitten kuitenkin. Pientä elämänjälkeä tuossa on, lähinnä takana olevan vyönsolki-ihottuman muodossa. Par pientä kolhua. Nauhat ja kaula onkin sitten huippukunnossa. EDIT: Pari lisäkuvaa: https://www.dropbox.com/sh/xeacfyw160g9hzc/H_-TfihJfe Väännä vaan veistä haavassa. ;) Mikkeinä Duncanin JB/Jazz. Mahtoikohan olla mulle varauksessa yrittäessäni raapia pennosia kasaan, mutta joulu se pilasi taas tämänkin... Onneksi noita on vähän väliä torilla, suurempi ongelma on raha. Mielessä kävi myös, jos tilaisi Japaniasta vähän paremman mallin. Taitaa vaan alvien kanssa tulla liian kalliiksi... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
madcow2 28.12.2013 16:29:31 | |
---|
Joulukuusen alta löytyi Pod HD -munuainen. Ihan kiva lelu, mutta tuskin on mulla ensi jouluun asti. Syynä epäselkeä käyttöliittymä ja omien kaiuttimien puuttuminen. Ja tietty soundikin on sitä, mitä voi reilu 200 eurolla olettaa saavansa. Maailman puttepossumaisin mies. |
Tami 28.12.2013 17:31:27 | |
---|
madcow2: Joulukuusen alta löytyi Pod HD -munuainen. Ihan kiva lelu, mutta tuskin on mulla ensi jouluun asti. Syynä epäselkeä käyttöliittymä ja omien kaiuttimien puuttuminen. Ja tietty soundikin on sitä, mitä voi reilu 200 eurolla olettaa saavansa. Kaiuttimen puute on tietysti haaste, mutta soundien puolesta tuossa ei nauhoituskäyttöön pitäis mitään ongelmia olla. Tuo hd-sarja on mun makuun jees jos vain ruuvausintoa on. En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
Tami: Kaiuttimen puute on tietysti haaste, mutta soundien puolesta tuossa ei nauhoituskäyttöön pitäis mitään ongelmia olla. Tuo hd-sarja on mun makuun jees jos vain ruuvausintoa on. Täytyypi laittaa podi koneeseen kiinni ja katsoa mitä kivaa sieltä löytyy. Soundit on tosiaan parempia kuin vaikka pod farmissa tai mun edellisessä cubessa, mutta tietty rajallisuus on läsnä. Esim akustisen kitaran mallinnus on poistettu, vaikka se vielä oli niissä punaisissa munuaisissa. Kyllä tämä asiansa ajaa, mutta kamojen vaihtaminen ja loputon hifistely on minusta paljon kiinnostavampaa kuin soittaminen. :) Maailman puttepossumaisin mies. |
tonhat 28.12.2013 19:07:59 | |
---|
Sullehan se hetken oli, kun haaveilin ATE-55:sta :) Hyvä kitara ja onnea uudelle omistajalle! Laulava Kylätohtori: Väännä vaan veistä haavassa. ;) Mikkeinä Duncanin JB/Jazz. Mahtoikohan olla mulle varauksessa yrittäessäni raapia pennosia kasaan, mutta joulu se pilasi taas tämänkin... Onneksi noita on vähän väliä torilla, suurempi ongelma on raha. Mielessä kävi myös, jos tilaisi Japaniasta vähän paremman mallin. Taitaa vaan alvien kanssa tulla liian kalliiksi... Rockn Roll aint noise pollution |
PapaGomez 28.12.2013 19:20:05 | |
---|
tonhat: Sullehan se hetken oli, kun haaveilin ATE-55:sta :) Hyvä kitara ja onnea uudelle omistajalle! Kiitoksia vaan vielä tätäkin kautta, säätöjen, uusien kielien ja putsauksen sekä otelaudan öljyämisen jälkeen on kyllä melkoinen masiina. :) Itse asiassa niin hyvä, että harkinnassa on toisenkin hankkiminen, haha. Jos vaikka sellainen viininpunainen. |