+makke+ 23.12.2013 17:37:35 | |
---|
Nämä tuli pukinkonttiin hankittua: TC Electronic Spark Mini Booster, Evidence Audio Monorail johtoa ja Evidence Audio SIS Plugeja. Kohta pääsee johdottamaan lautaa uudelleen :) |
the-Antero 24.12.2013 08:15:11 | |
---|
Treeniksellä venailee paketissa Orangen 4x12 kaappi. Jee ja Hyvää Joulua mulle ja kaikille muille m.nettiläisille :) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Gabe 24.12.2013 09:39:43 | |
---|
Analogman Sunbender tuli ostettua, on kiinnostanut jo aika pitkään. |
Shredator 24.12.2013 10:00:21 (muokattu 24.12.2013 10:02:54) | |
---|
Fractal Audion MFC101 ja RJM Effect Gizmo. Midi-ohjelmointia luvassa... Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti. |
Vilpur1 24.12.2013 10:22:09 | |
---|
the-Antero: Treeniksellä venailee paketissa Orangen 4x12 kaappi. Jee ja Hyvää Joulua mulle ja kaikille muille m.nettiläisille :) Hyvää, oranssia, joulua! I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
Moyhiss 24.12.2013 18:56:04 | |
---|
|
Lancelot 24.12.2013 22:49:22 | |
---|
|
Confidentum 24.12.2013 23:22:10 | |
---|
Jokunen NOS Tube Potikka kaakkoon! |
rize88- 25.12.2013 01:11:52 | |
---|
ReBeat: Kuuden euron pintaan saa tollasia adapteri-satseja: http://www.ebay.com/itm/370634573477 IDE- tai SATA-levy kytketään tohon USB johtoon. Mukana tulevasta virtalähteestä saa virrat. Tossa kyseisessä myyntikohteessa tuli mukana tosin kuvan mukainen usa-mallinen virtajohto, mutta ihan perus maadotettu virtajohto tohon poweriin käy. Mulla on ollut 24/7 käytössä yks Samsungin IDE-levy ja hyvin toimii. Ajattelin kokeilla josko toimis pitkän jatkojohdon kanssakin niin vois laittaa pari lisälevyä pyörimään jonnekin kauemmas koneesta. No eipä tuo hullumpi systeemi olisi.. IDE/ SATA levyjäkin saa varmaan pikapuoliin senverran ku viittii kantaa, kun lopettavat Xp- päivitystuen alkuvuodesta. |
hallu 26.12.2013 23:01:43 | |
---|
Jaha, torilta löysin tuosta ihannaapurista SKB:n tekemän Fenderin orkkislaukun. Halvalla sain ja siihen muutti nyt aluksi bajatele. Nyt on kaikille kitaroille kovakeissi ja voin noilla pussukoilla heittää vesilintua. Ehkä saatan laittaa vielä Fenderin orkkis deluxe tveedkotelon mutta ei ole ihan pakko ja kyllä näillä nyt pärjää. Ei onni tule ostamalla. Onni tulee soittaen ja lauluja tehden |
tonhat 27.12.2013 10:36:03 | |
---|
Pyhien ajan hankinnat, Tokai Blazing fire tele ja Fenderin mehikaani tele. Hetkeksi riittää taas touhua noiden parissa. Rockn Roll aint noise pollution |
Gabe 27.12.2013 14:00:32 | |
---|
Gabe: Analogman Sunbender tuli ostettua, on kiinnostanut jo aika pitkään. Fulltone 69 MK1 (Se isompi koppainen malli NKT 275-transistoreilla.) Sunbenderin kaveriksi. Fuzz osasto alkaa olla kunnossa. |
Laulava Kylätohtori 27.12.2013 14:02:53 | |
---|
Gabe: Fulltone 69 MK1 (Se isompi koppainen malli NKT 275-transistoreilla.) Sunbenderin kaveriksi. Fuzz osasto alkaa olla kunnossa. Samat trankut kuin Soul-Benderissä? Mielenkiintoista. Kuinka paljon soundissa on eroa? Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 27.12.2013 14:56:08 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Samat trankut kuin Soul-Benderissä? Mielenkiintoista. Kuinka paljon soundissa on eroa? Se on vasta postin kyydissä, Joulu häiritsee nyt pahasti minun kamarunkkausta. :-) Mutta Soul Bender on väsätty 3 transistorisen MkIII version mukaan ja Sunbender taas 2 transistorisen MK 1.5 version mukaan, eli eroja varmasti löytyy. Odotan mielenkiinnolla, voin pistää tarkempaa raporttia myöhemmin. |
Laulava Kylätohtori 27.12.2013 15:03:49 (muokattu 27.12.2013 15:04:40) | |
---|
Gabe: Se on vasta postin kyydissä, Joulu häiritsee nyt pahasti minun kamarunkkausta. :-) Mutta Soul Bender on väsätty 3 transistorisen MkIII version mukaan ja Sunbender taas 2 transistorisen MK 1.5 version mukaan, eli eroja varmasti löytyy. Odotan mielenkiinnolla, voin pistää tarkempaa raporttia myöhemmin. Juu, pistä ihmeessä mietteitä. Itsekin tuota '69 mietin, mutta epäilin sitä liian "paksuksi" ja bassokkaaksi itselle. Piti oikein nettiä selata, kun olen tuota Soul-Benderiä aina mk IV:ksi sanonut (III lienee kuitenkin oikea malli, kuten Gabe sanoi). Ainakin wikipedian mukaan III ja IV olisivat samoja kytkiksiä eri koteloissa. Ainakin S0r0n IV-klooni oli todella lähellä Soul-Benderiä, joten huhuissa lienee perää? Onko kellään varmaa tietoa, en pidä wikipediaa varmana tietolähteenä.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 27.12.2013 16:33:49 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Juu, pistä ihmeessä mietteitä. Itsekin tuota '69 mietin, mutta epäilin sitä liian "paksuksi" ja bassokkaaksi itselle. Piti oikein nettiä selata, kun olen tuota Soul-Benderiä aina mk IV:ksi sanonut (III lienee kuitenkin oikea malli, kuten Gabe sanoi). Ainakin wikipedian mukaan III ja IV olisivat samoja kytkiksiä eri koteloissa. Ainakin S0r0n IV-klooni oli todella lähellä Soul-Benderiä, joten huhuissa lienee perää? Onko kellään varmaa tietoa, en pidä wikipediaa varmana tietolähteenä.... Voinhan minä tuon jossain välissä vaikka lainaan pistää jos tekee mieli tuokin vielä kokea? Aiempien juttujemme perusteella veikkaisin kuitenkin että et siihen niin palavasti ihastu. :-) Tiedot noista bendereistä on ihan muistin syövereistä heitetty, tietäjät korjatkoon. Tuo MK 1.5 vaikuttaa vähän fuzz facen ja benderin välimuodolta. Se sinun Soul Bender oli kyllä kutkuttavan hyvä, mielenkiinnolla odotan miltä Analogman kuulostaa siihen verrattuna. |
Hynkel 27.12.2013 19:15:29 | |
---|
Bigsby Lespaan. Kuvissa. Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. |
Grugi 27.12.2013 19:28:06 | |
---|
Hynkel: Bigsby Lespaan. Kuvissa. Onkos Vibramate mallia vaiko jotain muuta? The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Grugi: Onkos Vibramate mallia vaiko jotain muuta? Vibramate-sovitin on juu. Toimiva systeemi. Olen yllättynyt miten hyvin toi pitää virettä. Tiedän hyvin että monen mielestä tällainen lähentelee rikollista toimintaa, mutta sormea pyllyyn niille. Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. |
Grugi 27.12.2013 19:39:26 | |
---|
Hynkel: Vibramate-sovitin on juu. Toimiva systeemi. Olen yllättynyt miten hyvin toi pitää virettä. Tiedän hyvin että monen mielestä tällainen lähentelee rikollista toimintaa, mutta sormea pyllyyn niille. Ei kai siillä ole väliä jos homma toimii, tollasta vois kokeilla omaan kitaraan kun ei tule oikeastaan mitään pysyvää damagea kaiketi? The only true wisdom is in knowing you know nothing. |