Hetfield 20.12.2013 14:30:10 | |
---|
paradisesynth: Niin ja siis mennäänhän tässäkin jo kertosäkeeseen: http://www.youtube.com/watch?v=0i_QkAwCgws Äsken kun siis mainitsit että pisimmälle olisi ollut 2003 säkkärin kanssa. Jea. Muistelin, että Änkyrän kiertueella olisivat pisimmälle vetäneet. Jossakin kymmenen vuoden takaisessa Metontour-videossa taisi olla sellainen... "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
SossunRahoil 20.12.2013 14:42:52 | |
---|
Harvesteria ei soitettu? Vain noin muutama sata kertaa vuoden 1989 jälkeen Äh, sekoitin siis eye of the beholderiin!:D "Kokoo kokko."
"Koko kokkoko?"
"Koko kokko." |
Hetfield: Pikaisen juutuubihaeskelun perusteella Frayedin introa on jamiteltu Seattlen ja Nimesin julkaisuilla, mutta miljoonassa muussakin paikkaa vuosien varrella =P Epäilenpä että vaikka menisi äänetyksessä läpi toi Frayed niin jätkät vetäis taas jonku jamin/mash-upin, koska loppuun asti tuskin päästään. Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä. |
Hetfield 20.12.2013 15:08:05 | |
---|
timnicebutdim: Epäilenpä että vaikka menisi äänetyksessä läpi toi Frayed niin jätkät vetäis taas jonku jamin/mash-upin, koska loppuun asti tuskin päästään. No sittenhän sen näkee jos jää listalle. Mutta itse olen sitä mieltä, että Lerssi hikoillen reenaa sen ja soittavat sen kokonaan. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |
Bf109 20.12.2013 22:29:59 | |
---|
SossunRahoil: Äh, sekoitin siis eye of the beholderiin!:D Beholderi, Harvesteri, Bleeding me ja 4 horsemen livenä samalla keikalla olisi kyllä itselleni aika kurkosettiä. Olen aika kahden vaiheilla ostaako lipun vai ei, Porin Sonispheren yleinen rahastus ja porttivittuilu on edelleen vähän turhan hyvin mielessä joten saattaa hyvin olla että Metallica jää väliin. |
paradisesynth 20.12.2013 23:03:28 | |
---|
Bf109: Beholderi, Harvesteri, Bleeding me ja 4 horsemen livenä samalla keikalla olisi kyllä itselleni aika kurkosettiä. Olen aika kahden vaiheilla ostaako lipun vai ei, Porin Sonispheren yleinen rahastus ja porttivittuilu on edelleen vähän turhan hyvin mielessä joten saattaa hyvin olla että Metallica jää väliin. Mä en oo tätä porttivittuilua ikinä ymmärtänyt. Tarkoitan siis sitä, että en itse huomannut minkäänlaista ongelmaa sisäänpääsyn kanssa kirjurinluodossa. Sisälle tuli kyllä mentyä silloin kun joku bändi siellä jo soitti. Jonot liikkui melko sutjakkaasti ja lippu vedettiin viivakoodinlukijalla silmänräpäyksessä. Taisimpa olla eturivissä loppuviimein 'tallican soittessa. Hieno ilta kaikinpuolin. Rahastus/ruokakatastrofin muistan pahalla... |
Rhapa 20.12.2013 23:27:45 | |
---|
paradisesynth: Mä en oo tätä porttivittuilua ikinä ymmärtänyt. Tarkoitan siis sitä, että en itse huomannut minkäänlaista ongelmaa sisäänpääsyn kanssa kirjurinluodossa. Sisälle tuli kyllä mentyä silloin kun joku bändi siellä jo soitti. Jonot liikkui melko sutjakkaasti ja lippu vedettiin viivakoodinlukijalla silmänräpäyksessä. Taisimpa olla eturivissä loppuviimein 'tallican soittessa. Hieno ilta kaikinpuolin. Rahastus/ruokakatastrofin muistan pahalla... Tarkoittanee porttivittuilulla sitä ulospääsyä. Siellähän oli exit kyltit ja pallot sinne ns. takaportille ja lopussa jengi lähti tietenkin sinne painelemaan. Portteja ei avattu ja ei tuosta mikään mellakka kaukana ollut, kun mitään infoa asiasta ei annettu ja porukkaa pidettiin loukussa. Käsittämätöntä touhua. |
Artturi 20.12.2013 23:42:33 | |
---|
Jumaliste nuoriso!! Aikanaan kasi-ysärillä tahkottiin 4 päivää laiva-junaa Hollantiin asti että nähtiin Metallica! (ja Anthrax ja Celtic Frost ja.) Ja hiukkasen pienellä budjetilla mentiin. Ja nytkö te valitatte jostain makkaraperunajonosta? Olkaa vaiti!! |
Rhapa 20.12.2013 23:50:11 | |
---|
Artturi: Jumaliste nuoriso!! Aikanaan kasi-ysärillä tahkottiin 4 päivää laiva-junaa Hollantiin asti että nähtiin Metallica! (ja Anthrax ja Celtic Frost ja.) Ja hiukkasen pienellä budjetilla mentiin. Ja nytkö te valitatte jostain makkaraperunajonosta? Olkaa vaiti!! Keikkajärjestelyillä ei ole paljoakaan tekemistä reissaamisen kanssa. |
allupatukka 21.12.2013 00:57:20 | |
---|
Artturi: Jumaliste nuoriso!! Aikanaan kasi-ysärillä tahkottiin 4 päivää laiva-junaa Hollantiin asti että nähtiin Metallica! (ja Anthrax ja Celtic Frost ja.) Ja hiukkasen pienellä budjetilla mentiin. Ja nytkö te valitatte jostain makkaraperunajonosta? Olkaa vaiti!! Tuli tämä mieleen: http://www.youtube.com/watch?v=Xe1a1wHxTyo :) Kyllä paskat järjestelyt ovat syy valittaa, mikäli haluaa parempia. Hollanti taas ei tule lähemmäksi, valitit tai et, mutta onneksi Metallica tulee nykyään. "Se sktisopatukka kun ei näe omaa patukkaansa pitemmälle eli jää alle senttiin." KooAa |
apropoo 21.12.2013 06:10:43 | |
---|
Kaikkihan tottahan toki haluaa kuulla ton kappaleen. On ne aika jermuja jos sen opettelevat uudelleen ja esittävät 25 vuoden jälkeen faneille. Katotaan ny. Se ei ole metallican vaikeimpia biisejä teknisesti (lukuunottamatta että siinä on aika nopeaa sahausta taustakitarassa muistaakseni) mutta veikkaan että Kirk on harjoittellut sitä sooloa tuli perseen alla. Rakastan bändiä. Katsotaan. |
paradisesynth 21.12.2013 10:59:17 (muokattu 21.12.2013 11:04:40) | |
---|
Rhapa: Tarkoittanee porttivittuilulla sitä ulospääsyä. Siellähän oli exit kyltit ja pallot sinne ns. takaportille ja lopussa jengi lähti tietenkin sinne painelemaan. Portteja ei avattu ja ei tuosta mikään mellakka kaukana ollut, kun mitään infoa asiasta ei annettu ja porukkaa pidettiin loukussa. Käsittämätöntä touhua. Aivan. Päässyt jo unohtumaan tämä poistuminen. Se kyllä kieltämättä kesti ja nyt kun aloin muistelemaan niin taisimpa mennä jonkun porukan perässä aidan yli. Oli kuitenkin aika hyvät fiilikset keikasta ja röökiä taskussa niin eipä se loppujen lopuks niin häirinny tuo hitaus. Edit. vai olikohan niin että raotettiin aitaa |
mrk 21.12.2013 12:27:39 (muokattu 21.12.2013 12:35:18) | |
---|
Porin eka Sonispherehän oli ihan hyvä festari järjestelyiltään, kunhan ei tarvinnut juoda, syödä, käydä vessassa tai päästä alueelta pois. "Short On Long Term Goals" |
apropoo 21.12.2013 12:33:48 | |
---|
mrk: Porin eka Sonispherehän oli ihan hyvä festari järjestelyiltää, kunhan ei tarvinnut juoda, syödä, käydä vessassa tai päästä alueelta pois. Mulla on kiva muisto tuolta kotikaupunkini festareilta: odotin kaljaa. Odotin ja odotin. Odotin vielä vähän lisää. Kaikille muille myytiin. Sitten löin nyrkkini pöytään suutuksissani. Nainen tiskin takaa sanoi jotain siihen suuntaan, että "mee nyt vittuun siitä!" MACHO MAN takanani tarttui minuun kiinni ja heitti minut suoraan päin nuorta tyttöä, joka ei onneksi valittanut minulle, vaan MACHO MANille. |
UltimateGreedo 21.12.2013 17:19:05 | |
---|
apropoo: Mulla on kiva muisto tuolta kotikaupunkini festareilta: odotin kaljaa. Odotin ja odotin. Odotin vielä vähän lisää. Kaikille muille myytiin. Sitten löin nyrkkini pöytään suutuksissani. Nainen tiskin takaa sanoi jotain siihen suuntaan, että "mee nyt vittuun siitä!" MACHO MAN takanani tarttui minuun kiinni ja heitti minut suoraan päin nuorta tyttöä, joka ei onneksi valittanut minulle, vaan MACHO MANille. Mitä voit oppia: Älä juo festareilla kaljaa, tai ainakaan porilaisilla festareilla. |
VIPMetal 21.12.2013 20:42:26 | |
---|
Äänestystilanteesta voi päätellä, että Suomi pitää erityisesti Metallican Slither kipaleesta. Poor twisted me ei jää kauaksi. N. 100 kpl Guitarworld lehtiä myynnissä torilla edullisesti! Kts ilm. |
StJerky 22.12.2013 11:39:36 | |
---|
apropoo: Mulla on kiva muisto tuolta kotikaupunkini festareilta: odotin kaljaa. Odotin ja odotin. Odotin vielä vähän lisää. Kaikille muille myytiin. Sitten löin nyrkkini pöytään suutuksissani. Nainen tiskin takaa sanoi jotain siihen suuntaan, että "mee nyt vittuun siitä!" MACHO MAN takanani tarttui minuun kiinni ja heitti minut suoraan päin nuorta tyttöä, joka ei onneksi valittanut minulle, vaan MACHO MANille. Et siis päässyt edes juttusille tytön kanssa vaan MACHO MAN vei senkin. |
apropoo 22.12.2013 21:06:06 | |
---|
StJerky: Et siis päässyt edes juttusille tytön kanssa vaan MACHO MAN vei senkin. heh, niinpä... :) Onkos porukka nähnyt tätä? Star Spangled Banner ja tuttu kitarakaksikko.. http://www.youtube.com/watch?v=K8IC2-hXR1g |
dehaan 22.12.2013 23:00:23 | |
---|
Börje: Voi juma, mulla oli vähä mieles tehdä tommonen sivu, mutta onneks ei tartte. Pistäkää kaikki jakoon feissis! Moro! Jakakaa tosiaan linkkiä joka paikkaan, mikä vaan mieleen tulee. Perustin tuon sivun reilu viikko sitten ja sillä on kyllä ollut selkee vaikutus tuohon Frayed Endsin pysymiseen listassa. Jatketaan samaan malliin, niin saadaan Frayed lopulliseen settilistaan! Kannattaa myös huomioida ettei äänestä nitä biisejä, mitkä pahiten uhkaa Frayediä tällä hetkellä. Tässä vielä tuo linkki https://www.facebook.com/frayedhelsinki - Lasse |
Hetfield 22.12.2013 23:16:06 (muokattu 22.12.2013 23:16:30) | |
---|
dehaan: Kannattaa myös huomioida ettei äänestä nitä biisejä, mitkä pahiten uhkaa Frayediä tällä hetkellä. Nimeommaa. Päivällä kun tsekkasin tilanteen, niin Nothing Else Matters oli mennyt jo ohi, mutta nyt on taas Frayed edellä. Creeping Deathkin on ihan kannoilla, eli tiukaksi menee mutta jostain niitä ääniä onneksi vyöryy oikeaankin osoitteeseen. "I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off." |