Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 551 52 53 54 5567 68 69 70 71
Seba
26.08.2013 19:04:51

Wolfgang: Maki Kolehmainen tuli toistamiseen vastaan kauppareissulla. Pieni ja pullea mies, jolla kuitenkin molemmilla kerroilla ollut mukana sellainen pitkähkö sedula-hyvännäköinen nainen.

Siihen törmää siuntion s marketissa harva se päivä.
Taisi kyllä suunnitella takaisin espooseen muuttamista.
Liian läski hipsteriksi.
Ali Boom Boom
26.08.2013 19:58:05
Vietin iloisen hellepäivän rannalla Nekromantheon -orkesterin kitaristi/laulajan kera. Norjalaiset hevimiehetkin nauttii näemmä auringosta.
Losing all hope is freedom.
jukkajylli
28.08.2013 13:23:56
Janus: Vaiko Mika-Petteri?

Raka malmi. Multa puuttuu aan pilkut koneesta..
I'm not the one to blame
jukkajylli
28.08.2013 13:26:56
Tampereen yo-talon keikan soundcheckin jalkeen veltto virtanen tuli pummaamaan kielia kolmekieliseen kiaraansa. Ei annettu.
I'm not the one to blame
HaloOfFlies
22.09.2013 09:40:04

Maija Vilkkumaa eilen Kolmen tuuman kuppilassa. Samassa mestassa oli myös Zen Cafen Kari Nylander.

Maijan kanssa juttelin tovin ja Maija kirjoitti nimmarin debyyttilevyynsä, joka mulla oli mukana. Todella sympaattinen ja mukava persoona kaikin puolin.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Epämuusikko
23.09.2013 11:14:38
Levykaupassa tuli vastaan se yks basisti. Se lyhyehkö jätkä.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Velli
23.09.2013 12:15:17
Onhan noita kotimaisia tullut jokunen tavattua. Yksi miellyttävimmistä tapaamisista oli Matti Eskon kanssa. Pyysi "moniesaan" lisää laulua ja jutteli muutenkin leppoisia. Elämäänsä tyytyväisen oloinen mies.
Pauli Lappalainen
23.09.2013 12:26:55
Epämuusikko: Levykaupassa tuli vastaan se yks basisti. Se lyhyehkö jätkä.

Silu S ???
Metall1n JuudaS
24.09.2013 11:13:57 (muokattu 24.09.2013 11:14:09)
Michael Monroe Lappeenrannan Rakuuna Rockissa, fiilis oli korkealla. Mike heitti muuten hyvän keikan silloin.
"Long Live Rock 'N' Roll", Rainbow
Veksi
06.10.2013 21:02:21
Suomisen Markulta ostin ensimmäiset rummut Kajaanin Musiikista v. 1966, ei ollut vielä levytähti, vasta pari vuotta myöhemmin?
jyrivaan
19.12.2013 21:47:02
Monet suuresti arvostamat persoonat on tavattu paitsi jo edesmenneitä suuruuksia (Badding, Irwin, Juice jne)

Elävistä suosikeista mainitaan ainakin Neumann, Michael Monroe, Pelle Miljoona, Pate Mustajärvi, Pmmp:n tytöt eli Paula Vesala ja Mira Luoti tavattu useitakin kertoja. Monia muusikkoja on siis tavattu, mutta lista kävisi liian pitkäksi niin tuossa vain muutamia.

Ulkolaisista löytyy Sabrinan nimmari kotoa eli hänet on tavattu ja kättelinpähän yksillä festareilla Joey Tempestiä jokunen vuosi sitten kun keikan aikana laskeutui lavalta eturiviläisiä kättelemään.
LaMotta
19.12.2013 21:53:40 (muokattu 19.12.2013 21:53:46)

Jippu.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Antsa Lipsanen
20.12.2013 15:58:06
Kai noita jottain joskus. Hauska anekdootti tuli mieleen parin vuoden takaa: Jaoimme kesätapahtumassa takahuoneen nuoruuden suosikkini Sladen kanssa. "Töiden" jälkeen iltayöstä tunnelma oli jo paikoin reipas, mutta pahaksi onneksi kaikki muu juoma loppui aikanaan, mutta ulkomaalaisen silmään oudon näköiset Lonkerot olivat edelleen juomati.

Markkinoimme kotimaisella kokemuksella herroille ko. juomaa oivana suomalaisena muusikon aamujuomana:) No viimein herrat rohkaistuivat ja olivat iloisia uudesta löydöstä ja tätä herkkua tilattiin sitten koritolkulla lisää yön mittaan. Jouduin poistumaan paikalta aamukuudelta, sillä kyytini Lappiin oli saapumassa ja kalaretki alkamassa. Basistimme jäi vielä pitämään aikuisten juomakoulua sitkeille ulkomaalaisille. Itse unohdin autuaasti autoon vääntäytyessäni perho- ja virvelivavat torniolaisen hotellin nurmikolle. Aikanaanhan sain ne sitten lehti-ilmoituksen avulla takaisin, mutta se onkin jo toinen juttu, se...
Epämuusikko
20.12.2013 16:53:28
-Hemmo (miitissä)
-Arman Alizad (käveli vastakkaisella kadulla)
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
joku muu sikko
21.12.2013 17:04:31
En muista joko olen kertonu tämän mutta näin Jiri Nikkisen Sellossa Espoossa. Sillä oli Jiri Nikkinen t-paita päällä.
Osteri
21.12.2013 19:56:07
Mieleen on jäänyt erityisesti se kun pääsin muutama vuosi sitten erään vanhan staran, maailmankin mittakaavalla ison nimen lämppäriksi. Keikan jälkeen tarjoutui mahdollisuus jutella herran kanssa viinilasin ääressä. Ukko oli aika otettu kun kerroin että hänen eräs biisinsä oli ensimmäinen ulkomaan biisi johon hurahdin nuorena poikana joskus 70-luvulla. Nyt vuosikymmeniä myöhemmin olen lämppärinä tribute-biiseillä samalle jampalle vaikka muuten missään fanipiireissä en koskaan erityisesti ollutkaan. Hymy naamalla kilistettiin laseja hyvin menneille illan keikoille ja tällaiselle hassulle tapahtumakaaren sulkeutumiselle :)
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
wellu
22.12.2013 11:46:11 (muokattu 22.12.2013 11:49:27)

Antti Hulkon Erottaja-baarin terassilla,kesällä,olikohan 2009,istutiin treenien jälkeen kaljalla ja Andy tulee kysymää,"mikässlaissshet skebat teillä on?" Silloin oli Hagströmiä ja ESP:tä Andy sanoi "aah,sellaista kiinalaista paskaa!!" ja alkoi listaamaan omia kitaroitaan. Kun oli päässy loppuu,toivotti jumalan siunausta ja lähti paikalta fillarilla (hoippuen ja epävarmasti) kivanäköisen naikkosen seurassa.

Hieno mies.

Reunaanekdoottina vois sanoa että tunnen Maki Kolehmaisen tyttären. Sekin on varmaan jonkinlainen meriitti.
Lyrics.Wasted time between solos.
krautio
22.12.2013 14:23:39

Jaakko Tepon puutarhajuhlissa olin ja maestro tarjosi minulle boolia.

Röyhkän kävin kerran hakemassa eräältä juna-asemalta ja vein keikkapaikalle.

Zero Ninen Käsmän kanssa olen ihan henkilökohtainen ystävä.

Jarkko Martikaista olen tavannut joskus ja jutustellut pitemmänkin tovin. Lainasi kitaraani varakitaraksi keikalle ja soitti sillä lopuksi yhden biisinkin. Taisi tulla keikalle mun autolla.

Anssi Tikanmäen kanssa olen turinoinut joskus.
Hey Ho, Let's Go!
baron
22.12.2013 21:30:44

Mä oon soittanut
Lenni-Kalle Taipaleen
Sami Pitkämön
Mikko Mäkisen
Eero Koivistoisen
Teemu Viinikaisen
Toni Porthénin
ja mitä niitä on kanssa!!!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)