Aihe: Halvemmat "ES-335":et
1 2 3 4 515 16 17 18 1946 47 48 49 50
YarZoo
20.12.2013 17:14:46 (muokattu 21.12.2013 13:27:04)
Tänään 20.12 meni Tokain ES-60 SB huuto.netissä hintaan 255 eur. Joku nappas oivallisen sävellapion sanoisin kohtuuhinnalla.

edit: jotta jompsis.
S.N.A.F.U
Laulava Kylätohtori
20.12.2013 18:56:14
YarZoo: Tänään 20.12 meni Tokain ES-60 SB huuto.netissä hintaan 255 eur. Joku nappas oivallisen sävellapion sanoisin kohtuuhinnalla.

edit: päivämäärä että voidaan seurata milloin se pompsahtaa myyntiin vähintään satasen kalliimpana.

edit edit: eikä siis ollu mulla myynnissä, en olis myyny noin halvalla!

Mahtaako saada yli 300 tuollaisesta. Itse ostamani oli torilla varmaan yli kuukauden ja sain sen posteineen 300. Siisti kuin mikä, pussi, hihna ja Gibsonin mikit. Myin sen tappiolla meidän basistille, mutta sain sentään enemmän kuin tuo...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
darrell
20.12.2013 23:41:43
YarZoo: Tänään 20.12 meni Tokain ES-60 SB huuto.netissä hintaan 255 eur. Joku nappas oivallisen sävellapion sanoisin kohtuuhinnalla.

edit: päivämäärä että voidaan seurata milloin se pompsahtaa myyntiin vähintään satasen kalliimpana.

edit edit: eikä siis ollu mulla myynnissä, en olis myyny noin halvalla!

Myynnissä ei ole pelkästään kyse myyntihinnasta, vaan myös myyntipäätöksestä. Jos on päättänyt myydä, niin hinta pitää laittaa sellaiseksi, että menee kaupaksi halutulla aikataululla.

Olen itse myynyt monta kitaraa pois tietäen, että ne menee eteenpäin. Mitä sitten. Aivan sama. En myyntipäätöksen jälkeen halua roikottaa kitaraa torilla viikkoja.
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
Laulava Kylätohtori
21.12.2013 08:29:06
darrell: Myynnissä ei ole pelkästään kyse myyntihinnasta, vaan myös myyntipäätöksestä. Jos on päättänyt myydä, niin hinta pitää laittaa sellaiseksi, että menee kaupaksi halutulla aikataululla.

Olen itse myynyt monta kitaraa pois tietäen, että ne menee eteenpäin. Mitä sitten. Aivan sama. En myyntipäätöksen jälkeen halua roikottaa kitaraa torilla viikkoja.

Komppia tälle. Välillä tulee takkiin, mutta parempi niin kuin roikottaa vehkeitä torilla viikkoja tai kuukausia...
Hynkel
21.12.2013 08:58:06
Laulava Kylätohtori: Komppia tälle. Välillä tulee takkiin, mutta parempi niin kuin roikottaa vehkeitä torilla viikkoja tai kuukausia...

Paitsi jos on valmis roikottamaan. Ei kai siinä mitään vikaa ole, etenkin kun kalliimpi kama liikkuu hitaasti.
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
Laulava Kylätohtori
21.12.2013 09:06:06
Hynkel: Paitsi jos on valmis roikottamaan. Ei kai siinä mitään vikaa ole, etenkin kun kalliimpi kama liikkuu hitaasti.

Joo, eihän siinä mitään pahaa ole. Itse olen sen verran malttamaton, etten jaksa roikottaa tavaraa torilla, vaan myyn sen mieluummin halvemmalla. Ja yleensä rahoitan myynnillä seuraava jo katsottua kohdetta, joka tietysti osaltaan lisää "kiirettä".

Mutta jos ei ole kiirettä ja myyntikohde on arvokkaampi, niin parempihan se on vähän odotella ja saada paremmat rahat. En olisi itsekään valmis satojen eurojen tinkaamiseen, vaan myymäni romu on yleensä pedaaleita tai halvemman/keskitason kitaroita...

Mutta kuten yllä jo todettiin, niin kun olen itse myyntipäätöksen tehnyt, niin haluan myymästäni tuotteesta eroon mahdollisimman pian. Ei itseä ainakaan huvita käyttää enää sellaita, jonka olen päättänyt myydä. Ymmärrän kyllä nitäkin, jotka soittelevat aktiivisesti myynnissä olevilla soittimilla, eikä siksi koe kiirettä niiden myymisellä. Subjektiivista kaikki, ei kai näissä ole oikeita tai vääriä tapoja...
Hynkel
21.12.2013 10:05:43 (muokattu 21.12.2013 10:06:08)
Joo, itsellä se on siitä arvosta pitkälti kiinni. Itse laitoin illalla torille aikas kalliin Custom Shop straton, mikä ei varmastikaan mene heti kaupaksi kun hintaa on 2100€, vaikka reilun 3000€ maksaakin uutena... Les Paulia himoitsen, joten olen valmis tuon vaihtamaankin. Siksikään en viitsi laittaa mitään puolentoista tonnin pyyntiä, koska sillä en LP:tä (himoitsemaani) saa. Odottelen ja odottelen tarvittaessa, ja jos GAS menee ohi ennen kauppoja, otan pois torilta hyvän kitaran.
Lancelot
21.12.2013 10:10:47
Hynkel: Joo, itsellä se on siitä arvosta pitkälti kiinni. Itse laitoin illalla torille aikas kalliin Custom Shop straton, mikä ei varmastikaan mene heti kaupaksi kun hintaa on 2100€, vaikka reilun 3000€ maksaakin uutena... Les Paulia himoitsen, joten olen valmis tuon vaihtamaankin. Siksikään en viitsi laittaa mitään puolentoista tonnin pyyntiä, koska sillä en LP:tä (himoitsemaani) saa. Odottelen ja odottelen tarvittaessa, ja jos GAS menee ohi ennen kauppoja, otan pois torilta hyvän kitaran.

Koitappa jos vaikka Angie vaihteeks himoitsis CS Fenkkua, ja antaisi sulla LP:n vaihdossa;)
Dunga
21.12.2013 10:15:36
Hynkel: Joo, itsellä se on siitä arvosta pitkälti kiinni. Itse laitoin illalla torille aikas kalliin Custom Shop straton, mikä ei varmastikaan mene heti kaupaksi kun hintaa on 2100€, vaikka reilun 3000€ maksaakin uutena... Les Paulia himoitsen, joten olen valmis tuon vaihtamaankin. Siksikään en viitsi laittaa mitään puolentoista tonnin pyyntiä, koska sillä en LP:tä (himoitsemaani) saa. Odottelen ja odottelen tarvittaessa, ja jos GAS menee ohi ennen kauppoja, otan pois torilta hyvän kitaran.

Ilmoituksesi kuva ja speksit eivät ihan täsmää tuohon profiilisi kitaraan ;)

Kuvassa ja speksilinkissä kerrotaan 21 nauhaisesta kitarasta mutta tossa sun kepissä näyttää olevan 22.
War... war never changes.
Hynkel
21.12.2013 11:00:08 (muokattu 21.12.2013 11:07:52)
Void: Ilmoituksesi kuva ja speksit eivät ihan täsmää tuohon profiilisi kitaraan ;)

Kuvassa ja speksilinkissä kerrotaan 21 nauhaisesta kitarasta mutta tossa sun kepissä näyttää olevan 22.

FUCK, kiitos huomiosta, laitanpa tässä juuri uutta kuvaa!!!!!

E: No niin, nyt on vaihdettu kuvat, kiitos vielä huomiosta - tarkoitukseni oli tietysti huijata kaikkia 21-nauhafanaatikkoja ostamaan tuo minun... mutta eeppisesti pieleen :)

Lancelot: Olimme jo Anssin kanssa puheissa, mutta ei ihan vaihdokit natsaa!
kekkuliheikki
21.12.2013 11:37:29
Ei liiku Essi viela. Renkaanpotkijoita ennatysmaara.
En allekirjoita.
AngieRainbow
21.12.2013 11:41:00 (muokattu 21.12.2013 11:41:56)
Hynkel: FUCK, kiitos huomiosta, laitanpa tässä juuri uutta kuvaa!!!!!

E: No niin, nyt on vaihdettu kuvat, kiitos vielä huomiosta - tarkoitukseni oli tietysti huijata kaikkia 21-nauhafanaatikkoja ostamaan tuo minun... mutta eeppisesti pieleen :)

Lancelot: Olimme jo Anssin kanssa puheissa, mutta ei ihan vaihdokit natsaa!

Unelmien strato löytyy jo talosta. Samoin ES-335. Tämä LP on mun ainoa kitara joka on tehty 80-luvun jälkeen. Vähän liian paksu on kuitenkin kaula noissa historic-sarjan (R7,R8,R9) kitaroissa. Vaihdossa kiinnostaa vanhemmat les paulit vähän ohuemmalla kaulla tai rahalliset tarjoukset.

Tämä on kyllä melkoinen ketju :) Mutta mikäs siinä. Melkoinen on koko muusikoiden.netin keskustelupalsta.

Ihan otsikkkoon liittyen, mulla oli joskus semmonen halpa Ibanezin 335-kopsu, johon oli vaihdettu Duncanin mikit. Se oli hintaisekseen tosi hyvä. Sitten oli Gibson 2010 ES-335, mutta se ei missään nimessä vedä vertoja tällä nyksyiselle -84 Gibson ES-335 Dot:ille.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Jytäurpo
21.12.2013 13:25:35
kekkuliheikki: Ei liiku Essi viela. Renkaanpotkijoita ennatysmaara.

Huh huh, luulis tohon hintaan menevän silmänräpäyksessä.
"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P.
Jucciz
21.12.2013 14:09:31 (muokattu 21.12.2013 14:14:12)
AngieRainbow: Vähän liian paksu on kuitenkin kaula noissa historic-sarjan (R7,R8,R9) kitaroissa.

No mutta sun R9:ssä oli täydellinen kaula. Sen ymmärrän, jos R8 tuntuu turhan paksulta, mutta hitto kun menit hukkaamaan sen R9:n.

Mutta kysäsepä, josko jniska luopuis Traditionalistaan ja vaihtaisitte pauleja päikseen, sopivan välirahan kanssa tietty. Vanhempihan se ei oo, mut kaula on taatusti ohkasempi.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
AngieRainbow
21.12.2013 15:54:02
Jucciz: No mutta sun R9:ssä oli täydellinen kaula. Sen ymmärrän, jos R8 tuntuu turhan paksulta, mutta hitto kun menit hukkaamaan sen R9:n.

Mutta kysäsepä, josko jniska luopuis Traditionalistaan ja vaihtaisitte pauleja päikseen, sopivan välirahan kanssa tietty. Vanhempihan se ei oo, mut kaula on taatusti ohkasempi.

Tätyy kysyä. Kyllä vaihdot aina onnistuu, jos väliraha saadaan kohdalleen. Tässä on tänään tarjottu jo kolmea kitaraa vaihdossa tosta R8:sta, mutta yksikään ei ole LP ja välirahat eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.

Kaulaprofiili on itselläni vielä vähän hakusessa. Sen ei tarvitse olla niin paksu kuin R9:ssä, mutta ei myöskään se kaikista ohuin. Rounded 50s tms. "sopiva".
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
mattim
21.12.2013 20:46:37

AngieRainbow: Tätyy kysyä. Kyllä vaihdot aina onnistuu, jos väliraha saadaan kohdalleen. Tässä on tänään tarjottu jo kolmea kitaraa vaihdossa tosta R8:sta, mutta yksikään ei ole LP ja välirahat eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.

Kaulaprofiili on itselläni vielä vähän hakusessa. Sen ei tarvitse olla niin paksu kuin R9:ssä, mutta ei myöskään se kaikista ohuin. Rounded 50s tms. "sopiva".

Pistin pikaviestiä. 2006 standardi olisi vaihdokiksi.

Matti
.
kekkuliheikki
22.12.2013 14:42:05
Ei liiku Essi.

Pistin parempia kuvia jos se auttaisi.
En allekirjoita.
kekkuliheikki
22.12.2013 14:56:37
Lancelot: Ehkä siksi koska kaikki havittelee tuota Teradaa jolle Essi ei pärjännyt, muuta vähän myyntipuhetta houkuttelevammaksi:)

Jahas. Kokeillaan.
En allekirjoita.
mattim
22.12.2013 15:09:47 (muokattu 22.12.2013 15:10:02)

kekkuliheikki: Ei liiku Essi.

Pistin parempia kuvia jos se auttaisi.

Lisää ilmoon maagiset sanat, "Tulen jouluksi suomeen ja kitara on nähtävissä xxxxx paikassa", vois lähteä liikkeelle vilkkaastikin.
.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)