isorokko 13.05.2004 22:38:21 | |
---|
Elikkäs tänään kävin Porista noutamassa käytettynä Warwickin Sonic III -nupin ja saman valmistajan 410pro -kaapin. Ainakin näin alkukokeilun perusteella potkii ja soundi on mukavan napakka ja pienellä säädöllä myös makean murea. Pari kuvaa: http://koti.mbnet.fi/isorokko/stack/ |
HC-Audio 13.05.2004 22:51:15 | |
---|
vai niin. "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki |
Incarnation 13.05.2004 22:51:46 | |
---|
Onpa se pieni... ;) Onnea joka tapauksessa. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
isorokko 13.05.2004 23:14:01 | |
---|
Nooh, on se ihan kiva Laneyn 120w combon jälkeen, vähän on soundeissa eroa. Mitenkä muuten, tuossa on tuon gain-potikan vieressä "clip" ja ledi, ilmeisesti hyvä idea laskea gaineja jos tuo alkaa vilkkumaan? 2,5v vanha setti niin ei ohjeita löytyny enä ja noin olettaisin sen menevän... PASSO kuuluu... |
Pieni? Ei taida olla hirveästi kokemusta 4x10 kaapeista. Ei ne yleensä tuosta kamalasti isompia ole. Onnea uusista kamoista.. On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
chief 14.05.2004 00:21:40 | |
---|
Voit säätää sen gainin niin että se clip ledi välähtää kun soitat niin kovaa kuin näpeistä lähtee. Jos se palaa koko ajan ni gainiä pienemmälle. C.H.I.E.F
Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja |
Incarnation 14.05.2004 09:10:01 | |
---|
Pieni? Ei taida olla hirveästi kokemusta 4x10 kaapeista. Ei ne yleensä tuosta kamalasti isompia ole. Onnea uusista kamoista.. Tarkoitin lähinnä tuota nupin kokoa. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Johannes_t 14.05.2004 09:46:50 | |
---|
Tarkoitin lähinnä tuota nupin kokoa. Eikös nupit tuolta näytä ilman casea? |
Incarnation 14.05.2004 09:48:48 | |
---|
Eikös nupit tuolta näytä ilman casea? No voi olla, että olen vain tyhmä ja luulen, että se on tavallista pienempi. Anteeksi. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Niskamies 14.05.2004 11:05:21 | |
---|
Ihan sutjakan näköset kamat, paitsi että vanhat Warwickit ovat imho erittäin rumia. Toista on uudet ebs:t ja ashdownit(provo:) Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Karlsson 14.05.2004 11:06:59 | |
---|
Ihan sutjakan näköset kamat, paitsi että vanhat Warwickit ovat imho erittäin rumia. Toista on uudet ebs:t ja ashdownit(provo:) Eipä nuo EBS:t nättejä ole munsta, mutta hyviä pelejä siitä huolimatta. Ashdownit on kyllä kivan näköisiä. Ja muistattehan lapset, vermeiden ulkonäkö on kaiken A ja O. Ei sillä soundilla niin väliä. Myydään basso: 6-kielinen Samick/ Valley Arts. Halavalla lähtee, 600€! |
Niskamies 14.05.2004 11:08:11 | |
---|
Eipä nuo EBS:t nättejä ole munsta, mutta hyviä pelejä siitä huolimatta. Ashdownit on kyllä kivan näköisiä. Ja muistattehan lapset, vermeiden ulkonäkö on kaiken A ja O. Ei sillä soundilla niin väliä. Juuri näin, olet ymmärtänyt pointin. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Karlsson 14.05.2004 11:19:16 | |
---|
Juuri näin, olet ymmärtänyt pointin. Joo, eiks oo mahtavaa. Myydään basso: 6-kielinen Samick/ Valley Arts. Halavalla lähtee, 600€! |
Niskamies 14.05.2004 11:20:44 | |
---|
Joo, eiks oo mahtavaa. On, oot todella ylittänyt ittes. No, mulle (kuten varmaan kaikille) saundi on pääasia, mutta en ite törsäis mun rahoja johonkin mikä näyttää paskalta. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Teijo K. 14.05.2004 11:21:05 | |
---|
Joo, eiks oo mahtavaa. Tärkein väline musiikkikaupassa onkin kokovartalopeili. Soitinta valitessa olennaisin asiahan on, "näytänks mä hyvältä tän kans"? Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
Niskamies 14.05.2004 11:22:36 | |
---|
Tärkein väline musiikkikaupassa onkin kokovartalopeili. Soitinta valitessa olennaisin asiahan on, "näytänks mä hyvältä tän kans"? Niin just, eiksne vois yhdistää huonekalukauppojen peiliosaston, vaateosasto ja meikkiosaston musakauppoihin? "Sopiiks tää kitara mun farkkuihin?" Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
M.Hanski 14.05.2004 11:23:56 | |
---|
Tärkein väline musiikkikaupassa onkin kokovartalopeili. Soitinta valitessa olennaisin asiahan on, "näytänks mä hyvältä tän kans"? Juuri tämän takia olen myymässä SWR Goliath Jr. III -kaappejani. Fleda alkaa olla enemmän Ashdown- tai Ampeg-tyylinen. ;) Se pittee tietee! | Ostakaa mun SWR-kaapit pois. |
Zuba 14.05.2004 11:25:22 | |
---|
Ashdownin nuppia tilatessa oli pakko saada se räkkimallinen, siinä kun on kromin värinen naamataulu. Niin ja eihän se vieläkään ole tullut, pari kuukautta tässä ollaan jo odoteltu. Papa's Got a Brand New Bag! |
Teijo K. 14.05.2004 11:26:00 | |
---|
Juuri tämän takia olen myymässä SWR Goliath Jr. III -kaappejani. Fleda alkaa olla enemmän Ashdown- tai Ampeg-tyylinen. ;) Juu, tuohon Niskiksen kauppakombinaattiin kun saisi parturi-kampaamon vielä yhdistettyä. Stylisti sinne vielä töihin, niin... Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
dewil 14.05.2004 11:56:52 | |
---|
Basistit juttelee :D T:basisti |