päänahka 13.05.2004 23:24:23 | |
---|
Tuli vaan jostain mieleen Aghora, jota en itse kuuntele, enkä muista edes tarkaan millaista musiikkia, onko alavireessä. Mutta tiukkaa paukuttelua ja itämaaprogevääntöä kummiski. Soolot on perseestä. |
MattiAuer 13.05.2004 23:42:07 | |
---|
Oho, mun ennätys muusikoiden.nettiä viikossa on vaan reilut 50h! No kyllä minä töissä joskus jotakin muutakin teen kuin roikun m.perseessä. Hyvin harvoin tietysti kyllä. Kun ei maailmalla tapahdu, niin ei oo mullakaan tekemistä. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
7-kielisiä ja baritonikitaroita ei lasketa! :) Itse suosittelen myös tuota Entombedin Clandestinen katsastamista. http://www.supremecourtband.fi |
elementti 14.05.2004 07:34:32 | |
---|
Eikös Static-Xllä ole Cssä kitarat? Vai C#? Jotain sinnepäin. Sielläkin löytyy ainakin vähän. "Holy Jesus, what are these goddamn animals?!" |
päänahka 14.05.2004 11:18:02 | |
---|
7-kielisiä ja baritonikitaroita ei lasketa! :) Eihän 7-kielinen eroa 6-kielisestä mitenkään muuten kuin että siinä on ylimääräinen kieli, mikä ei muuta soundia miksikään. Niin, onhan siinä paksumpi alakieli mutta niitä saa kaupasta. Soolot on perseestä. |